Fitness Seller

Anavar in combinatie met sups?

Bezoekers in dit topic

Gast 172205

Novice
Lid geworden
30 mrt 2022
Berichten
11
Waardering
9
Lengte
1m81
Massa
73kg
Vetpercentage
18%
Beste leden,

Ik begin binnenkort aan mijn anavar kuur (word de eerste keer).
Ik denk dat ik het 4-6 weken ga doen, beginnen met 20 en dan verhogen naar 30 en max 50. Eventueel nolvadex om na te kuren.
Nou gebruik ik ook standaard supps voornamelijk capsules.
2xomega
1xmultivit
5xcreatine (5g)
En heb nog turkesterone liggen.
Wat zouden jullie adviseren? Ik ben bang dat het te belastend is als ik alles in ga nemen. Het is een hele stack aan supps namelijk.
Thanks alvast!!
Gewicht 75kg
 
Beste leden,

Ik begin binnenkort aan mijn anavar kuur (word de eerste keer).
Ik denk dat ik het 4-6 weken ga doen, beginnen met 20 en dan verhogen naar 30 en max 50. Eventueel nolvadex om na te kuren.
Nou gebruik ik ook standaard supps voornamelijk capsules.
2xomega
1xmultivit
5xcreatine (5g)
En heb nog turkesterone liggen.
Wat zouden jullie adviseren? Ik ben bang dat het te belastend is als ik alles in ga nemen. Het is een hele stack aan supps namelijk.
Thanks alvast!!
Gewicht 75kg

1.81 75kg en 18%vet.
Ben je een vrouw ?
Anavar is meer voor vrouwen, en als je een man bent ga eerst cutten zonder anabolica !
btw; Dit topic was toch voldoende ?
 
  • Like
Waarderingen: 777
Zou je net als in alle andere topics die je hebt gemaakt met rare vragen weer Adviseren minimaal 2 jaar te wachten met anabolen.

Want 2 weken geleden zei je het volgende:
"Beste leden,
Ik ben 23 jaar oud, 181cm lang, 73 kg met een vetpercentage van 17%.
Ik doe al 5 jaar aan bodybuilding. Tevens student fysiotherapie"

Lijkt mij onmogelijk zulke stats als je al 5 jaar aan bodybuilding doet.
 
Hij vind zich zelf alfa man.
Komt waarschijnlijk niet buiten.
 
1650212756089.png
 
Wij hebben ook nog een keer een injectie date toch?
Jazeker!! Ik zal je injecties voor je doen en daarna hou ik je goed vast als je aan het hoesten bent en veeg ik het bloed van je billen. Ik geef je paracetamol als je weer tren koorts hebt en als je een woedeaanval krijgt mag je mij in elkaar timmeren. Ik zoek gwn een grote kerel die mij op mijn plaats zet🤪
 
1.81 75kg en 18%vet.
Ben je een vrouw ?
Anavar is meer voor vrouwen, en als je een man bent ga eerst cutten zonder anabolica !
btw; Dit topic was toch voldoende ?
^
 
Beste leden,

Ik begin binnenkort aan mijn anavar kuur (word de eerste keer).
Ik denk dat ik het 4-6 weken ga doen, beginnen met 20 en dan verhogen naar 30 en max 50. Eventueel nolvadex om na te kuren.
Nou gebruik ik ook standaard supps voornamelijk capsules.
2xomega
1xmultivit
5xcreatine (5g)
En heb nog turkesterone liggen.
Wat zouden jullie adviseren? Ik ben bang dat het te belastend is als ik alles in ga nemen. Het is een hele stack aan supps namelijk.
Thanks alvast!!
Gewicht 75kg
Ik sta niet achter je plan (reacties van anderen zijn begrijpelijk) maar als je toch niet van gedachten wil veranderen.
Hou het dan bij creatine+ anavar 30-40 mg per dag voor 6 weken
Geen nakuur.
 
Als je denkt dat je met wat omega's, multi en creatine je lichaam teveel gaat belasten in combinatie met AAS raad ik je een opname in een gesloten inrichting aan. Dan ook nog eens 75kg op 1.81 met 18% vet.:emo: Ik heb echt zelden zulke ongeremde achterlijkheid gezien.
 
Als je denkt dat je met wat omega's, multi en creatine je lichaam teveel gaat belasten in combinatie met AAS raad ik je een opname in een gesloten inrichting aan. Dan ook nog eens 75kg op 1.81 met 18% vet.:emo: Ik heb echt zelden zulke ongeremde achterlijkheid gezien.
Ja maar van creatine word je al Ronnie Coleman dus snap niet waarom je AAS zou gebruiken, ik snap deze man volledig. :trollface:
 
De ervaring van veel mensen is dat oral only het vaak niet waard is, als je de resultaten vergelijkt met de toxiciteit en de volledige shutdown van je eigen aanmaak van testosteron, die ook anavar only veroorzaakt.

Je zal wat sterker worden, misschien wat vocht en wat vet verliezen en iers meer kracht verliezen, maar heel erg veel spiermassa zal je er niet van bij krijgen.

Zodra je stopt met de anavar, zijn je leverwaardes verhoogd, schiet je cortisol omhoog, is er geen eigen testosteron aanmaak en de korte halfwaardetijd van de anavar maakt het dat je vrij snel ineens helemaal geen testosteron meer hebt, tot het moment dat je lichaam het weer zelf overneemt en voldoende gaat aanmaken.

Allemaal punten die je in een erge katabole staat brengen, je verliest spiermassa en komt weer vet aan en je kracht is nog minder dan voor de anavar.

Zodra je anavar stopt ben je alles zo weer kwijt en misschien nog wel slechter af dan wanneer je helemaal geen anavar had gebruikt.

Nolvadex kan gebruikt worden om je eigen aanmaak wat sneller weer op gang te brengen, dus dat zou ik wel even doen, als je er echt mee doorgaat.

Liefst niet zonder test, of op zijn minst hcg ernaast gebruiken, anders heeft het echt geen zin, zonde van de toxiciteit. Is het niet waard.
 
De ervaring van veel mensen is dat oral only het vaak niet waard is, als je de resultaten vergelijkt met de toxiciteit en de volledige shutdown van je eigen aanmaak van testosteron, die ook anavar only veroorzaakt.

Je zal wat sterker worden, misschien wat vocht en wat vet verliezen en iers meer kracht verliezen, maar heel erg veel spiermassa zal je er niet van bij krijgen.

Zodra je stopt met de anavar, zijn je leverwaardes verhoogd, schiet je cortisol omhoog, is er geen eigen testosteron aanmaak en de korte halfwaardetijd van de anavar maakt het dat je vrij snel ineens helemaal geen testosteron meer hebt, tot het moment dat je lichaam het weer zelf overneemt en voldoende gaat aanmaken.

Allemaal punten die je in een erge katabole staat brengen, je verliest spiermassa en komt weer vet aan en je kracht is nog minder dan voor de anavar.

Zodra je anavar stopt ben je alles zo weer kwijt en misschien nog wel slechter af dan wanneer je helemaal geen anavar had gebruikt.

Nolvadex kan gebruikt worden om je eigen aanmaak wat sneller weer op gang te brengen, dus dat zou ik wel even doen, als je er echt mee doorgaat.

Liefst niet zonder test, of op zijn minst hcg ernaast gebruiken, anders heeft het echt geen zin, zonde van de toxiciteit. Is het niet waard.
Hij is bang voor naalden en heeft minder dan 60kg droge spier massa.
 
Back
Naar boven