MuscleMeat

Anavar cut (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marco

Cool Novice
Lid geworden
31 mei 2018
Berichten
207
Waardering
37
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Hoi Allemaal,

Ik zie de laatste tijd veel voorbij komen over Anavar.
Nu zat ik er ook al een tijd aan te denken om hiermee aan de slag te gaan en dit als mijn eerste kuurtje te gaan gebruiken.
Ik wil gewoon niet te veel afvallen en dus niet een wielrennerfiguur overhouden na een cut dus vandaar Anavar.

Mijn stats zijn momenteel:

79,4 KG
1,81 M
70KG Vetvrijemassa
Vetpercentage 11,8

Ik eet momenteel 3400 Kcal en ga terug naar 3000 voor de eerste 2 weken.
Wellicht daarna nog iets omlaag. ( ligt aan de metingen die elke 2 weken zullen plaatsvinden )

Ik zal beginnen met 30mg pd en zal dit max 8 weken doen met een lichte nakuur nolva.
 
Laatst bewerkt:
Waarom staat dit in het supplementenlog?

Aan de AAS om een wielrennersfysiek te hebben. Gaat ook zonder AAS.

Waarom wil je daarvoor met je eigen hormoonhuishouding liggen kloten?
 
Hoi Johny,

Ik wil graag droger komen te staan zonder de zuur verdiende spiertjes te verliezen.
Ik wil juist geen wielrennerfysiek.
 
Hoi Johny,

Ik wil graag droger komen te staan zonder de zuur verdiende spiertjes te verliezen.
Ik wil juist geen wielrennerfysiek.
Ik wil gewoon niet te veel afvallen en een wielrennerfiguur overhouden na een cut dus vandaar Anavar.

Dan heb ik dat anders gelezen.
 
Ik heb het even aangepast zodat het duidelijker is.
 
Hoe heb je je vet% gemeten?
 
7 punts meting Marina.
 
Misschien is het dan wel verstandiger om een cleanbulk in te zetten om meer spieren op te bouwen? En dan zonder AAS.
Denk dat als je nu echt naar 10% of lager wil dat het je behoorlijk tegen kan vallen hoeveel massa je overhoud. Met of zonder Anavar...

Maar denk ook dat de anavar je niet erg veel op zal leveren. Je zit te kloten met je hormonen en dat voor een minimaal effect (dat is mijn optiek)

Ik zou eerder doorgaan met opbouwen van je spieren en zonder AAS eerst verder te groeien en als je dan toch besluit om aan de AAS te gaan het dan meteen goed aan te pakken voor een beter/optimaler resultaat. Heb je ook meteen eens de tijd om je echt goed in te lezen op de effecten en risico's die AAS gebruik met zich meebrengt.
 
Misschien is het dan wel verstandiger om een cleanbulk in te zetten om meer spieren op te bouwen? En dan zonder AAS.
Denk dat als je nu echt naar 10% of lager wil dat het je behoorlijk tegen kan vallen hoeveel massa je overhoud. Met of zonder Anavar...

Maar denk ook dat de anavar je niet erg veel op zal leveren. Je zit te kloten met je hormonen en dat voor een minimaal effect (dat is mijn optiek)

Ik zou eerder doorgaan met opbouwen van je spieren en zonder AAS eerst verder te groeien en als je dan toch besluit om aan de AAS te gaan het dan meteen goed aan te pakken voor een beter/optimaler resultaat. Heb je ook meteen eens de tijd om je echt goed in te lezen op de effecten en risico's die AAS gebruik met zich meebrengt.

Volledig mee eens.
 
Hey |Marina,

Ik snap je beredenering.
Echter ben ik altijd veel te dik geweest en wil nu eindelijk eens superstrak in mijn velletje zitten voor mijn vakantie.
Anavar is een bewuste keuze omdat dit vrijwel geen side effects met zich mee brengt en het ervoor zorgt dat ik niet te veel spieren kwijt raak omdat ik toch persé richting 8% wil.

Tevens heb ik me erg goed in laten lichten over anavar en dus ook erg veel fora afgestruimd voor info.
Injecteren is bijvoorbeeld geen optie
 
met 70kg vvm @ 1.80 hoef je je echt niet zorgen te maken om massa te verliezen in je cut lol
 
Oftewel.. je wil een beach boy fysiek met een sixpack...

Ook Anavar brengt risico's mee. En Orals zijn ook gewoon slecht voor je lever. Je klooit met je hormonen.
Ook al ben je ooit dik geweest. Dat ben je nu niet meer. Vind je het echt de moeite waard te kloten met je hormonen voor een net wat duidelijkere 6-pack?

