AndroidHealthClinic

Anavar kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Logitechz323

Novice
Lid geworden
26 apr 2017
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
18%
Hey goedemorgen,

Ben 25 Jaar.
Weeg 63 Kilo.
Lengte 1.69
Ik doe aan intensief duur en krachtsport.
Ik wil 4 to 10 kilo aan massa aankomen over een periode van 1 jaar.
Daarbij wil ik Anavar gebruiken met een dosering waarbij ik geen nakuur nodig heb.
Voedingschema wil ik niet bespreken.
Waarom niet omdat dat niet de info is die ik nodig heb.
Ja ik zou het op een natuurlijk manier kunnen bereiken en nee dat wil ik niet.
Verder dit wordt mijn 1ste ervaring met anabolen waarbij ik meer info wil vergaren over Anavar en het gebruik ervan heb mij op meerdere sites al ingelezen maar graag zou ik nog een bevestiging willen hebben vandaar dat ik deze topic hier start ben benieuwd onderbouwend kritiek en info is altijd welkom.

Mijn vraag is nu 1 kuur anavar hoe lang en wat voor een dosering zou u aanraden wel gekeken naar mijn kg, lengte, leeftijd en waarom ? (Waarbij er geen nakuur is benodigd ik sta wel open voor meer info)

Mvg
Max
 
Domste idee ever. Je hebt ondergewicht man. Ga eten en waag je vooral niet aan AAS. Ook vooral tof lopen doen met 'ja het kan natural en nee dat wil ik niet' en 'voedingsschema wil ik niet bespreken' en er vervolgens de ballen verstand van hebben waarschijnlijk, anders was je wel al zwaarder. Die Anavar zal je dan ook geen reet gaan opleveren.
 
Domste idee ever. Je hebt ondergewicht man. Ga eten en waag je vooral niet aan AAS. Ook vooral tof lopen doen met 'ja het kan natural en nee dat wil ik niet' en 'voedingsschema wil ik niet bespreken' en er vervolgens de ballen verstand van hebben waarschijnlijk, anders was je wel al zwaarder. Die Anavar zal je dan ook geen reet gaan opleveren.

Mocht ik het gaan gebruiken wat zou je wel aanraden qua hoeveelheid waarbij er geen nakuur nodig is ?
 
30 mg per dag, verdeeld over 3 momenten, 30 dagen.

Succes met je kuur. Verwacht er niet te veel van als jij je voeding niet op orde brengt...
 
30 mg per dag, verdeeld over 3 momenten, 30 dagen.

Succes met je kuur. Verwacht er niet te veel van als jij je voeding niet op orde brengt...

Waarom 30 mg p.d en waarom 30 dagen lang?
 
Het staat vol op het internet met hoeveel anavar je dagelijks kan gebruiken, waarom maak je hier nog eens een topic aan en dan nog duidelijk vermelden dat je eigenlijk geen moeite wil doen en dan anabolen gebruiken:rolleyes:
 
Eerste advies opvolgen...maar dat wil je niet horen
Je bent jong en de test spuit uit je oren
Gewoon goed voeding-trainingsschema....maar dat wil je niet horen
 
Echt ik verbaas me met de dag meer ! De meest vrouwelijke kuren zie ik voor bij komen met lichaamsgewichten die tevens van een vrouw zijn en waarschijnlijk nog een uithonger dieet ook .
Moet jij eerdaags met een paar 16 jarige op het strand liggen ? Six pack in de olie ?

Beste max ! Ga trainen en stel vooral een goed voedingsschema op . Met een beetje anavar ga je misschien wel een 2 kilo pakken tijdens een kuur ! Maar meer ook niet .
Ik wil je echt niet afzeiken hoor , maar kom op en denk na !

Mijn zoon van 16 weegt gvd zelfs 78 ! En die krijgt van mij geen aas ! Maar daarintegen eet hij als een beul .
 
Al deze haat op die 63kg, vergeten jullie niet dat het een manlet is.

Ben het verder met de rest eens dat je niet moet gaan kuren.
'Ik wil niet nakuren' dat zegt al genoeg.
 
Haat ? Kan me wel voorstellen dat iemand het als haat leest . Maar zijn echt de beste bedoelingen .... allicht niet zo goed verwoord
 
Wat een waardeloos topic. Als je toch zo eigenwijs bent waarom vraag je dan info? Dan trek je toch beter je plan?!
Ga eten man! En als je daar geen zin in hebt haal dan je zus haar Barbies boven en speel daar wat mee...
 
Anavar ga je niks van aankomen als je voeding niet in orde is. En als je 63kg weegt is je voeding zeker niet in orde.
 
Hij gaat het toch gewoon doen hoor :)

Ookal is zn voeding niet op orde. Maar ja daar mochten we niks over zeggen.
 
Aas doen niks als je voeding niet op orde is. Je kan dus anavar nemen wat je wil in welke dosering dan ook je zal niks 0 aankomen. Succes met je kuur.
 
Veel succes hoor Logitechz. Jij komt er wel. Vooral omdat je de basis zo onder de knie hebt.
 
een dosering waarbij hij geen nakuur nodig heeft. Wel willen kuren maar ow een nakuur dat niet hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven