XXL Nutrition

Anavar 50 I.G.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flexa

Cool Novice
Lid geworden
8 nov 2015
Berichten
198
Waardering
92
Lengte
1m77
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
IMG_5737.jpg
 
Geen verificatiecode aanwezig
 
Wel real van IG, maar het lijkt me heel sterk dat er 50 mg anavar in zit per tab aangezien de prijs.. maatje van me gebruikt ze ook en zit op 2 pillen per dag, merkt wel ietsjes resultaat nu..
 
Wel real van IG, maar het lijkt me heel sterk dat er 50 mg anavar in zit per tab aangezien de prijs.. maatje van me gebruikt ze ook en zit op 2 pillen per dag, merkt wel ietsjes resultaat nu..

Ik denk niet dat je dat kan meten aan de prijs. Grondstoffen zijn niet de enige kosten voor productie en dergelijke.
 
Wel real van IG, maar het lijkt me heel sterk dat er 50 mg anavar in zit per tab aangezien de prijs.. maatje van me gebruikt ze ook en zit op 2 pillen per dag, merkt wel ietsjes resultaat nu..

Op 100 mg var per dag kan je amper nog deftig trainen. Na 20 minuten trainen is het gedaan en sta je zo strak van de pomp dat verder trainen bijna niet meer mogelijk is.
 
Ik heb eens een week de dosering op 70 mg/dag gezet en was gewoon niet te houden tijdens het trainen. Was wel legit var uiteraard.
 
Product is real . Of er inzit wat er op de label staat , geen idee . Maar zoals hier word gezegd, voor de prijs is het wel moeilijk te geloven. Zou er niet van opkijken als er ook winstrol erin is gemixt , miss zelfs meer dan var.
 
De grondstoffen zijn goedkoop te bestellen maar je had beter voor de 10mg kunnen gaan. Deze 50mg tabs zou ik niet nemen en de kans is idd groot aanwezig dat er geen 50mg in zit. Dat er winstrol bij anavar wordt gegooid is een internet hype die je eigenlijk niet echt tegenkomt tenzij je een onbekend merk pakt waar nog nooit iemand van heeft gehoord :p
 
Probeer de reacties te beperken to Real of Fake. Als er met prijzen wordt gegooid, gooi ik met slotjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven