MuscleMeat

Anavar kuur vrouwen afvallen en spieropbouw

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gast 171078

Novice
Lid geworden
20 jun 2021
Berichten
7
Waardering
12
Lengte
1m67
Massa
83kg
Vetpercentage
35%
Hai allemaal,
ik ben nieuw hier ik ben al geruime tijd bezig met afvallen en trainen. Ben inmiddels 12 kg afgevallen en blijf nu al zeker 1 maand hangen doe niks anders dan voorheen. Weeg nog steeds te veel. Nou wil ik beginnen met Anavar om extra boost te geven bij het trainen om spieren te kweken en meer af te vallen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik lees op veel sites dat je direct kunt beginnen met 10 mg per dag? (I’Moet je dat dan verdelen over de dag? 3x per dag (wordt lastig een pil in 3 gelijke stukken te verdelen) ?

ben benieuwd of er andere vrouwen zijn die Anavar gebruikt hebben met hetzelfde doel en wat de ervaringen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Als vrouw zijnde zeker niet gaan kuren met zo'n hoog vetpercentage. Ga je helemaal niks mee op schieten. Als je 1 maand blijft hangen eet je teveel en moeten je kcal omlaag.
Oké en waarom is dat geen goed idee? Kan je onderbouwen waarom niet? Want wat ik er zo over kan lezen is dit juist een kuur wat gebruikt wordt bij afvallen en spieropbouw?
 
In plaats van te zoeken naar een 'magic pill' die je in drieën gaat verdelen met 40% vetpercentage, zou je hier heel wat kunnen lezen over gezonde voeding, trainingen en fouten die anderen hebben begaan waarom ze een maand blijven hangen. (Ik geef even extra hard tegengas omdat er nog genoeg lezers na jou komen en zelfde soort shortcuts denken te nemen, dus zeker niet op jou gericht, maar in het algemeen)

Met dit hete weer + 40%vet + krachttraining + lange cut + weinig drinken + 676 andere redenen kun je zomaar 2 kilo vocht vast blijven houden, spieren aankomen en vet verliezen en niks op de weegschaal zien veranderen. Hell je kunt zelfs op de weegschaal zwaarder wegen met dit weer en toch vooruitgang boeken.

Er zijn hier genoeg personen die je vragen over motivatie, voeding en training kunnen beantwoorden en kunnen vertellen waarom je stagneert. 12 kilo is overigens enorm knap! Al gedacht om gewoon even een maandje op onderhoud te gaan eten en jezelf belonen, maar vooral je motivatie weer even op te laden?
 
Als je blijft hangen is het soms omdat je van een tekort van je oude gewicht gaat naar onderhoud op je nieuwe gewicht. Gewoon kcal iets omlaag of nog beter, activiteit omhoog. Kuren is naar mijn mening niet nodig met jouw doel.
 
ik als vrouw gebruikt in het verleden. en werd me altijd ook verteld dat je dit niet mag nemen als je zoals hierboven vermeld een hoog percentage heb...

nu zou ik wel eerst als jou was jou voeding eerst op punt stellen? want zo te lezen heb je jou voeding nog niet op punt of nog zoekend.


veel succes
 
Voor vrouwen hangen er gewoon veel meer risico's aan als je gaat kuren. Je bent bij lange na nog niet op een punt qua stats dat je het nodig zou moeten hebben om nog progressie te maken. Daarom is het ook vrij zeker te voorspellen dat als je het nu wel gaat gebruiken, je niks gaat zien aan progressie, maar wel side effects.
Anavar is ook geen afvalpil. Het is een steroide.
 
In plaats van te zoeken naar een 'magic pill' die je in drieën gaat verdelen met 40% vetpercentage, zou je hier heel wat kunnen lezen over gezonde voeding, trainingen en fouten die anderen hebben begaan waarom ze een maand blijven hangen. (Ik geef even extra hard tegengas omdat er nog genoeg lezers na jou komen en zelfde soort shortcuts denken te nemen, dus zeker niet op jou gericht, maar in het algemeen)

Met dit hete weer + 40%vet + krachttraining + lange cut + weinig drinken + 676 andere redenen kun je zomaar 2 kilo vocht vast blijven houden, spieren aankomen en vet verliezen en niks op de weegschaal zien veranderen. Hell je kunt zelfs op de weegschaal zwaarder wegen met dit weer en toch vooruitgang boeken.