Aangezien je ook met voeding op de 12 % bent gekomen zou je dat in mijn ogen ook nog wel naar 10% kunnen redden zonder aan de AAS te gaan.
Het is uiteindelijk jouw keuze. Maar wees je bewust van de risico's en ik denk niet dat die opwegen tegen die paar % alleen maar om "strak in je velletje" op vakantie te gaan.

Tenzij die 12% niet volledig klopt en het daadwerkelijk hoger is. Ik zou zeggen ... andere members hier hebben meer ervaring met vet% en AAS en wat het voor effect heeft. Lijkt mij dat je mogelijk te skinny wordt en dat het je misschien wel bar gaat tegenvallen. En dat wil je ook niet.

Plaats eens een foto..... Dan kunnen leden met meer kennis van AAS etc. je misschien ook wat advies geven.
 
Marco Er vanuit gaande dat je echt op 12% staat (betwijfel ik) kun jij prima wat vet verliezen zonder spierverlies. Lekker zwaar blijven trainen is wel een voorwaarde, dus geen eindeloze marathonsessie's. Kort en zwaar zijn de sleutelwoorden.

Als je het mij vraagt heb jij nog niet voldoende massa voor een serieuze cut.
 
Ik zal Straks een foto uploaden van hoe het er nu uitziet.
Ik zat een jaar geleden op 105 kg en ben volledig verkeerd afgevallen ( door gewoonweg vrijwel niet te eten ).
Hierdoor ben ik niet alleen vet kwijt geraakt maar ook een flinke portie spieren.
Het is gewoon onzekerheid. Ik voel me nog altijd dik namelijk.
Die stats zijn niet gelogen maar daadwerkelijke cijfers. Deze worden 2 wekelijks bijgehouden door een PT die ik een tijdje geleden heb ingeschakeld.
 
Ik zal Straks een foto uploaden van hoe het er nu uitziet.
Ik zat een jaar geleden op 105 kg en ben volledig verkeerd afgevallen ( door gewoonweg vrijwel niet te eten ).
Hierdoor ben ik niet alleen vet kwijt geraakt maar ook een flinke portie spieren.
Het is gewoon onzekerheid. Ik voel me nog altijd dik namelijk.
Die stats zijn niet gelogen maar daadwerkelijke cijfers. Deze worden 2 wekelijks bijgehouden door een PT die ik een tijdje geleden heb ingeschakeld.

pnas.0913935107fig06.jpg

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20713720

Als je de spiermassa wel gehad hebt en vervolgens bij het verliezen van gewicht bent verloren, gain je het heel snel weer terug. Dus niks om je druk om te maken.

Verder heb je vrij weinig massa, het is niet alsof je met 100kg @ 12% onder de 6% wilt komen. Dan is het wat logischer dat je maximaal je spiermassa wilt behouden.
In jou geval, stél je verliest wat massa, wat met jou stats sowieso minimaal is, heb je het praktisch direct weer terug als je wat meer gaat eten.
 
Ben benieuwd dan.
Je moet ook gaan inzien dat je nu niet meer dik bent... ;)

Een PT zegt niets... No offence... maar tegenwoordig kan iedereen PT worden.. :o en er zijn ook nogal wat slechte aanwezig die eigenlijk nergens iets vanaf weten.
En daarmee zeg ik niet dat jouw PT niet goed is hoor.. :)
 
Ik zal Straks een foto uploaden van hoe het er nu uitziet.
Ik zat een jaar geleden op 105 kg en ben volledig verkeerd afgevallen ( door gewoonweg vrijwel niet te eten ).
Hierdoor ben ik niet alleen vet kwijt geraakt maar ook een flinke portie spieren.
Het is gewoon onzekerheid. Ik voel me nog altijd dik namelijk.
Die stats zijn niet gelogen maar daadwerkelijke cijfers. Deze worden 2 wekelijks bijgehouden door een PT die ik een tijdje geleden heb ingeschakeld.

Juist hierdoor denk ik niet dat een Cut je iets gaat brengen. Je bent dus amper beginnen met deze sport en je wilt aan de AAS. En dan ook nog niet eens om te groeien, maar om nog meer af te vallen. Je hebt niet voldoende massa om dit te doen. Punt.
 
PS. Je zal je altijd dik, dun of klein voelen. T'is toch nooit goed. Leer er mee leven.
 
Ik zal toch moeten cutten wil ik superstrak voor de dag komen lijkt me?
 
Ik zal toch moeten cutten wil ik superstrak voor de dag komen lijkt me?
Dat kan ook volgend jaar als je wat meer massa hebt ;)

Een goed gespierd fysiek bouwen is geen sprint maar een marathon....
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven