Fitness Seller

Anavar duur?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jwan

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
2.823
Waardering
1
Waarom is anavar zo ****ing duur.

Ik wil wel proberen op 60mg ed voor 8 weken maar daar kan ik een dikke andere kuur van kopen...:eek:

Is er ook een goedkoper merk?
 
Komt door de grondstof die duur is....
 
Komt door de grondstof die duur is....

Of omdat het zo lekker is? :p

Ik ben erg nieuwsgierig naar dit goedje geworden en wil het graag eens proberen met wat test ofzo...
 
binnen een paar weken overweeg ik een kort kuurtje sust/ anavar :meal:

anavar is lekkere powerboost maar idd duur

2 uurtjes vóór de training innemen :thumb:
 
Anavar is duur idd omdat de grondstof duur is...

Ik zou er geen wonderen van verwachten, ik vind het een overdreven duur product voor hetgeen wat je krijgt.
 
1 gram grondstof kost net een pakje malboro sigaretten, dus duur my ass, de ug's weten gewoon dat ze zoveel kunnen vragen en dat iedereen zal blijven kopen, omdat anavar altijd al zo duur is geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Anavar is duur idd omdat de grondstof duur is...

Ik zou er geen wonderen van verwachten, ik vind het een overdreven duur product voor hetgeen wat je krijgt.

Ik hoor wel veel dat kracht en massa gains voor een groot deel blijven hangen.

En kracht na een kuur dondert bij mij soms nog verder naar beneden dan voor ik begon te kuren. (geen gein)
Dus ik zou ook graag wat sterker worden eigenlijk. Heb gelezen dat daarom ook veel powerlifters naar het spul grijpen.

En duur is het zeker, vandaar dit topic...;)
 
wil je sterker worden, zoek naar halotestin.
 
1 gram grondstof kost net een pakje malboro sigaretten, dus duur my ass, de ug's weten gewoon dat ze zoveel kunnen vragen en dat iedereen zal blijven kopen, omdat anavar altijd al zo duur is geweest.

Svp dit soort dingen niet posten als je geen idee hebt wat de echte prijzen van grondstoffen zijn, want wat je zegt is dus niet waar.

Helaas zijn dus sommige grondstoffen duurder dan andere waardoor ook de vial die je koopt duurder is dan een andere soort. So be it.


Verder een slotje op dit topic omdat we het hier dus niet over gaan hebben op DBB. Ik dacht dat dat al duidelijk mocht zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven