MuscleMeat

Anavar echt of nep?

Bezoekers in dit topic

MsScott

Novice
Lid geworden
11 feb 2019
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m63
Massa
54kg
Eerste kuur anavar (ik ben een vrouw) maar geen idee of dit merk legit is, help!

Ik zou 5 dagen 2 pillen moeten nemen tegelijk en dan overschakelen naar drie pillen?

Ik dacht dat het voor een vrouw 5 of 10mg was om te starten?

FB17B10C-4C81-4C02-AFF1-F16570552B44.jpeg


4C487758-3BC0-403E-8850-140C519E6241.jpeg


4E713B16-08A3-4FCA-A736-8A6141FF734F.jpeg
 
Een merk kopen waarvan bekend is dat er recentelijk inderdaad gewoon oxandrolone in de tabletten zat/zit. Het merk dat jij koopt komt uit China, dat doen overigens nagenoeg alle grondstoffen voor anabolen, dus zegt nog niet zoveel. Maar voor een vrouw zou ik niet zo snel gokken op een volledig Chinees product.

Kan je zo een merk noemen of mag dat niet
 
Beetje jammer dat je je niet in gelezen hebt en dat je speciaal een nieuw account aanmaakt om dit te vragen. Ik kan je niet helpen vwb echt of nep.

Als vrouw kun je beter starten met in totaal 5mg PER DAG voor een aantal weken om te kijken hoe je er op reageert en kunt eventueel later verhogen naar 10mg per dag als je geen noemenswaardige sides hebt. Het is aangeraden om direct te stoppen wanneer je vervelende sides krijgt.

Daarnaast kun je de dosering het beste verspreiden (twee keer per dag).

Je kunt overigens best beginnen op 30mg, als je de ambitie hebt om mannelijke sides te ontwikkelen.

Lees dit topic even door voor je begint.

https://forum.bodybuilding.nl/topic...-aas-voor-vrouwen-een-praktische-gids.419802/

De pil erbij nemen wordt ook wel eens aangeraden.
 
De pil erbij nemen wordt ook wel eens aangeraden.

Ik mag aannemen dat ze de link heeft doorgenomen die ik haar heb gestuurd. Daar staan alle do's en don'ts in. Ik heb ze niet zelf bedacht en weet het ook alleen door deze verstrekte info. All credits to Galen

Verder voel ik me niet heel erg geroepen om haar te informeren, lullig misschien. Maar uit al haar posts blijkt nou niet echt dat ze zich ingelezen heeft over het gebruik. Vragen worden nu ad hoc gesteld, ze heeft haar alleen aangemeld vanwege haar voornemen om aas te gebruiken en niet om deel uit te maken van het forum oid, sport blijkbaar al zoveel jaren maar vindt het zelf blijkbaar niet heel belangrijk om gedegen onderzoek te doen en krijgt het liever nu 1 2 3 voorgekauwd.
 
Ik mag aannemen dat ze de link heeft doorgenomen die ik haar heb gestuurd. Daar staan alle do's en don'ts in. Ik heb ze niet zelf bedacht en weet het ook alleen door deze verstrekte info. All credits to Galen

Verder voel ik me niet heel erg geroepen om haar te informeren, lullig misschien. Maar uit al haar posts blijkt nou niet echt dat ze zich ingelezen heeft over het gebruik. Vragen worden nu ad hoc gesteld, ze heeft haar alleen aangemeld vanwege haar voornemen om aas te gebruiken en niet om deel uit te maken van het forum oid, sport blijkbaar al zoveel jaren maar vindt het zelf blijkbaar niet heel belangrijk om gedegen onderzoek te doen en krijgt het liever nu 1 2 3 voorgekauwd.

Ik ga haar ook niks aanraden. Wat meer inlezen alvorens wat te kopen had wel gemogen ja.
 
Als je al 8 jaar traint zou ik zeggen dat je wel een leeftijd moet hebben dat je wat meer jezelf inleest in zaken als dit.
Je krijgt echt geen extra boost van een pilletje. En verwacht niet ervan dat je in een keer zoveel meer massa gaat krijgen. (iig niet op een dosis waarbij geen vermannelijking optreedt). Ik denk dat je er teveel van verwacht en het tegen zal vallen. Maar je weet t nooit.

Bovendien kleven er veel risico's aan vast die op elke beetje AAS site gewoon beschreven staan voor vrouwen en ook de link die Hill je gegeven heeft wijst je op de gevaren.

Ik zou de gok iig niet wagen en toch nog eens kritisch naar je voeding en training kijken.
Maar mocht je wel doorzetten en ook een log bij willen houden wat betreft je voortgang dan denk ik dat velen t zullen volgen. Aangezien geen enkele vrouw hier ooit een anavar logje heeft bijgehouden en ook volledig heeft gelogd.
 
Als je al 8 jaar traint zou ik zeggen dat je wel een leeftijd moet hebben dat je wat meer jezelf inleest in zaken als dit.
Je krijgt echt geen extra boost van een pilletje. En verwacht niet ervan dat je in een keer zoveel meer massa gaat krijgen. (iig niet op een dosis waarbij geen vermannelijking optreedt). Ik denk dat je er teveel van verwacht en het tegen zal vallen. Maar je weet t nooit.

Bovendien kleven er veel risico's aan vast die op elke beetje AAS site gewoon beschreven staan voor vrouwen en ook de link die Hill je gegeven heeft wijst je op de gevaren.

Ik zou de gok iig niet wagen en toch nog eens kritisch naar je voeding en training kijken.
Maar mocht je wel doorzetten en ook een log bij willen houden wat betreft je voortgang dan denk ik dat velen t zullen volgen. Aangezien geen enkele vrouw hier ooit een anavar logje heeft bijgehouden en ook volledig heeft gelogd.

Er zijn er een paar begonnen. Maar hun logje idd niet volgehouden.
 
Back
Naar boven