AndroidHealthClinic

Stelling Anavar en vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sel

Novice
Lid geworden
29 mrt 2022
Berichten
4
Waardering
3
Lengte
1m60
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
Hi, ik ben Sel. Een jonge vrouw van 21 jaar! Ik snap helaas niks van waar ik momenteel ben beland maar ik loop de laatste tijd met een vraag en ik heb het gevoel dat ik het alleen hier kan stellen. Ik ben verre van een bodybuilder en heb geen wensen omdat ook te worden. Wat doe ik hier dan? Kort samen gevat, ik wil graag Anavar gaan gebruiken om af te vallen en bij de te komen in spiermassa. Ik sport al JA REN! er is helaas alleen weinig verschil en dat komt ook door mezelf omdat ik steeds de lat te hoog leg en er kei hard vanaf val. Ik weet dat Anavar geen wonder middel is maar ik heb research gedaan en zie toch dat het een mens helemaal kan veranderen. Het trekt me aan en ik wil hef gewoon heel graag proberen. Ik wil graag tips want wat moet ik eten en welke dosering moet ik eigenlijk nemen? Ik heb tenslotte nog nooit iets van een kuur gehad dus dit is totaal nieuw. Ik durf mijn huisarts niet te bellen maar ik weet anders niet waar ik mijn waardes moet laten meten want ik wil wel dat ik gezond blijf en dat goed in de gaten kan houden. HELP ME OUT WITH SOME TIPS!
 
Het probleem dat je niet afvalt zit in je dieet en een oral gaat jou niet helpen hierin. Ga 200kcal onder jou onderhoud zitten elke dag en je bent binnen een paar maanden gegarandeerd wat kilo's kwijt.
 
Post anders even wat je nu doet en eet 😊
+1

Misschien kunnen we je op dit punt verder helpen voordat je besluit met je hormonen te gaan rommelen.
 
Ik wil graag tips want wat moet ik eten en
Als je niet weet wat je moet eten, waarom wil je dan beginnen met kuren?

Of weet je niet wat je moet eten als je zou gaan kuren en is je research niet compleet?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou juist niet weten wat ik moet eten met een kuur dus juist meer of minder.
 
Post anders even wat je nu doet en eet 😊

Als je niet weet wat je moet eten, waarom wil je dan beginnen met kuren?

Of weet je niet wat je moet eten als je zou gaan kuren en is je research niet compleet?
+1

Misschien kunnen we je op dit punt verder helpen voordat je besluit met je hormonen te gaan rommelen.
Ik eet dood normale dingen en ik neem zelfs bezoekjes aan een diëtiste maar ik heb het idee dat dat me niet helpt. Ik weet namelijk wat ik moet eten om af tevallen maar mijn lichaam is gwn wat flinker en eigenlijk hoort het bij mij maar ik voel me er niet fijn bij en ik weet van anavar omdat een vriendin van mn zus het ook gedaan heeft en als ik het resultaat zie en van meerdere mensen bekijk dan denk ik dat dit middel me een duwtje in de rug kan geven om ook door te gaan met sporten en weer motivatie zie om het vol te houden. Althans ik hoop dat dat het middel is wat me gaat helpen.
 
Maar geef nu eens aan wat je eet op een dag. Hoeveel, op welke tijden met daarbij het aantal kcal en hoevelheden eiwitten, vetten en koolhydraten.
 
Ik ontbijt niet en hoor verschillende dingen dat het juist goed is en ook hoor ik redenen hoe slecht het is en dat je er juist van bijkomt. Ik sla dit dus over en meestal eet ik rond 11 uur een boterham met 100 % pinda kaas want ik lust niks anders en drink ik een smoothie met eiwit poeder of coffee en dan eet twee uur later een stuk fruit of groente en als ik echt honger krijg, eet ik een wrap met kruiden kaas kip sla of weer een boterham. Ondertussen drink ik wel vaak coffee en dat met een vleugje melk en een klein beetje suiker. Avond eten is meestal verschillend omdat ik nog thuis woon. In de avond drink ik het meeste ei wit shake zodat ik vol raak en hierdoor eet ik niks meer tot ik slaap. Je zal nu denken dat valt best mee maar in het weekend is het een ramp en drink ik vrij veel met vrij veel cheat meals. Dit niet elke week maar zeker twee keer per maand. Het kan natuurlijk dat ik daar door niet goed verschil zie en ik heb ook geprobeerd een tijdje te ontbijten en toen wende ik er ook aan maar dat heeft voor mij alsnog geen verschil gemaakt.
 
