MuscleMeat

Anavar Kuur

Bezoekers in dit topic

Fabrio

Novice
Lid geworden
7 feb 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
72kg
Beste Mensen,

Heb al veel opgezocht over anavar kuren maar kom toch zo veel verschillende antwoorden tegen , daarom wil ik langs deze weg nog eens mijn vraag stellen:

Ik train nu ongeveer 3 jaar . Merk dat in mijn laatste jaar niet meer voorruit ga desondanks ik ongeveer 3 keer per week naar de gym ga

Ik wil dus een anavar kuur proberen ( zal mijn eerste zijn ) en heb er dus nog bepaalde vragen over:

-Zal ik niet teveel vermageren door de kuur ? omdat ik van nature niet zo veel vet aanmaak , ik wil massa bijkomen

- welk kuur schema zou ik dus het beste nemen om zo min mogelijk af te vallen en zo veel mogelijk te gainen en verharding te krijgen

- Heb ook opgemerkt dat er veel verschillende soorten anavar zijn , welke zou het beste zijn voor mij?

- En welke nakuur heeft het meeste van al effect ?

Alvast bedankt !
 
Als ik jouw stats zo zie, dan zou ik eerst een rijst met kip kuurtje nemen!

Hoeveel eet je per dag? Ook met AAS ga je niet aankomen als je onder behoefte eet.

Er is maar een soort Anavar, oxandrolone. Misschien nog een keer goed inlezen. Zint eer ge begint.
 
Beste Mensen,

Heb al veel opgezocht over anavar kuren maar kom toch zo veel verschillende antwoorden tegen , daarom wil ik langs deze weg nog eens mijn vraag stellen:
Ik train nu ongeveer 3 jaar . Merk dat in mijn laatste jaar niet meer voorruit ga desondanks ik ongeveer 3 keer per week naar de gym ga
Als je stats kloppen komt dat niet doordat je een plateau (natty max) bereikt zou hebben. Eerder een voedings- of trainingskwestie. Daarnaast is 3x /week ook niet decent te noemen.
Ik wil dus een anavar kuur proberen ( zal mijn eerste zijn ) en heb er dus nog bepaalde vragen over:

-Zal ik niet teveel vermageren door de kuur ? omdat ik van nature niet zo veel vet aanmaak , ik wil massa bijkomen
Je wilt weer progressie maken dmv Anavar -> bulken aka aankomen. Waarom zou je dan ooit ''vermageren''?
- welk kuur schema zou ik dus het beste nemen om zo min mogelijk af te vallen en zo veel mogelijk te gainen en verharding te krijgen
Nogmaals, waarom zou je in een bulk afvallen? Plus, kuurschema en Anavar only gaan bij mij niet echt samen. 5 pilletjes /ed erin en klaar..
- Heb ook opgemerkt dat er veel verschillende soorten anavar zijn , welke zou het beste zijn voor mij?
Als je snel resultaat wilt zou ik voor Anavar Acetato gaan.
- En welke nakuur heeft het meeste van al effect ?
1) Clomid 2) Nolva
Alvast bedankt !
 
Ik train nu ongeveer 3 jaar . Merk dat in mijn laatste jaar niet meer voorruit ga desondanks ik ongeveer 3 keer per week naar de gym ga

3x per week trainen (kan beter, maar opzich redelijk) is niet de reden dat je geen voorruitgang boekt. Ik zou je eens focussen op je voeding ipv gelijk naar middelen te grijpen. Zolang je voeding niet op orde is ga je ook niet groeien van anavar.
 
Lees je alsjeblieft beter in.
 
Jeetje...
Ga nog maar een paar jaartjes lezen over AAS, want je snapt er niet eens een heel klein beetje van.
Vermageren door aas?
Verschillende soorten anavar?
Kuur schema voor anavar waardoor je niet vermagert? Whut.

Ga eerst maar eens lezen over voeding, zorg dat dat goed zit. Want dat zit het nu zo te zien niet.
 
1m77 en 72 kg. Daar kunnen makkelijk nog wat kilos bij zonder AAS.

Denk dat een goed voedingsschema en trainingsschema je meer gaat opleveren dan anavar.
 
Back
Naar boven