AndroidHealthClinic

anavar dosering

Bezoekers in dit topic

robertpower

Novice
Lid geworden
15 aug 2013
Berichten
4
Waardering
0
Beste leden,

Ik ga over paar weken beginnen met anavar only kuur.
dit is mijn eerste kuur en dit zie ik als een kennismaking met aas.

ik zit met 1 probleem dat is wanneer moet ik de pillen innemen.
ik ga 50 mg perdag ( 30 / 20 ) nemen gedurende 6 weken

zijn er voorkeuren welke tijden je het best kan nemen.
De 1 zegt ochtend/avond andere om de 8 uur?

Zelf dacht ik gewoon aan ochtend rond 08.00 uur 30 mg en rond 16.00 20mg uur.

graag hoor ik jullie meningen hierover bedankt allemaal.
 
Anavar heeft een halfwaardetijd van 9 uur. Je kan dan toch zelf wel bedenken hoe je dit over de dag verspreidt?

Doe dit in subtiele porties en de grootste portie ruim een uur voor je training.

Laten we zeggen; 10mg sochtends, 25mg een uur voor de training en 15mg savonds.
 
Anavar heeft een halfwaardetijd van 9 uur. Je kan dan toch zelf wel bedenken hoe je dit over de dag verspreidt?

Doe dit in subtiele porties en de grootste portie ruim een uur voor je training.

Laten we zeggen; 10mg sochtends, 25mg een uur voor de training en 15mg savonds.

Grootste portie voor de training? Heeft geen meerwaarde.
 
Iedereen heeft zn eigen mening hierover maar ik doe met winstrol bijv. bij ontbijt half 8.en savonds weer om half 8. Dus 30 mg in ochtend 20 mg in de avond, dat vind ik de beste verdeling. Zeker niet in meerdere keren imo omdat er een deel afgebroken word elke keer .
 
Anavar heeft een halfwaardetijd van 9 uur. Je kan dan toch zelf wel bedenken hoe je dit over de dag verspreidt?

Doe dit in subtiele porties en de grootste portie ruim een uur voor je training.

Laten we zeggen; 10mg sochtends, 25mg een uur voor de training en 15mg savonds.

Wat is her voordeel van voor de trainings nemen volgens jou? Het maakt geen reet uit of je het tijdens de training neemt
 
in de ochtend alles in 1 keer... ga je het in 2 e verdelen is prima als je injectie er achter hebt staan.. tabs only alles in 1 keer verdelen is achterhaald... of je wilt dat 20mg deel wordt afgebroken door je lever en 30 mg nog een keer....
 
in de ochtend alles in 1 keer... ga je het in 2 e verdelen is prima als je injectie er achter hebt staan.. tabs only alles in 1 keer verdelen is achterhaald... of je wilt dat 20mg deel wordt afgebroken door je lever en 30 mg nog een keer....

Wat is dit nou weer voor onzin? Je moet rekening houden met de halfwaarde tijd. Afbreken van je lever is ook onzin!
 
Ik zou het verhogen naar 60 mg, en dan in de ochtend,middag en avond 20 mg nemen. Dus om de 8 uur ongeveer.
 
Ik zou het verhogen naar 60 mg, en dan in de ochtend,middag en avond 20 mg nemen. Dus om de 8 uur ongeveer.

Het maakt niet zo uit, zolang je maar rekening houdt met halfwaarde tijd. Zodat je 24/7 werkzame stof in je lichaam hebt. Ik zou voor 80 mg gaan.
 
Het maakt niet zo uit, zolang je maar rekening houdt met halfwaarde tijd. Zodat je 24/7 werkzame stof in je lichaam hebt. Ik zou voor 80 mg gaan.

Het maakt ook geen ''wereld van verschil'' uit maar zo zou ik het doen als je toch met de halfwaarde tijd te maken heb en het goed wil verdelen.
 
Ik zou het verhogen naar minimaal 60 of 80mg per dag.