Ik eet dood normale dingen en ik neem zelfs bezoekjes aan een diëtiste maar ik heb het idee dat dat me niet helpt. Ik weet namelijk wat ik moet eten om af tevallen maar mijn lichaam is gwn wat flinker en eigenlijk hoort het bij mij maar ik voel me er niet fijn bij en ik weet van anavar omdat een vriendin van mn zus het ook gedaan heeft en als ik het resultaat zie en van meerdere mensen bekijk dan denk ik dat dit middel me een duwtje in de rug kan geven om ook door te gaan met sporten en weer motivatie zie om het vol te houden. Althans ik hoop dat dat het middel is wat me gaat helpen.
Het is geen fatburner. Als je het nu neemt, zal je alleen maar aankomen.
 
Je zal eerst je eten goed in.kasrt moeten brengen
Dus opschrijven, afwegen, alles.
Doe dat eens een week
Dat zal je inzicht geven en veel meer helpen. Open desnoods een eetdagboek hier als stok achter de deur.
 
Ik zou juist niet weten wat ik moet eten met een kuur dus juist meer of minder.
Je weet eigenlijk ook niet wat je moet eten zonder kuur.
Alle fouten die je nu maakt in je voeding worden alleen maar uitvergroot met een kuur.

Dat wat je eet kun je vrij gemakkelijk invoeren in een app zoals fatsecret.
Tips over wat je het beste kunt eten, kun je hier maar ook op youtube vinden. Je hoeft het wiel niet uit te vinden, hier mag je afkijken.
Je bent nog maar 21 en het overgewicht heb je niet in een half jaar verzameld. Neem ook de tijd, 1a2 jaar om het gewicht te verliezen. Wen aan een nieuwe leefstijl, dit kost tijd, maar het is voor de rest van je leven een groot voordeel. Succes :thumb:
 
Ik denk dat je op deze manier meer kwaad als goeds gaat bereiken. Je hebt de lat altijd te hoog gelegd en valt steeds.Maar nu wil je de lat sky high hebben dmv kuur, want tijdens een kuur moet alles nog beter en nog stricter zijn.
Ik denk dat je jezelf er flink op verkijkt hoeveel input je zelf moet geven.
 
Ik ontbijt niet en hoor verschillende dingen dat het juist goed is en ook hoor ik redenen hoe slecht het is en dat je er juist van bijkomt. Ik sla dit dus over en meestal eet ik rond 11 uur een boterham met 100 % pinda kaas want ik lust niks anders en drink ik een smoothie met eiwit poeder of coffee en dan eet twee uur later een stuk fruit of groente en als ik echt honger krijg, eet ik een wrap met kruiden kaas kip sla of weer een boterham. Ondertussen drink ik wel vaak coffee en dat met een vleugje melk en een klein beetje suiker. Avond eten is meestal verschillend omdat ik nog thuis woon. In de avond drink ik het meeste ei wit shake zodat ik vol raak en hierdoor eet ik niks meer tot ik slaap. Je zal nu denken dat valt best mee maar in het weekend is het een ramp en drink ik vrij veel met vrij veel cheat meals. Dit niet elke week maar zeker twee keer per maand. Het kan natuurlijk dat ik daar door niet goed verschil zie en ik heb ook geprobeerd een tijdje te ontbijten en toen wende ik er ook aan maar dat heeft voor mij alsnog geen verschil gemaakt.
Alcohol tijdens een kuur is een no go voor je hart👌🖐.
 
Back
Naar boven