AndroidHealthClinic

Anavar cycle met PCT

Bezoekers in dit topic

Leon94

Novice
Lid geworden
31 mei 2019
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

Ik zit hier sinds kort op en heb een aantal topics gelezen, alleen ik heb nog niet echt antwoord op mijn vraag.. vandaar via deze weg :)

even wat stats voor ik me vraag stel:
24, 1.75cm, 80kg, 14-15%bf, 4+- jaar aan het trainen + personal trainer.

Ik heb eerder een cycle gehad van Test E only. Puur voor de ervaring en wat extratjes omdat ik dat persoonlijk genoeg vond :). Nu wil ik een anavar only cycle nemen en gewoon to be sure een PCT nolvadex 2-4week.
De vraag is: op welk moment zal ik beginnen met nolva.. in de laatste week van anavar of na de kuur? Heeft iemand hier een schematisch voorbeeldje van?

Alvast bedankt. Have a good day!
 
Anavar heeft geen lange halfwaardetijd dus de volgende dag beginnen met pct.
Dit is wel echt basiskennis. Velen zijn van mening dat het niet nodig is om pct te doen maar voor de zekerheid kun je het wel doen,waarom niet?

Wat is je doel van de kuur?
Anavar only zal wat massa betreft weinig zoden aan de dijk zetten. Kracht pak je er wel mee.
 
Laatst bewerkt:
De ochtend na je laatste oral beginnen met nolva. Altijd nakuur doen.
 
De ochtend na je laatste oral beginnen met nolva. Altijd nakuur doen.
En waarom moet je altijd een nakuur doen? Omdat de meesten dat beweren? Zo belangrijk is een nakuur niet. HCG tijdens je kuur dat is veel belangrijker.
 
Anavar heeft geen lange halfwaardetijd dus de volgende dag beginnen met pct.
Dit is wel echt basiskennis. Velen zijn van mening dat het niet nodig is om pct te doen maar voor de zekerheid kun je het wel doen,waarom niet?
Pct ook negatieve effecten en risico's heeft?:roflol:
 
En waarom moet je altijd een nakuur doen? Omdat de meesten dat beweren? Zo belangrijk is een nakuur niet. HCG tijdens je kuur dat is veel belangrijker.

Imo hoort bij elke kuur een nakuur
 
Ik zie veel verschillende manieren om oxandrolon te kuren, de een zonder nakuur en de andere met.
Kan je zelf helaas niet helpen, omdat ik zelf nog nooit gekuurd heb, maar toch wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om te kijken of ik het dus wel goed begrijp.

Op wikipedia lees ik dat oxandrolon niet aromatiseert (omzetting naar oestrogeen, wat gyno kan veroorzaken).
Alleen bij hoge doseringen (40-50mg/dag) wordt de natuurlijke productie van testosteron verminderd wat testiculaire atrofie veroorzaakt. (Bron) (Dus een anavar only met 30mg/dag is zonder nakuur geschikt?)
En bij testiculaire atrofie gebruik je dus HCG (een LH nabootsend middel) om je testikels weer normaal te laten functioneren. Máár omdat HCG onderdrukkend is voor je natuurlijk testosteron gebruikt men
een nakuur als Clomid of Nolvadex.

Wil niemand in verwarring brengen, maar aan de ervaren mensen; is dit kort door de bocht waar ik van uit kan gaan?
 
Ik zie veel verschillende manieren om oxandrolon te kuren, de een zonder nakuur en de andere met.
Kan je zelf helaas niet helpen, omdat ik zelf nog nooit gekuurd heb, maar toch wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om te kijken of ik het dus wel goed begrijp.

Op wikipedia lees ik dat oxandrolon niet aromatiseert (omzetting naar oestrogeen, wat gyno kan veroorzaken).
Alleen bij hoge doseringen (40-50mg/dag) wordt de natuurlijke productie van testosteron verminderd wat testiculaire atrofie veroorzaakt. (Bron) (Dus een anavar only met 30mg/dag is zonder nakuur geschikt?)
En bij testiculaire atrofie gebruik je dus HCG (een LH nabootsend middel) om je testikels weer normaal te laten functioneren. Máár omdat HCG onderdrukkend is voor je natuurlijk testosteron gebruikt men
een nakuur als Clomid of Nolvadex.