Er zijn hier genoeg personen die je vragen over motivatie, voeding en training kunnen beantwoorden en kunnen vertellen waarom je stagneert. 12 kilo is overigens enorm knap! Al gedacht om gewoon even een maandje op onderhoud te gaan eten en jezelf belonen, maar vooral je motivatie weer even op te laden?
Je mag tegengas geven maar vroeg hier om ervaringen van andere vrouwen dat die er zijn ben ik al van op de hoogte ik begin er niet voor niks mee.
Wat betreft voeding en training zit het goed dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Niemand heeft het hier over een magic pil die zijn werk doet zonder dat je inspanning hoeft te leveren. Het is combinatie van.. Nogmaals mijn vraag was gericht op de ervaren dames.
Bedankt voor je comment
 
Voor vrouwen hangen er gewoon veel meer risico's aan als je gaat kuren. Je bent bij lange na nog niet op een punt qua stats dat je het nodig zou moeten hebben om nog progressie te maken. Daarom is het ook vrij zeker te voorspellen dat als je het nu wel gaat gebruiken, je niks gaat zien aan progressie, maar wel side effects.
Anavar is ook geen afvalpil. Het is een steroide.
Bedankt voor de informatie volgens mij was mijn vraag gericht aan de ervaren dames. Bijzonder dat men de behoefte heeft om een mening te delen.
Over een paar maanden zien we wel verder gelukkig zijn er mensen die via privé berichten normaal kunnen reageren en je proberen te informeren. Ipv afzeiken en berichten met aannames en meningen. Had wel wat anders verwacht van dit soort forums.
 
Niet te moeilijk maken.

Anavar op 10 is ok. Breek hem gewoon doormidden. Eentje 's morgens, de andere in de namiddag. Opgelost.
T3 erbij en eventueel clen. En je raak ook nog wat vet kwijt.
 
Ik vraag me af waar je deze informatie vandaan haalt dan. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er ergens serieus geadviseerd wordt dat een vrouw met een te hoog vetpercentage anavar zou moeten nemen.

Anavar is geen middel om nog wat gewicht te verliezen en al helemaal niet terwijl je er slechter bij staat dan de gemiddelde vrouw die traint en goed eet zonder AAS. Er kunnen allerlei bijwerkingen bij komen kijken zoals overmatige haargroei, zwaardere stem of een vergrote clit. Zeer slecht plan dus om anavar te gebruiken om simpelweg wat kilootjes te verliezen die je makkelijk kan verliezen met een goed voedingsschema.
Waar zie je staan dat het om een paar kilo’s verliezen gaat ik heb het over spieropbouw en afvallen. Dat gaat volgens mij altijd samen.
Bedankt voor je comment maar mijn vraag was gericht naar ervaren vrouwen.

Als moderator hoef je niet op alle berichten te reageren hè. Vooral wanneer er een vraag gericht is naar andere vrouwen... is maar een tip!
 
Laatst bewerkt:
ik als vrouw gebruikt in het verleden. en werd me altijd ook verteld dat je dit niet mag nemen als je zoals hierboven vermeld een hoog percentage heb...

nu zou ik wel eerst als jou was jou voeding eerst op punt stellen? want zo te lezen heb je jou voeding nog niet op punt of nog zoekend.


veel succes
Dank je wel :) heb je Anavar gebruikt? Wat was toen jou gewicht/vetpercentage?
 
Spieropbouw en afvallen gaat samen 🙄
Als beginner kun je nog wat gains maken (de beginnersgains) . Maar als je massa wilt bouwen zul je een kcal+ moeten hanteren. Dus dan gaat bouwen en afvallen niet op en zul je fase van bulk/cut moeten hanteren.

Anavar kan enigszins helpen maar verwacht er geen wonderen van. Ik vraag me net als velen af of het in deze verstandig is te beginnen.

Je geeft aan dat je 1 maand blijft hangen en niks anders dan anders doet. Hoe ziet je voeding eruit? Pas je dit ook tussentijds aan? Hoe zien je trainingen eruit? Doe je ook cardio? Zoveel factoren die je progressie in de weg kunnen staan.

1 tip voor jou.... als je hier nog niet bekend bent en mensen helpen je zet dan niet gelijk zo'n grote mond op.
 
Via de zoekfunctie kun je ook een paar logs vinden van vrouwen die anavar hebben gebruikt.
 
Waar zie je staan dat het om een paar kilo’s verliezen gaat ik heb het over spieropbouw en afvallen. Dat gaat volgens mij altijd samen.
Bedankt voor je comment maar mijn vraag was gericht naar ervaren vrouwen.

