XXL Nutrition

Ananolen in Griekenland? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bas22

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 jul 2004
Berichten
6
Waardering
0
Ik ben van plan om met mijn tweede kuur te beginnen en nu was het plan om deze in griekenland te halen.
Ik had namelijk gelezen op het forum dat het er vrij makkelijk te krijgen is.
Nu is een vriend van me naar Kos op vakantie gegaan en hij zou het voor me meenemen.
Maar bij elke apotheek kreeg hij te horen 'maby another pharmacy'.

Nu gaat een collega van me naar Kreta (chersonissos) en hij wil het ook wel proberen.
Ik weet niet of het verbod op vragen naar bronnen ook geld voor plaatsen waar het vrij te verkrijgen is,
maar wil graag weten of mijn kansen op succes in kreta hoger zijn
en zo ja het liefst waar in chersnissos of niet ver hiervandaan.
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Vaak heb je meer succes buiten toeristische gebieden of grote steden. Chersonissos is zo toeristisch als wat. Misschien een scootertje huren en diep het binnenland intrekken over onverharde wegen en in afgelegen plaatsjes proberen...

Die zijn er zat, heb ik ook wel eens gedaan. Toen was ik echter veels te jong voor ananolen dus geen idee of je daar succes zult hebben.
 
check kleine dorpjes e.d. meestal heb je daar meer geluk.
 
waarom al die moeite doen op vakantie? vakantie is om te relaxen!!! afgezien daarvan is de stress van het onderweg zijn een paar honderd euro's ook niet echt relax. fake's? rekening mee houden.
advies: koop gewoon spullen van GS,GG,MRP goedkoop, relatief zeker en weinig gedoe op vakantie ;)
gr d
 
Bedoelde anabolen maar dat had iedereen wel begrepen denk ik (typfout)
Wist niet dat de kans op fake uit apotheken daar zo groot was,
ik hou het dan toch misschien maar bij me eigen sportschoolapotheek.
Bedankt voor de snelle reacties.
 
Het is was lastioger geworden in griekenland, maar moet zeker wel lukken..gewoon ene hele dag ervoor uittrekken en alle apo's in de wijde omgeving langsgaan bro..dan moet het zeker wel lukken..

succes ermee!

grt. DW
 
dennis999 zei:
waarom al die moeite doen op vakantie? vakantie is om te relaxen!!! afgezien daarvan is de stress van het onderweg zijn een paar honderd euro's ook niet echt relax. fake's? rekening mee houden.
advies: koop gewoon spullen van GS,GG,MRP goedkoop, relatief zeker en weinig gedoe op vakantie ;)
gr d

Ik snap die mensen ook nooit hoor...

Ga je eindelijk lekker op vakantie en gaan ze zich bezighouden met dit soort dingen ???

Typisch nederlands om voor een dubbeltje op de eerste rij te willen zitten.
 
helaas is het nu ook in Griekenland bijna niet meer mogelijk om goede spullen zonder recept te halen.
 
en dan moet je ook nog de grens over......................vraag me af of het het allemaal wel waard is.
er zijn op het moment genoeg goeie spullen in nederland te krijgen dus waarom moeilijk doen.
 
Back
Naar boven