Wil niemand in verwarring brengen, maar aan de ervaren mensen; is dit kort door de bocht waar ik van uit kan gaan?


En dan maar duimen dat je echt oxandrolone hebt.
 
Ik zie veel verschillende manieren om oxandrolon te kuren, de een zonder nakuur en de andere met.
Kan je zelf helaas niet helpen, omdat ik zelf nog nooit gekuurd heb, maar toch wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om te kijken of ik het dus wel goed begrijp.

Op wikipedia lees ik dat oxandrolon niet aromatiseert (omzetting naar oestrogeen, wat gyno kan veroorzaken).
Alleen bij hoge doseringen (40-50mg/dag) wordt de natuurlijke productie van testosteron verminderd wat testiculaire atrofie veroorzaakt. (Bron) (Dus een anavar only met 30mg/dag is zonder nakuur geschikt?)
En bij testiculaire atrofie gebruik je dus HCG (een LH nabootsend middel) om je testikels weer normaal te laten functioneren. Máár omdat HCG onderdrukkend is voor je natuurlijk testosteron gebruikt men
een nakuur als Clomid of Nolvadex.

Wil niemand in verwarring brengen, maar aan de ervaren mensen; is dit kort door de bocht waar ik van uit kan gaan?
Dit is correct. Secundair hypogonadisme (waarbij de hypofyse stopt met de productie van LH) ontstaat overigens niet met 1 toediening van hCG. Dat duurt ook gewoon even.

30mg/dag voor 4 weken is geen hCG of nakuur nodig. Ook niet bij een middel zoals stanozolol. Nakuren zou ik doen vanaf 50mg of 6 weken of meer. Ik zou geen hCG gebruiken bij een oral only. Daar zijn de cycles te kort voor. Dan kun je beter gaan injecteren en voor 10-12 weken gaan kuren. Overigens is injecteren sowieso een betere keuze.
 
image.png
 
Imo hoort bij elke kuur een nakuur
En waarom dan? Omdat iedereen dat zegt. Nakuur of niet, nooit heb ik daar veel verschil gevoeld en ik ben niet de enigste. En al zeker niet bij kuurtjes van 6 weken winny, anavar en nog andere lichte kuurtjes.
 
En waarom dan? Omdat iedereen dat zegt. Nakuur of niet, nooit heb ik daar veel verschil gevoeld en ik ben niet de enigste. En al zeker niet bij kuurtjes van 6 weken winny, anavar en nog andere lichte kuurtjes.

Ik kreeg na 6 weken anavar winstrol wel last.
Waarom risico?
 
Kuurtjes van 6 weken herstellen de meeste mensen vrij vlot van, ook zonder nakuur. Misschien in sommige gevallen handig om tamoxifen te nemen ter preventie van gyno na de kuur, maar dat hele dogma dat je MOET NAKUREN hierbij is niet echt terecht.
 
Oh, wordt oxandrolone veel gefaked?

Zeker. Dat is een stuk duurder dan bijvoorbeeld Dianabol of winstrol.
Ik ken iemand die werkt op een lab in maastricht. ( die naam zie ik hier ook geregeld onder bloedtesten staan ).
Die test vrij regelmatig aas en oxandrolone is een van de meeste gefakete aas volgens hem
 
Zeker. Dat is een stuk duurder dan bijvoorbeeld Dianabol of winstrol.
Ik ken iemand die werkt op een lab in maastricht. ( die naam zie ik hier ook geregeld onder bloedtesten staan ).
Die test vrij regelmatig aas en oxandrolone is een van de meeste gefakete aas volgens hem

De hoeveelheid onzin jij post is echt insane. Elk beetje merk heeft gewoon echte anavar
 
Stuur het op naar mij ik kan het voor je testen

Als ik er buikpijn van krijg is de anavar real
 
Zeker. Dat is een stuk duurder dan bijvoorbeeld Dianabol of winstrol.
Ik ken iemand die werkt op een lab in maastricht. ( die naam zie ik hier ook geregeld onder bloedtesten staan ).
Die test vrij regelmatig aas en oxandrolone is een van de meeste gefakete aas volgens hem

Je lult nu gewoon uit je nek. Een merk met beetje een reputatie heeft gewoon echte oxandrolone.
 
Back
Naar boven