Als moderator hoef je niet op alle berichten te reageren hè. Vooral wanneer er een vraag gericht is naar andere vrouwen... is maar een tip!
Als je denkt dat spieropbouw en en afvallen altijd samen gaat, moet je je echt beter in gaan lezen, zeker als je met je eigen hormomen wil gaan zitten kloten.
Maar vooral lekker eigenwijs blijven doen en alleen willen horen naar wat je wil horen ;)

Succes!
 
Spieropbouw en afvallen gaat samen 🙄
Als beginner kun je nog wat gains maken (de beginnersgains) . Maar als je massa wilt bouwen zul je een kcal+ moeten hanteren. Dus dan gaat bouwen en afvallen niet op en zul je fase van bulk/cut moeten hanteren.

Anavar kan enigszins helpen maar verwacht er geen wonderen van. Ik vraag me net als velen af of het in deze verstandig is te beginnen.

Je geeft aan dat je 1 maand blijft hangen en niks anders dan anders doet. Hoe ziet je voeding eruit? Pas je dit ook tussentijds aan? Hoe zien je trainingen eruit? Doe je ook cardio? Zoveel factoren die je progressie in de weg kunnen staan.

1 tip voor jou.... als je hier nog niet bekend bent en mensen helpen je zet dan niet gelijk zo'n grote mond op.
Bedankt voor je comment..
My God het lijkt wel een of andere sekte hier hahahaha grappenmaker omdat je dus niet bekend bent hier moet je hielenlikken en mag je geen feedback geven op comments waar ik niks aan heb. Achterlijk zooitje zegt meer over hoe jullie hier met mensen omgaan die op zoek zijn naar informatie. Zegt al genoeg dat er veel privé berichten binnen stromen van mensen die dus ook waarschijnlijk vaak op een achterlijke manier aangesproken worden ipv hulp te bieden. Heb de informatie en begeleiding gevonden waar ik naar op zocht! Ajuuu succes met jullie gezellige forum.

om te kotsen!!
 
Bedankt voor je comment..
My God het lijkt wel een of andere sekte hier hahahaha grappenmaker omdat je dus niet bekend bent hier moet je hielenlikken en mag je geen feedback geven op comments waar ik niks aan heb. Achterlijk zooitje zegt meer over hoe jullie hier met mensen omgaan die op zoek zijn naar informatie. Zegt al genoeg dat er veel privé berichten binnen stromen van mensen die dus ook waarschijnlijk vaak op een achterlijke manier aangesproken worden ipv hulp te bieden. Heb de informatie en begeleiding gevonden waar ik naar op zocht! Ajuuu succes met jullie gezellige forum.

om te kotsen!!
Godverredomme wat ben jij een eigenwijs. Je krijgt niet te horen wat je wilt horen en vervolgens ben je beledigd en begin je om je heen te slaan. Wees blij dat er eerlijke meningen en adviezen gegeven worden. Doe je ook zo tegen je vent als hij z'n eerlijke mening geeft?

Succes met je anavar kuur.
 
Bedankt voor je comment..
My God het lijkt wel een of andere sekte hier hahahaha grappenmaker omdat je dus niet bekend bent hier moet je hielenlikken en mag je geen feedback geven op comments waar ik niks aan heb. Achterlijk zooitje zegt meer over hoe jullie hier met mensen omgaan die op zoek zijn naar informatie. Zegt al genoeg dat er veel privé berichten binnen stromen van mensen die dus ook waarschijnlijk vaak op een achterlijke manier aangesproken worden ipv hulp te bieden. Heb de informatie en begeleiding gevonden waar ik naar op zocht! Ajuuu succes met jullie gezellige forum.

om te kotsen!!
Doei, veel plezier met je cliemel
 
Topic is echt niks waard zonder foto's.
Sektewaardig ook niet.
 
Ga jij maar lekker wachten op vrouwen met ervaring met anavar op 10mg. Zijn er niet zoveel, en ook die kunnen fout zitten en verkeerd advies geven. Je discrimineert heel sterk op geslacht ongeacht of wij er verstand van hebben of niet.
Sommige mensen op dit forum hebben al talloze vrouwelijke atleten naar wedstrijden gecoached met en zonder anavar, en kunnen je er van alles over vertellen. Maar jij discredit iedereen met een piemel, dus dan mag je lekker zelf ondervinden hoe matig jouw beslissing is. Ik heb in ieder geval al geen medelijden met de mogelijk gevolgen bij jou.

Oh en je herhaalt nog dat jouw voeding gewoon in orde is, maar tegelijk zeg je dat je gestagneerd bent terwijl je nog overgewicht hebt... dusssss we kunnen duidelijk stellen dat je voeding NIET in orde is. Succes met eigenwijs op je bek gaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven