AndroidHealthClinic

Anarchy - MuscleTech

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star3.png
3/10 -- Afrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? - Ultra extreme energie & focus
    - vergroting spierkracht
    - intense pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed, ik had limonade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 schepjes van 7 gram (14gr)
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? i.c.m. andere bestellingen
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee, heeft mij te weinig effect gehad

Mijn review:

Ik heb deze PWO gekocht als extra steuntje in de rug tijdens mijn PCT periode om de crash in krachtverlies op te vangen. Ik heb gedaan wat er op de verpakking stond en ben begonnen met het gebruiken van 1 schepje met ong 250ml water. De smaak van het product is zeer goed en smaakt als echte limonade. Ook lost het perfect op in water. Maar dat het lekker wegdrinkt boeit mij niet zoveel, het moet merkbaar zijn in de sportschool.

zo gezegd, zo gedaan. Ik heb de aanwijzingen opgevolgd en ben gaan trainen zoals ik altijd doe. De eerste week heb ik nagenoeg niks gemerkt van het product maar omdat er wordt geadviseerd om voorzichtig op te bouwen met dit product heb ik braaf de eerste week maar 1 schepje gebruikt.

de 2e week ben ik 2 scheppen gaan gebruiken. Ook dit keer merkte ik er bijzonder weinig van. Ik merkte niet dat ik een extra pomp had of dat ik extra focus had. Het enigste wat ik merkte was dat ik om de 10 min stond te zeiken tijdens het trainen nadat ik deze PWO had gedronken en dat ik bijzonder veel aan het gapen zat aan het einde van mijn training.

3e week, same shit. Ook nu geen extra focus of pomp, ik voelde me ook niet vol met energie ofzo maar gewoon normaal zoals ik me altijd voel.

4e week inmiddels en ik begin me echt af te vragen waarom ik dit spul nog gebruik want voor mij heeft het weinig toegevoegde waarde.

Mijn conclusie: ik zou het niet halen, het gaf mij weinig toegevoegde waarde ten opzichte van normaal. het was mij de 20 euro niet waard. de 3 sterren krijgt die alleen voor oplosbaarheid en de smaak die wel oke waren.

image_prodprod2700003_largeImage_X_450_white.jpg
 
Back
Naar boven