AndroidHealthClinic

Anavar bijwerkingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Doffer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 apr 2012
Berichten
701
Waardering
7
Lengte
1m72
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Hallo, ik zit momenteel aan de anavar en ik heb bijwerkingen die je
niet zo snel zou verwachten van anavar. Ik heb er nu één week op zitten en
voel me onrustig, warm/koud, zweten en slecht slapen en druk op het hoofd. Een positive bijwerking is krachtwinst en het maar kunnen door gaan met reps maken, ook is er veel pomp.
Nu vraag ik me af of ik wel eens anavar heb en of die bijwerkingen ook nog minder worden? Zo niet dan verlaag ik wel met 20mg want dat onrustige gevoel maat me
veel te vaak stresserig en anstig.
 
Hoeveel mg neem je?
Laat je bloeddruk eens opnemen bij de sportschool.
 
Ik neem 80mg anavar verdeeld over 2 keer en mijn bloeddruk was 80/130 4 dagen terug. Ik kan de bloeddruk later vandaag nog wel eens op laten meten.
Als ik de tabs in neem vallen ze ook gelijk uit elkaar en er zit geen deukje in. Het is voor iedereen een heel bekent UG merk.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou haast denken dat je winstrol neemt aangezien dat onrustige/angstige gevoel dat jij beschrijf ik ook heb met winstrol, terwijl ik met anavar geen bijwerkingen heb.
 
Ik neem 80mg anavar verdeeld over 2 keer en mijn bloeddruk was 80/130 4 dagen terug. Ik kan de bloeddruk later vandaag nog wel eens op laten meten.
Als ik de tabs in neem vallen ze ook gelijk uit elkaar en er zit geen deukje in. Het is voor iedereen een heel bekent UG merk.

Plaats eens een foto in de echt/nep sectie!
 
Dit had ik niet eens met goede winstrol 50per dag.
Ik twijvel nu ook best wel, zit er zelfs aan te denken om er maar mee te stoppen want
heb zo juist ook moeten overgeven. Heb trouwens eerdere ervaring met anaver alleen deed dat gewoon niets voor mij op 60mg en nu in een keer wel op 80MG en dan gelijk zo heftig.

Plaats eens een foto in de echt/nep sectie!

Done. Maar ben er al uit dat ik hier niet mee door wil gaan. Ben liever goed fit dan heel sterk en een ziek gevoel.
 
Laatst bewerkt:
Als ik per direct stop. Wanneer zou ik me dan weer fitter moeten voelen?
Ik heb vanmorgen toch al die 40mg uit moeten kosten, dus die zit iig al niet meer in mijn systeem, op een beetje na misschien. Ik ga nu zo maar naar bed want heb het wel redelijk te pakken (grieperig gevoel, dus misschien zou ik ook al wel ziek worden, en als dat zo is is het sowiso niet goed op AAS via tabs binnen te krijgen)
 
check daarvoor ff de halveringstijd ervan ;)
 
ik zou haast denken dat je winstrol neemt aangezien dat onrustige/angstige gevoel dat jij beschrijf ik ook heb met winstrol, terwijl ik met anavar geen bijwerkingen heb.
+1
 
Als jij je er niet prettig bij voelt zou ik er mee stoppen.

Dat hele anavar gedoe de laatste tijd. Ik zie er ook vanaf. Ik koop gewoon winstrol, weet ik tenminste wat erin zit.
 
Hallo, ik zit momenteel aan de anavar en ik heb bijwerkingen die je
niet zo snel zou verwachten van anavar. Ik heb er nu één week op zitten en
voel me onrustig, warm/koud, zweten en slecht slapen en druk op het hoofd. Een positive bijwerking is krachtwinst en het maar kunnen door gaan met reps maken, ook is er veel pomp.
Nu vraag ik me af of ik wel eens anavar heb en of die bijwerkingen ook nog minder worden? Zo niet dan verlaag ik wel met 20mg want dat onrustige gevoel maat me
veel te vaak stresserig en anstig.

Hoe lang ben je bezig? Ik merkte de eerste week a 2 weken hetzelfde maar dat nam daarna vrij snel af. Los van het zweten dan maar dat is iets wat je bij anavar wel redelijk op kunt rekenen, de fabriek draait iets harder lijkt het :)
 
Ik was ongeveer een week bezig. Begon me ziek te voelen vanaf dag 2.
Misschien kan ik ook wel gewoon slecht tegen dit middel? Jammer want kreeg wel snel kracht. Ik ben nu nog steeds niet lekker maar wel iets beter. Geen var meer voor mij, hou het wel bij injects. Hopelijk zijn deze wekingen niet zo heftig van de mast en test die ik nog heb liggen.

De boel draaid verder indd wat harder maar, om echt griep te krijgen vind ik maar niets, en dat overgeven er bij.
 
Ik voel mij inmiddels al weer wat beter. Heb voorige week ook nog xanax gekregen vanwge spierkrampen en paniekerig zijn vanwege de hoge druk op het hoofd. Alles is nu bijna over en ga dus geen var weer proberen. Ik ga zeker mijn lichaam nog laten onderzoeken want dit heb ik nog nooit eerder mee gemaakt met AAS.
 
Dat is de eerste keer dat ik zoiets hoor.
Volgens mij was de dosering gewoon te hoog.
 
Zou indd ook kunnen, echter spreek ik nu meer personen met de zelfde bijwerkingen, ook op lagere dossis.
 
Eet en drink je wel goed en genoeg?
 
Teveel drinke was toch niet goed utrechter ;)

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 13:47 ----------

Of je spul is gewoon niet echt goed.
Maar volgens mij is de dosering veel te hoog.
Bij doseringen van 30 tot 50 en aangezien je eerst 60 nam zal dit nog juist meevallen heb je bijna tot geen bijwerkingen.
Ga je hoger doseren kunnen de bijwerkingen vrij snel optreden.
Daarmee dat ik maar 50 ga nemen.
Dat is meer dan genoeg.
Ik weet niet wat je doelstellingen zijn maar als je tevreden bent met misschien 2% lager bf zit je goed met var maar als je al 80 mg gaat nemen dan zijn je doelstellingen duidelijk hoger en dan zou ik eerder voor test gaan.
 
Teveel water drinken niet nee, wel goed lezen en alles begrijpen voordat je gaat reageren hè. ;)
 
Allemaal dezelfde batch gekocht? Mss vervuild?
 
Van eeb bepaald merk heb ik ook Zelf aan de anavar gezeten en heb totaal geen (negatieven) bijwerkingen gehad.

- Kracht winst
- Spier toename (een beetje)
- Pomp :P

Met een ander merk die ik toen heb genomen heb ik enorm last gehad van maagzuur..
Iemand die dit kent of herkent?
 
Back
Naar boven