MuscleMeat

Anavar cut

Bezoekers in dit topic

Het belangrijkste is wat de spiegel zegt imo.

En dit. Metingen zijn toch nooit accuraat. Hebben altijd een foutmarge.
Het enige waar vetmetingen voor dienen is dat je een beeld hebt over hoeveel je afvalt of aankomt.
Zolang elke meting maar precies hetzelfde punt wordt gebruikt kun je dat als basis nemen van je progressie.
Of het percentage werkelijk klopt maakt niet uit. Als je de ene meting 12% hebt, de volgende meting op dezelfde punten 11% ben je toch 1% vet kwijtgeraakt.
Er altijd van uitgaan dat een vetpercentage 4% naar beide kanten kan afwijken, wat je in de spiegel ziet is het meest accuraat.
 
Ik heb toch het idee dat er ergens iets mis gaat.

Ik eet 3400kcal momenteel 225 eiwit 100 vet en de rest aangevuld met carbs.
1x in de weel cheat ik maar de andere 6 dagen eet ik het precies.

3x in de week krachttraining ( full body )
2x in de week cardio ( uurtje loopband )

Zal ik de calorieën toch iets omlaag zetten of juist iets te veel blijven eten?
De meting van 10 januari is een vertekend beeld ( waarschijnlijk van de alcohol op oudjaarsavond )
 
Ik heb toch het idee dat er ergens iets mis gaat.

Ik eet 3400kcal momenteel 225 eiwit 100 vet en de rest aangevuld met carbs.
1x in de weel cheat ik maar de andere 6 dagen eet ik het precies.

3x in de week krachttraining ( full body )
2x in de week cardio ( uurtje loopband )

Zal ik de calorieën toch iets omlaag zetten of juist iets te veel blijven eten?
De meting van 10 januari is een vertekend beeld ( waarschijnlijk van de alcohol op oudjaarsavond )

Het is uiteindelijk je eigen keus en eigen lichaam.
Ik zou je zelf aanraden om door te gaan op dit, ik vermoed dat je hiermee wel wat zou aankomen, je hebt er meer baat bij wat meer spiermassa te krijgen voordat je gaat cutten.
Ik vind mezelf eigenlijk al te skinny om uberhaupt aan cutten te denken terwijl ik toch flink wat meer massa heb dan jij. (En toch doe ik het, ik ben ook dom)

Stel je wilt toch gaan cutten zou je wat minder moeten eten, kijken of je gemiddeld 0.5-1 kilo per week afvalt.
Zo niet, wat minder eten tot je het wel haalt.
Wij kunnen niet voor je invullen wat je moet eten, je hebt calculators op internet maar uiteindelijk is ieder z'n stofwisseling en activiteitsfactor weer anders.
Is voor een ieder gewoon trial & error.

(Ook kunnen je eiwitten & vetten in principe wat omlaag)
 
2800 kcal pd gebeurt er vrijwel niks met het gewicht. Dus bij afvallen moet ik eronder gaan zitten.
Zoals vooraf aangegeven wil ik van de zomer toch wat strakker in mijn velletje zitten.
2500 dan ofzo?
 
2800 kcal pd gebeurt er vrijwel niks met het gewicht. Dus bij afvallen moet ik eronder gaan zitten.
Zoals vooraf aangegeven wil ik van de zomer toch wat strakker in mijn velletje zitten.
2500 dan ofzo?

Denk dat 2300 in jou geval wel moet kunnen. Moet je gewoon even aankijken of het niet te snel gaat.
 
Ok en welke verdeling zou dan mooi zijn?
180 eiwit 80 vet en de rest koolhydraten?
 
Ol bedankt allemaal voor de tips en goede raad
 
Post je schema eens...
Ook opgesteld door je pt?

Trouwens... goed besluit om de Anavar te laten liggen :thumb:
 
hoi Marina,

Bij deze

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Oh lol. Dat zou ik later op de dag moeten doen. Varieert veel.
Staat thuis in excel
 
Met die ene cheat kan je je progressie voor de hele week weggooien ;)
 
Dus een frietje met 2 frikandellen is finest?

Als je een deficit van 250 kcals per dag hanteerd dan kan een cheatday redelijk wat roet in het eten gooien. Mss wat compenseren in de andere maaltijden die dag als je persé de frietjes wil eten.0
 
Dus een frietje met 2 frikandellen is finest?
Stel je zit maandag tot zaterdag 200 onder je onderhoud, op zondag ga jij 1400 over je onderhoud. Kom je aan het einde van de rit alsnog in de plus uit :p
 
Stel je zit maandag tot zaterdag 200 onder je onderhoud, op zondag ga jij 1400 over je onderhoud. Kom je aan het einde van de rit alsnog in de plus uit :p


Hey Moeraskat,

Ik begrijp je.
Meestal eet ik overdag wat minder op zo'n dag.
 
Stel je zit maandag tot zaterdag 200 onder je onderhoud, op zondag ga jij 1400 over je onderhoud. Kom je aan het einde van de rit alsnog in de plus uit :p

Hey Moeraskat,

Ik begrijp je.
Meestal eet ik overdag wat minder op zo'n dag.

Denk dat je zou verschieten hoeveel kcals een frietje met 2 frikandelen en dan nog wat saus erbij is.

Mss zal je deficit niet volledig teniet gedaan worden maar het kan er wel voor zorgen dat het afvallen allemaal veel trager gaat. Wat compenseren die dag kan ja maar dan moet je toch redelijk wat schrappen uit de andere maaltijden.
 
Denk dat je zou verschieten hoeveel kcals een frietje met 2 frikandelen en dan nog wat saus erbij is.

Mss zal je deficit niet volledig teniet gedaan worden maar het kan er wel voor zorgen dat het afvallen allemaal veel trager gaat. Wat compenseren die dag kan ja maar dan moet je toch redelijk wat schrappen uit de andere maaltijden.


Ik ga die cheatdagen schrappen. Zelf geef ik er niet zo veel om eigenlijk. het is vooral mijn vrouw en zoontje die 1x per week die frietjes willen.
Zelf eet ik net zo graag een biefstukje :)
 
Back
Naar boven