XXL Nutrition

anavar en primobolan wie ervaring

Bezoekers in dit topic

giomassa

Novice
Lid geworden
9 jun 2016
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
103kg
mijn vrouw wilt beginnen met anavar en primobolan. wie heeft er ervaring mee en hoe is t beste om te beginnen. heeft iemand een voedingsschema etc.. ze weegt 59 kilo en is 1m62
 
wie heeft er ervaring mee en hoe is t beste om te beginnen. heeft iemand een voedingsschema etc

deze vragen geven mij weinig vertrouwens in het feit of jij en zij uberhaupt wel idee hebben waar je mee bezig bent. Ik zou zeggen gewoon niet doen.

En waarom de keuze voor primo?
 
Hoe lang traint ze al? Leeftijd? VP?
 
traint al 10 jaar en ze is 31 jaar. alleen net bevallen 7 maanden geleden en wilt weer terug
 
traint al 10 jaar en ze is 31 jaar. alleen net bevallen 7 maanden geleden en wilt weer terug

Dan moet ze toch al wel een voedingsschema hebben.

Er zijn hier wel een paar logjes van vrouwen die var gedaan hadden.
 
ze heeft daarvoor ander voedingsschema voor massa. maar nu wilt ze droog trainen
 
maar waarom moet je na 10 jaar nog dat soort vragen stellen dan heb je toch al wel enig idee waar je mee bezig bent hopelijk
 
ze heeft daarvoor ander voedingsschema voor massa. maar nu wilt ze droog trainen

in die 10 jaar nooit eens gecut? eten voor massa en eten om te cutten...veel verschil is er niet.
 
tuurlijk weet ze zelf wel. maar ze heeft alleen lopen bunkeren in die tijd en zoekt nu juiste voedingsschema om droog te worden. die ervaring hebben met primo en var. zelf gebruikte ze testo en tren
 
tuurlijk weet ze zelf wel. maar ze heeft alleen lopen bunkeren in die tijd en zoekt nu juiste voedingsschema om droog te worden. die ervaring hebben met primo en var. zelf gebruikte ze testo en tren

wtf test en tren ??? :eek: 10 jaar bulken das nogal nen bulk.
 
ze heeft 10 jaar ervaring ik zeg niet dat ze in die 10 jaar alleen maar heeft lopen spuiten en lopen kuren. ze heeft alleen ervaring met tren en testo. ze wilt niet meer massa doen. gewoon een mooi fitness body. ik vraag alleen of iemand ervaring heeft met var en primo. is natuurlijk lichte vorm dan t zwaardere wat ze gewend is. hoeveel moet ze kuren om de dag ?? 8 weken ?? en is er een juiste gezonde schema hiervoor wat haar lichaam mooi droog word.
 
Test en tren voor een vrouw....wie heeft haar dat aangepraat?
 
we wijken af van me vraag haha. hoe ze t heeft gedaan in ieder geval ze heeft t apart gebruikt niet beide bij elkaar.
 
Is dat nou lekker om aan een clit van 5cm te likken?
 
Sorry hoor. Maar als jij of je vrouw een beetje onderzoek had gedaan was er allang een antwoord op je vragen gevonden.

Ik vind t erg curieus dat je vrouw epicly heeft lopen bulken tijdens haar zwangerschap en daarom naar een kuurtje grijpt. Als ze al 10 jaar traint weet ze zelf ook wel dat ze met een goed voedingsschema, krachttraining en cardio haar doel prima kan bereiken. Heeft ze helemaal geen anavar of primo voor nodig.
 
tren :roflol:

before en after pics van de 10 jaar lopen bunkeren bulk?
 
Back
Naar boven