Fitness Seller

anavar 3 weken. 5 kilo aangekomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fitnessboyyy

Novice
Lid geworden
29 okt 2014
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
93kg
Vetpercentage
9%
Ik heb onlangs anava besteld, ik heb nu precies 3 weken anavar gebruikt, ik zit op 50mg per dag. Ik weet sport al 5 jaar ben 21 jaar oud en weet dus wel hoe ik mijn voeding trainen en rust moet invullen. Maar ik ben de afgelopen 3 weken bijna 5 kilo aangekomen van 93.6kg naar 98.0kg en ik oog droger. 

Denk rond de 11 a 12%

Mij lijkt het erg sterk dat dit anavar is, ik ben ook niet heel veel vocht aangekomen. Een gain van 5 kilo kan.bijna door anavar niet.,
iemand dit ook wel eens meegemaakt?
Dit is trouwens mijn 2e keer dat ik anavar gebruik.

misschien is het een mix van turinabol en winstrol ofzo.???.
 
Laatst bewerkt:
Tja, weten wat erin zit exact zul je nooit weten als je het niet kunt laten testen ergens.
 
Je merkt ook aan alles dat het voorjaar eraan staat te komen.

Ook op winny tbol is die gains onwaarschijnlijk. Alleen echte beginners kunnen zoveel gainen.
(merk zou ik even weghalen)
 
daarom, aardig vaag. Maarja ik vind het niet erg. Nog 3 weekjes zo door en ik ga richting de 105

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:35 ----------

En het zieke is een maatje waarmee ik train die heeft precies hetzelfde van 82kg.maar 88 kg gegaan in 2,5 week
 
Klinkt eerder als dbol dan als anavar..
 
EPL staat volgens mij ook niet zo goed aangeschreven als merk. Dus zou mij niks verbazen als er iets anders in zit of iets anders bij de Anavar zit. Dbol/Anavar mix??
 
Anavar no way idd. Zeker wat anders. Hou je veel vocht vast op het moment?
 
beetje, daarom vind ik t Ook zo raar maar denk toch dat het dianabol is.
Ik heb niks aan dat vocht want ik wil droge massa pakken, zal ik nu overstappen op winstrol??
 
Laatst bewerkt:
Nee dat valt wel mee, daarom vind ik t Ook zo raar maar denk toch dat het dianabol is. Ik heb niks aan dat vocht want ik wil droge massa pakken, zal ik nu overstappen op winstrol??
Had hetzelfde paar maanden terug hield ook veel vocht op en 5/7 kg zwaarder 80mg van die zogezegde var ED lever zag er lief uit na 6 wekeN laat eerst je lever checken
 
Had hetzelfde paar maanden terug hield ook veel vocht op en 5/7 kg zwaarder 80mg van die zogezegde var ED lever zag er lief uit na 6 wekeN laat eerst je lever checken

Zag er lief uit? was die erg beschadigd?
Ik neem wel lever protection uit geimpoteerd uit engeland..

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:0
 
Laatst bewerkt:
***** zooi, kan ik al dat vocht weer uit me lichaam gaan trainen

Deze boy:roflol:

Een beetje op je zout inname letten en de rest van 't vocht trekt na de kuur wel weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thnx dank dat dat ene woord weg is.
 
Laatst bewerkt:
Gain v 5 kilo met anavar alleen in 3 weken tijd lijkt mij sterk....beetje goede anavar is ook nog wel best prijzig.....ben je ontevreden met de gain?
 
5 kilo in 3 weken.

Jaar heeft 52 weken.

Ongeveer 85 kilo winst in 1 jaar van Anavar only.

Ik zeg doen :thumbs:
 
Zo werlt t natuurlijk ook weer niet...

Maar goed, lijkt me gevalletje fake var. My money is on dbol.
 
Ik dacht zelf ook aan dbol.....ik heb zelf ook ervaring dat van dat merk het niet altijd is wat het zegt te zijn. Ik kwam op 75mg oxy juist niks aan qua massa en ook qua kracht niet. Daarna nog een keer van een ander merk en dat was gelijk +5 kilo.
 
Gain v 5 kilo met anavar alleen in 3 weken tijd lijkt mij sterk....beetje goede anavar is ook nog wel best prijzig.....ben je ontevreden met de gain?

Niet ontevreden, maar wanneer je teveel vocht vasthoudt word je net zoon michelin mannetje.
en ik wil in april beginnen met een cut, dan gaat al dat vocht toch weer weg. Ik heb er dus vrij weinig aan. Heb liever droge spiermassa, dus anavar of winstrol

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Is het verstanding om nu over te stappen op winstrol?

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

5 kilo in 3 weken.

Jaar heeft 52 weken.

Ongeveer 85 kilo winst in 1 jaar van Anavar only.

Ik zeg doen :thumbs:

haha precies, volgend jaar 175 kilo, en 1 vochtbal niet slecht..
neem water op als een spons
 
Als je nu al 3 weken op, even hypothetisch, dbol hebt gezeten, en je wil nu overstappen op Winstrol... hoelang zou je dan nog de winnie willen laten lopen? Want ik weet nou niet of je nu bovenop die 3 weken nog eens 6 weken winnie moet willen pakken ivm stress op de organen (dan ga je richting 9 weken, dat is wel echt lang). Ik weet dan ook weer niet of je aan 3-4 weken genoeg heb stel je zou nu de switch maken en tot aan 6 a 7 weken winnie willen nemen. Misschien nu nog een paar weken je 'anavar' pakken, beginnen met winstrol ook gelijk (en dan dus 2 weken overlap hebben) en dan nog 2-3 weken winstrol only op 50-60mg nemen? Kans is dat je dan nog redelijk droog eruit komt en behoorlijk wat massa zal kunnen overhouden gok ik, vocht zal dan ook weer afnemen. Probeer ook op je zout inname te letten.
 
Als je nu al 3 weken op, even hypothetisch, dbol hebt gezeten, en je wil nu overstappen op Winstrol... hoelang zou je dan nog de winnie willen laten lopen? Want ik weet nou niet of je nu bovenop die 3 weken nog eens 6 weken winnie moet willen pakken ivm stress op de organen (dan ga je richting 9 weken, dat is wel echt lang). Ik weet dan ook weer niet of je aan 3-4 weken genoeg heb stel je zou nu de switch maken en tot aan 6 a 7 weken winnie willen nemen. Misschien nu nog een paar weken je 'anavar' pakken, beginnen met winstrol ook gelijk (en dan dus 2 weken overlap hebben) en dan nog 2-3 weken winstrol only op 50-60mg nemen? Kans is dat je dan nog redelijk droog eruit komt en behoorlijk wat massa zal kunnen overhouden gok ik, vocht zal dan ook weer afnemen. Probeer ook op je zout inname te letten.

hij moet leverwaarden laten nakijken dan kan hij zeker weten wat hij nog kan doen
 
Okeoke thanx man, maar wanneer ik nu een.overlap doe van 2 weken. Neem ik 30/30mg in meem ik aan?

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Kan ik mn leverwaarde testen bij de huisarts?
 
Back
Naar boven