Veel mensen hebben spijt gehad van een var only kuur op 50mg of minder(gewoon te weinig resultaat), die hadden bijna allemaal spijt dat ze geen test erbij hebben gezet.

Doe dan gewoon test erbij op 375 bijv. en var op 40/50
 
Ik zou het verhogen naar minimaal 60 of 80mg per dag.

Veel mensen hebben spijt gehad van een var only kuur op 50mg of minder(gewoon te weinig resultaat), die hadden bijna allemaal spijt dat ze geen test erbij hebben gezet.

Doe dan gewoon test erbij op 375 bijv. en var op 40/50

Onzinnige doseringen komen hier weer voorbij van mensen die nooit echte anavar hebben gehad. 80mg!!! :eek:

50mg in eerste kuur is zat! halfwaarde tijd Anavar is iets meer dan 9uur, dus mooiste is als je 3x p/dag inneemt met een maaltijd.
Hele goeie combi is met creatine. Geweldige krachtgains kun je dan maken.
 
Creatine tijdens een anavar kuur, yeah right!
 
Onzinnige doseringen komen hier weer voorbij van mensen die nooit echte anavar hebben gehad. 80mg!!! :eek:

50mg in eerste kuur is zat! halfwaarde tijd Anavar is iets meer dan 9uur, dus mooiste is als je 3x p/dag inneemt met een maaltijd.
Hele goeie combi is met creatine. Geweldige krachtgains kun je dan maken.

Hahahaha rofl!!!

Mijn doseringen zijn inderdaad 80mg op niet echte pure anavar, maar als jij hem dan 50mg op WEL echte anavar aanraadt ben jij knettergek!!!! Echte anavar is 10-20mg max hahahaha

Gast. Jij hebt geen verstand. En.zeker geen ervaring met echte anavar.
 
True natural anavar moet je op 2 mg doseren, alles daarboven ben je knettergek, -leip en helemaal verkakiayt.
 
Hahahaha rofl!!!

Mijn doseringen zijn inderdaad 80mg op niet echte pure anavar, maar als jij hem dan 50mg op WEL echte anavar aanraadt ben jij knettergek!!!! Echte anavar is 10-20mg max hahahaha

Gast. Jij hebt geen verstand. En.zeker geen ervaring met echte anavar.

Voel je je persoonlijk aangesproken? Ik heb wel degelijk ervaring met Anavar en waar zie je mij beweren dat IK zo hoog gedoseerd heb?
 
True natural anavar moet je op 2 mg doseren, alles daarboven ben je knettergek, -leip en helemaal verkakiayt.

Wat zijn jouw ervaringen met Anavar? Ik bedoel, welke dosering was voor jou voldoende?
 
Voel je je persoonlijk aangesproken? Ik heb wel degelijk ervaring met Anavar en waar zie je mij beweren dat IK zo hoog gedoseerd heb?


Zeg ik dat jij zo hoog gedoseerd hebt? Nee. Ik zeg dat jij hem zo'n hoge dosering aanraadt.

OP:
Hou anavar op 60 tot 80 mg per dag voor een goed resultaat.

Heb je echte anavar, die volgens mij nog alleen in Mexico word gemaakt, en die zijn 2.5mg per tab, hou het dan op 10 tot max 20.
 
Zeg ik dat jij zo hoog gedoseerd hebt? Nee. Ik zeg dat jij hem zo'n hoge dosering aanraadt.

OP:
Hou anavar op 60 tot 80 mg per dag voor een goed resultaat.

Heb je echte anavar, die volgens mij nog alleen in Mexico word gemaakt, en die zijn 2.5mg per tab, hou het dan op 10 tot max 20.


50mg is idd wat aan de hoge kant. Zat zelf op 40-50mg. Ik weet ook niet hoe zwaar TS is. Dacht dat advies bij anavar 0,5mg p/kg lichaamsgewicht is.
 
Back
Naar boven