Fitness Seller

Anavar 60mg/ED

Bezoekers in dit topic

kast89

Novice
Lid geworden
13 jul 2016
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
16%
Kasten,

Is het nodig om na te kuren op anavar 60mg/ED voor 4,7 weken (33 dagen) 2000mg (2 potjes)/60=33.3 dagen.

Ik weet dat de meningen verschillen over het platleggen van je eigen test.
Ik heb dianabol gebruikt (wat volgens mij nog zwaarder onderdrukt) en daarna heb ik een weekje nolva gebruikt. Na deze week gestopt met nolva (het deed volgens mij toch niets) en had nergens last van. Me libido was tijdens en na de dbol kuur niet/nauwelijks verlaagd dus ik denk dat me eigen test productie aardig in orde is. Graag tips/adviezen.

Thnx!
 
Hoe kan je weten dat nolvadex niets doet? Wat zou je dan moeten voelen van nolvadex?

Dat je libido niet verlaagd is wil niet automatisch zeggen dat je test productie niet verlaagd is.

Enige manier om deze dingen te weten is bloedonderzoek volgens mij.

Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee. Kan dus ook alleen maar zeggen wat ik hier lees. Maar denk dat ze een nakuur wel zouden aanraden ook bij een kuurtje var.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Beginpost aangepast, lees ook even de regels in het sticky topic.
 
Kasten,

Is het nodig om na te kuren op anavar 60mg/ED voor 4,7 weken (33 dagen) 2000mg (2 potjes)/60=33.3 dagen.

Ik weet dat de meningen verschillen over het platleggen van je eigen test.
Ik heb dianabol gebruikt (wat volgens mij nog zwaarder onderdrukt) en daarna heb ik een weekje nolva gebruikt. Na deze week gestopt met nolva (het deed volgens mij toch niets) en had nergens last van. Me libido was tijdens en na de dbol kuur niet/nauwelijks verlaagd dus ik denk dat me eigen test productie aardig in orde is. Graag tips/adviezen.

Thnx!

Je kan geen mening hebben over het platleggen van test. Of je bent onderdrukt, of je bent niet onderdrukt. Dit kan alleen op feiten gebaseerd zijn, en niet op meningen.
Dat zou namelijk impliceren dat als IK VIND dat ik niet onderdrukt ben, dat ik ook echt niet onderdrukt ben. Ik hoop dat je deze logica volgt.

De enige manier om zeker te weten hoe onderdrukt je bent, is door een bloedtest te doen
 
Je kan geen mening hebben over het platleggen van test. Of je bent onderdrukt, of je bent niet onderdrukt. Dit kan alleen op feiten gebaseerd zijn, en niet op meningen.
Dat zou namelijk impliceren dat als IK VIND dat ik niet onderdrukt ben, dat ik ook echt niet onderdrukt ben. Ik hoop dat je deze logica volgt.

De enige manier om zeker te weten hoe onderdrukt je bent, is door een bloedtest te doen

idd...
 
Zijn er geen symptonen dan bij onderdrukken? Laag libido, kleinere ballen etc...?
 
Zijn er geen symptonen dan bij onderdrukken? Laag libido, kleinere ballen etc...?

Jij zegt dat je libido normaal is en dat je test productie dan automatisch nog ok is. Het is niet om dat je libido o.k.is dat je eigen test productie niet verminderd kan zijn. Lage test kan wel leiden tot lager libido maar is geen vaststaand feit.


Enige manier om het te weten is bloedtest laten doen.

En waarop baseer je je als je zegt ik denk niet dat nolvadex iets deed?Kan je zo op het gevoel niet weten volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Je kan geen mening hebben over het platleggen van test. Of je bent onderdrukt, of je bent niet onderdrukt. Dit kan alleen op feiten gebaseerd zijn, en niet op meningen.
Dat zou namelijk impliceren dat als IK VIND dat ik niet onderdrukt ben, dat ik ook echt niet onderdrukt ben. Ik hoop dat je deze logica volgt.

De enige manier om zeker te weten hoe onderdrukt je bent, is door een bloedtest te doen

+ 9000
 
Back
Naar boven