AndroidHealthClinic

Anavar EP/iron genetics (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekerel

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
585
Waardering
73
Lengte
1m79
Massa
90kg
Heb 2 potjes kunnen bemachtigen, real deal? En daarna nog
Keuze gaan maken welke ik pak haha

image.jpeg


image.jpeg
 
Als je de moeite nam om de search te gebruiken of wat post trg lezen wist je het antwoord al. En scheelde weer een zoveelste post hier over dat...
maar ontopic g2g
 
Zou al zijn posts niet zo serieus nemen man. Zo staat hij ondertussen wel bekend hier.

Haha sukkels ,
Haal de anavar van de meeste ug labs maar is door een test kitje. Praat je wel anders , meerendeel zit winstrol in. Iedereen wil maar zo goedkoop mogelijke gear hebben tegenwoordig. Worden hier belachelijke doseringen weggedrukt , en er lopen nog steeds geen IFBB pro's rond. Jullie hebben veels te veel vertrouwen in de meeste ug labs , zoek verder naar Hg gear , verschil zal je zeker merken. Lui die gyno krijgen van een var only zegt genoeg....
 
Haha sukkels ,
Haal de anavar van de meeste ug labs maar is door een test kitje. Praat je wel anders , meerendeel zit winstrol in. Iedereen wil maar zo goedkoop mogelijke gear hebben tegenwoordig. Worden hier belachelijke doseringen weggedrukt , en er lopen nog steeds geen IFBB pro's rond. Jullie hebben veels te veel vertrouwen in de meeste ug labs , zoek verder naar Hg gear , verschil zal je zeker merken. Lui die gyno krijgen van een var only zegt genoeg....

Kijk even deze 14 lab testen van anavar, voordat je hier weer roep toeterd en napraat van horen zeggen !! [Link niet meer beschikbaar]
Wil je meer lab testen stuur ik je die graag ....
 
Kijk even deze 14 lab testen van anavar, voordat je hier weer roep toeterd en napraat van horen zeggen !! [Link niet meer beschikbaar]
Wil je meer lab testen stuur ik je die graag ....
:roflol::roflol: , echt betrouwbare site! dat soort sites bestaan in het belang van bepaalde merken. Zelf test kit gehad , en verschillende test uitgevoerd op verschillende ugs , ga geen merk zwart maken dus zal niet zeggen welke wel en niet goed waren. Maar merken die ik hier vaak op t forum voorbij komen , kwamen niet zo goed uit de test. Overigens staan de NLse ugs niet op die site. Maar geloof jij lekker in die site , zodra ja zelf geteste labtest hebt wil ik die graag zien.
 
Ik kan anders aardig meegaan in zijn gedachten.
 
Ik kan anders aardig meegaan in zijn gedachten.

Blub..blub..

Dat zeggen mijn kinderen thuis in zo'n geval tegen elkaar. In het begin vroeg ik aan m'n zoon waarom hij Blub..blub tegen z'n zus zei.. Waarop zijn antwoord was: "Dat is een goudvis pap, die snapt ook niks"...

Ik had het dus ergens over dan zijn gedachten..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven