Fitness Seller

Anavar aan het einde van de kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

djcapricorn

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2005
Berichten
99
Waardering
0
Ik heb op een Amerikaans forum gelezen dat ze Anavar gebruiken aan het einde van een kuur met lange esters (om de 3 weken naar de nakuur te overbruggen). Het idee hierachter is dat je meer spier vast houdt terwijl de lange esters afbouwen en dat de klap tijdens de nakuur minder heftig is.
Dit hele idee berust op het feit dat anavar de eigen test aanmaak niet zou beinvloeden...
Nou heb ik wat gekeken op wat andere bronnen en iedereen is het er wel over eens dat anavar zeer mild is en een groot deel van de bronnen zegt dat het geen effect heeft op de eigen aanmaak.

Wat denken jullie hierover ?
 
Pak dan gewoon test prop de laatste weken. Anavar is te weinig dan.
Anavar moet je hoog doseren tussen de 40 en 100 MG.
 
djcapricorn zei:
Nou heb ik wat gekeken op wat andere bronnen en iedereen is het er wel over eens dat anavar zeer mild is en een groot deel van de bronnen zegt dat het geen effect heeft op de eigen aanmaak.

Wat denken jullie hierover ?

Wat je zegt klopt theoretisch aardig, maar de dosering van anavar moet onder de 20 mg/dag blijven als je wilt dat het je axis niet onderdrukt..

Grt. D.W.
 
dutch windmill zei:
Wat je zegt klopt theoretisch aardig, maar de dosering van anavar moet onder de 20 mg/dag blijven als je wilt dat het je axis niet onderdrukt..

Grt. D.W.

Als je wilt dat het niet onderdrukt heeft het dus ook geen toegevoegde waarde aan het eind van een kuur. Want volgens mij wil je de test prop of anavar nemen zodat je totdat de lange esters uit je lichaam zijn zo veel mogelijk op zelfde niveau blijft als in de kuur met je lange esters. Dus niet dat langzaam afbouwend tot je nakuur. Wel voor bridgen kan het eventueel.
 
IKKE zei:
Als je wilt dat het niet onderdrukt heeft het dus ook geen toegevoegde waarde aan het eind van een kuur. Want volgens mij wil je de test prop of anavar nemen zodat je totdat de lange esters uit je lichaam zijn zo veel mogelijk op zelfde niveau blijft als in de kuur met je lange esters. Dus niet dat langzaam afbouwend tot je nakuur. Wel voor bridgen kan het eventueel.

Waarom zou het geen toegevoegde waarde hebben?

HGH drukt toch ook niet op je axis?..is het daarom nutteloos?

het hele idee is snel weer te herstellen als je dan iets kan nemen wat wel voor een anabole (groei) omgeving zorgt, maar niet je axis onderdrukt heb je voilgens mij de koe bij de horens gevat.

Grt. Rico
 
Ik begrijp je wel. Maar aangezien toch nog de lange esters in je lichaam zitten die wel onderdrukken, is denk test prop effectiever om op het gewenste niveau te blijven. (puur dus de laatste weken voor de nakuur)

In principe kan je elk middel pakken wat niet je eigen axis onderdrukt in je nakuur of daarna.
 
Laatst bewerkt:
In principe is het een feit dat de nakuur zou moeten beginnen op de dag dat de AAS in je lichaam je axis niet meer voor 100% onderdrukken. Feitelijk zou dat zijn wanneer het level van exogene (spuit/pil) AAS zich onder je natuurlijk nivo begeeft van plus minus 7mg vrije testo per dag. Tot dat moment zal je axis geen feedback geven om testo aan te gaan maken. Daarom kun je tot je nakuur begint er in principe alles uithalen wat er in zit. Anavar kan dan geen kwaad maar zal niet hetzelfde resultaat qua groei geven als tren ace of test prop etc. Winstrol wordt ook vaak als brug naar de nakuur gebruikt.



IKKE zei:
Ik begrijp je wel. Maar aangezien toch nog de lange esters in je lichaam zitten die wel onderdrukken, is denk test prop effectiever om op het gewenste niveau te blijven. (puur dus de laatste weken voor de nakuur)

In principe kan je elk middel pakken wat niet je eigen axis onderdrukt in je nakuur of daarna.
 
wat is volgens jullie het beste om die drie weken te overbruggen?
- winny
- tren
- test prop
 
hangt van je doelen af. als je kijkt naar de kortste halfwaarde tijd zou ik voor winny gaan. wil je nog wat massa proberen binnen te halen dan zou ik het met test prop doen.

ikzelf heb ooit dbol als overbrugging gebruikt, dit had voor mij geen toegevoegde waarde. de volgende keer ga ik het proberen met test prop
 
en riods zoals OXY?
 
natuurlijk zou oxy kunnen vanwege zijn korte halfwaarde tijd, maar waarom zou je dat willen? aan het einde is de grootste groei er toch wel uit en daar moet oxy het juist van hebben. ik zou dan eerder test prop pakken
 
Beast N°1 zei:
wat is volgens jullie het beste om die drie weken te overbruggen?
- winny
- tren
- test prop

Ik neem ze nu alle 3 tegelijk. Ben er tevreden over want ik ben nog steeds aan het groeien terwijl ik imo redelijk droog sta.
 
Thanks voor de antwoorden zover. Ik heb zeker wat interessante nieuwe dingen gelezen.
Het ging mij met name om het feit dat Anavar de axis niet zou onderdrukken.
Het is namelijk zelf weinig androgeen en kan verder niet naar oestrogenen gearomatiseerd worden...
Ik heb nog even wat verder gekeken op steroidtips.com en daar staat dat sommige mensen het zelfs tijden de nakuur (!) ??? gebruiken terwijl hun eigen testosteronproductie weer op gang komt. Dit lijkt me toch wel een beetje onmogelijk... Heeft een van jullie hier ervaringen mee of ideeen over ?
 
Back
Naar boven