AndroidHealthClinic

anator p70

Bezoekers in dit topic

D600

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
heb gistren anator p70 van muscletech weesten halen, ben net gaan trainen en heb mijn eerste dosis binnen, smaak is verschrikkelijk, net of je zeep met water drinkt, echt bitter, de geur, wel, net als zwavel ofzo
hopelijk brengt het resultaat op anders heb ik voor 100 euro brol gekocht

Je had het beter niet weesten halen:D Muscle Tech is een van de meest gehypte rotzooi-marketingmerken die er zijn

Lijkt mij echt een onzinsupplement.

Voor 100,- supplementen halen?? :eek:
Wat verwacht je ervan? Dat je een paar kg bijkomt?
Denk dat je beter die 100,- aan voeding had kunnen besteden, had je meer resultaat gehad.

Maar goed, succes en laat even weten wat het resultaat is.

Ik heb hier en daar wel wat reviews en tips gelezen over anator... kzal ze even voor je opzoeken!

pot is leeg, en ben tevreden over het product, ben toch 3 kilo bijgekomen maar of dat nu van mn voedingsschemais of van de anator, dat is weer de vraag, het is geen 100 euro waard, maar toch een goed supplement in mijn ogen.
ga morgen terug achter cell-mass en no-xplode, daar was ik toch wel meer tevreden over en kost evenveel
greetz

Anator-p70

Ik ben deze week begonnen met pot anator-p70 daarnaast gewoon creatine vapor het was een set aanbieding ik betaalde er 109.95 voor er zat lange levertijd op en heb netjes van bodylab.nl een extra pot PWO postworkout-kit erbij gekregen maja da mag ook wel voor dat geld. Ik ben dus net gestart met deze producten en hou jullie op de hoogte van de resultaten.
1 maand geleden ben ik trouwens gestopt met het gebruik van XPA creatine, ik had nog ma 1 week getraint en begon gelijk met dit product ik woog 73,5kilo 1 maand later tege de 82 kilo aan! Maar komt ook omdat ik mijn voedingsschemaflink had aangepast. Nu 1 maand gestopt met producten en gewoon zo lekker getraind ik weeg nu 79,5kilo komt gewoon omdat ik veel vocht vast hield denk ik, want vetpercentage is nu stukke minder. Nu lekker verder met de producten van muscletech het is trouwens best goed drinkbaar denk aan een soort vruchtensap mengt ook redelijk goed geen klonten. Dat vind ik al een groot voordeel! Niet egt last van maagzuur of iets brandends in mijn buik. Wel last van puistjes sinds ik creatine gebruik ik ben daar dan ook snel vatbaar voor. Maar ik laat het wete wanneer ik klaar ben met de mucletech producten.
Groeten

Ik ben deze week begonnen met pot anator-p70 daarnaast gewoon creatine vapor het was een set aanbieding ik betaalde er 109.95 voor er zat lange levertijd op en heb netjes van bodylab.nl een extra pot PWO postworkout-kit erbij gekregen maja da mag ook wel voor dat geld. Ik ben dus net gestart met deze producten en hou jullie op de hoogte van de resultaten.
1 maand geleden ben ik trouwens gestopt met het gebruik van XPA creatine, ik had nog ma 1 week getraint en begon gelijk met dit product ik woog 73,5kilo 1 maand later tege de 82 kilo aan! Maar komt ook omdat ik mijn voedingsschemaflink had aangepast. Nu 1 maand gestopt met producten en gewoon zo lekker getraind ik weeg nu 79,5kilo komt gewoon omdat ik veel vocht vast hield denk ik, want vetpercentage is nu stukke minder. Nu lekker verder met de producten van muscletech het is trouwens best goed drinkbaar denk aan een soort vruchtensap mengt ook redelijk goed geen klonten. Dat vind ik al een groot voordeel! Niet egt last van maagzuur of iets brandends in mijn buik. Wel last van puistjes sinds ik creatine gebruik ik ben daar dan ook snel vatbaar voor. Maar ik laat het wete wanneer ik klaar ben met de mucletech producten.
Groeten

Welkom

Back
Naar boven