AndroidHealthClinic

anapolon kuurtje gedaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yeps, weekban voor Dennis.

Sorry hoor, hij had beter moeten weten. :mad:
 
Yeps, weekban voor Dennis.

Sorry hoor, hij had beter moeten weten. :mad:

ik neem aan dat dit een grapje is, ik lees duidelijk de sarcastische ondertoon.

dennis kent de regels heel goed...
 
ik neem aan dat dit een grapje is, ik lees duidelijk de sarcastische ondertoon.

dennis kent de regels heel goed...

Zie de PI (Post Icon) bro. Was een grapje. :)
 
ik lag bijna plat van het lachen !!!!:who:

ik denk wel dat anapolon geen slechte kuur is, als je hier iedereen hoort is het precies dat de spuit de beste kuur is !!! denk dat oxys 1 van de beste orale kuren zijn die er zijn, mss verlies je wel veel achteraf maar dat valt af te wachten he, mss is nakuren nog het best idd.
 
ik lag bijna plat van het lachen !!!!:who:

ik denk wel dat anapolon geen slechte kuur is, als je hier iedereen hoort is het precies dat de spuit de beste kuur is !!! denk dat oxys 1 van de beste orale kuren zijn die er zijn, mss verlies je wel veel achteraf maar dat valt af te wachten he, mss is nakuren nog het best idd.

nee kijk hier ga je de fout in we zeggen helemaal niet dat spuiten beter is orals zijn gewoon bedoeld als kickstart en niet om hele kuren op de draaien gewoon.
 
4 kg vind ik weinig man met oxy... met een beetje pech kom je straks lager uit...

Ik wilde al zeggen. Leest niemand zijn eerste post ofzo? Vind het een magere winst, al helemaal als je weet dat je van oxy's veel vocht vasthoudt.
 
klant: hee dealer ik wil een kuur man, echt knallen. Maar niet spuiten joh hehe.
Wat zal ik doen, je hebt wel pillen toch?

Dealer: (denkt geld geld geld) Jazeker kerel, 1e kuur he?

Klant: Ja

Dealer: Dan moet je oxy nemen, is echt goed spul

Klant: Wat kost me dat?



De rest is wel duidelijk hoop ik?


een "goede" dealer had hem nog 3 potjes oxy extra verkocht gewoon 200mg voor 6 weken, dat is pas knallen (hmm.. opzwellen) :D ;)
 
een "goede" dealer had hem nog 3 potjes oxy extra verkocht gewoon 200mg voor 6 weken, dat is pas knallen (hmm.. opzwellen) :D ;)

We maken er geintjes over, maar die losers zijn er echt jongens.
Een ander (tijdelijk) naar de vernieling helpen om een paar rotcenten.
 
4 kilo is idd erg mager. Denk dat je heel erg in je handjes mag knijpen als je een krappe kilo overhoud.
 
ik lag bijna plat van het lachen !!!!:who:

ik denk wel dat anapolon geen slechte kuur is, als je hier iedereen hoort is het precies dat de spuit de beste kuur is !!! denk dat oxys 1 van de beste orale kuren zijn die er zijn, mss verlies je wel veel achteraf maar dat valt af te wachten he, mss is nakuren nog het best idd.

Waarom vind jij oxy de beste oral? En je beweerd dat je veel achteraf verliest? Gaat toch om de uiteindelijke massa die je overhoud?

Ik heb oxy nog nooit gehad en wil dat graag zo houden. lees wel goede verhalen over een kickstart met oxy (alhoewel ik deze erg toxisch vind voor je lever) maar een only kuurtje zijn bar slechte resultaten mee gehaald. Veel kracht, veel vocht, tijdelijk groot maar de meeste massa/vocht verdijnt, al dan niet helemaal!!!
 
Laatst bewerkt:
ik denk wel dat anapolon geen slechte kuur is, als je hier iedereen hoort is het precies dat de spuit de beste kuur is !!! denk dat oxys 1 van de beste orale kuren zijn die er zijn, mss verlies je wel veel achteraf maar dat valt af te wachten he, mss is nakuren nog het best idd.

Het is zwaar voor je lichaam, je verliest 80% achteraf maar toch is het 1 van de beste oral only kuren. :rolleyes:

En dat kan je ook onderbouwen?
 
Het is zwaar voor je lichaam, je verliest 80% achteraf maar toch is het 1 van de beste oral only kuren. :rolleyes:

En dat kan je ook onderbouwen?

valt allemaal af te wachten he
heb je al oxy gebruikt????
 
Misschien wel, maar misschien niet.
Kan niet voor J praten.
Maar moet je perse voor een bus springen om erachter te komen dat hetpijn doet???

Ik heb wel oxy gebruikt.
Spul is erg giftig.
Probeert van alle kanten mn lichaam uit te komen.
Dunne poep en veel puisten....lekker he die oxy?

Vergeet niet dat dit een forum is.
Je krijgt allerlei meningen, en sommigen vind jij niet leuk.
 
die gast reageert hier drek niet meer hoor als die zn 4kg gewoon kwijt is want dat is gewoon een kwestie van tijd als je zo dom kuurt...
 
Daarom zou het ook zo mooi zijn om hem tijdig op andere gedachten te brengen.
 
ik lag bijna plat van het lachen !!!!:who:

ik denk wel dat anapolon geen slechte kuur is, als je hier iedereen hoort is het precies dat de spuit de beste kuur is !!! denk dat oxys 1 van de beste orale kuren zijn die er zijn, mss verlies je wel veel achteraf maar dat valt af te wachten he, mss is nakuren nog het best idd.

Zoals je zelf al zegt, het is idd een van de beste orale kuurtjes...

...voor beachboys dan, die in de zomer bol willen staan en nadien alles weer verliezen, maar dat geeft niet want dan is het niet meer 'nodig'.
 
Back
Naar boven