XXL Nutrition

Anavar gebruiken na zwangerschap (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Caturday

Novice
Lid geworden
16 nov 2020
Berichten
20
Waardering
4
Lengte
1m92
Massa
105kg
Vetpercentage
13%
Ik kan het helaas nergens echt een pasklaar antwoord vinden.

Wanneer is het "veilig" voor een vrouw om een Anavar kuur te beginnen na de zwangerschap?

Ik had vorige week een discussie met mijn vriendin hierover en ik denk zelf dat je dit echt pas maanden na de zwangerschap kan doen. Namelijk als je hele hormoonhuishouding weer een beetje op orde is en dat je de cyclus voor een vrouw weer normaal functioneert.

Maar ik ben even benieuwd of hier dames of mannen zijn die hier meer over kunnen vertellen en wellicht ervaring hebben met deze vraag.
 
Geeft ze borstvoeding ?
Ikzelf zou adviseren om eerst weer haar maandelijkse cyclus voor keer of 3 te hebben gehad.
(just my 2 cents, geen eigen ervaring :D )
 
Het kan sowieso tot maanden na de bevalling duren voordat je voldoende hersteld bent om weer volop te kunnen sporten.
Dat lijkt me ook een belangrijk criterium.
 
Misschien niet verkeerd om de vraag om te draaien: waarom zou je dat überhaupt willen, relatief snel na een zwangerschap? Ze zit vast nog niet op het oude niveau qua trainen?
 
het is ook niet pasklaar, niet iedereen hersteld even snel natuurlijk.
 
Eerste 12 weken na een bevalling al intensief sporten is niet verstandig aangezien de bekkenbodem spier door de bevalling vrij slap is en je daardoor levenslange complicaties door kunt krijgen indien je toch je oude routine te snel oppakt.

Indien ze borstvoeding geeft is het logisch dat je toch geen orals pakt. 9 maanden zwanger is 9 maanden “ontzwangeren” mbt je hormoonhuishouding.

Ze zal vast en zeker wat overtollige kilos door de bevalling hebben en daardoor onzeker zijn en snel de sportschool willen induiken, maar dit kan je makkelijk in 6 maanden natuurlijk weer kwijtraken. Me partner was 25kg aangekomen tijdens de zwangerschap en is in 5 maanden tijd alles weer dmv voeding en 1x pw sporten kwijtgeraakt.
 
Geeft ze borstvoeding ?
Ikzelf zou adviseren om eerst weer haar maandelijkse cyclus voor keer of 3 te hebben gehad.
(just my 2 cents, geen eigen ervaring :D )
Ze gaat wel borstvoeding geven. Mits dat geen complicaties meebrengt. Wat voor elke vrouw geldt met borstvoeding geven.
Het kan sowieso tot maanden na de bevalling duren voordat je voldoende hersteld bent om weer volop te kunnen sporten.
Dat lijkt me ook een belangrijk criterium.
Dat lijkt mij ook. Ze heeft nu eindelijk wat gas terug gegeven tijdens het sporten. Omdat het niet meer "wil". Toen het nog kon deed ze 5/6 dagen per week intensief sporten. Dat is nu terug naar 3 dagen en met veel meer rust en veel minder gewicht.

Misschien niet verkeerd om de vraag om te draaien: waarom zou je dat überhaupt willen, relatief snel na een zwangerschap? Ze zit vast nog niet op het oude niveau qua trainen?
Ze is nog zwanger en nee absoluut nog niet op het oude niveau.

het is ook niet pasklaar, niet iedereen hersteld even snel natuurlijk.
Helemaal mee eens.

Eerste 12 weken na een bevalling al intensief sporten is niet verstandig aangezien de bekkenbodem spier door de bevalling vrij slap is en je daardoor levenslange complicaties door kunt krijgen indien je toch je oude routine te snel oppakt.

Indien ze borstvoeding geeft is het logisch dat je toch geen orals pakt. 9 maanden zwanger is 9 maanden “ontzwangeren” mbt je hormoonhuishouding.

Ze zal vast en zeker wat overtollige kilos door de bevalling hebben en daardoor onzeker zijn en snel de sportschool willen induiken, maar dit kan je makkelijk in 6 maanden natuurlijk weer kwijtraken. Me partner was 25kg aangekomen tijdens de zwangerschap en is in 5 maanden tijd alles weer dmv voeding en 1x pw sporten kwijtgeraakt.

Dat zei haar verloskundige ook volgens mij. Verder mee eens om dan rustig te herstellen en dan later eens te gaan kijken.
Ze gaat idd borstvoeding geven.
Die kilos vallen mij heel erg mee. Ze heeft een mooie ronde buik. Maar verder geen extra kilo's op andere plekken. Maar goed het is voor haar een soort verslaving om op niveau te sporten. Dus ik begrijp het wel van haar. Maar ben er zelf van overtuigd dat ze rustig moet herstellen en dus ook het de tijd moet gunnen. :)

Allen dank voor de antwoorden.
 
Als ze BV geeft sowieso wachten. Mijn vrouw is snel hersteld en gaf ook BV. Er werd verteld dat je herstel dan ook beter en sneller gaat dan wanneer je geen BV geeft, of kunt geven.
(vraag me niet waarom) Na 5 kinderen natuurlijk gebaard ziet ze er nog goed uit met 48j. Mja, ook altijd Fitness gedaan dat scheelt ook wel. als je al overgewicht hebt vooraf.....
 
Als ze BV geeft sowieso wachten. Mijn vrouw is snel hersteld en gaf ook BV. Er werd verteld dat je herstel dan ook beter en sneller gaat dan wanneer je geen BV geeft, of kunt geven.
(vraag me niet waarom) Na 5 kinderen natuurlijk gebaard ziet ze er nog goed uit met 48j. Mja, ook altijd Fitness gedaan dat scheelt ook wel. als je al overgewicht hebt vooraf.....
Mijn vriendin heeft absoluut geen overgewicht. Het is voor haar alleen een hele stap dat haar lichaam dus veranderd tijdens de zwangerschap en na de bevalling wil ze graag haar vorm van daarvoor weer snel terug.
 
Mijn vriendin heeft absoluut geen overgewicht. Het is voor haar alleen een hele stap dat haar lichaam dus veranderd tijdens de zwangerschap en na de bevalling wil ze graag haar vorm van daarvoor weer snel terug.
Zo bedoel ik het niet. Er zijn meer vrouwen die vooraf al overgewicht hebben
 
Zo bedoel ik het niet. Er zijn meer vrouwen die vooraf al overgewicht hebben
Oh zo bedoel ik het ook niet hoor. :) Maar ik had het hier uberhaupt niet genoemd dat ze geen overgewicht had.
Maar idd er zijn een hoop vrouwen die vooraf overgewicht hebben.
 
Back
Naar boven