Fitness Seller

Anavar kuur ?

Bezoekers in dit topic

ysss33

Cool Novice
Lid geworden
22 jul 2020
Berichten
205
Waardering
121
Lengte
1m78
Massa
62kg
Ik zit er al even over te twijfelen , ik merk dat ik erg lastig spier massa aanzet. Om met een kuur wat sneller resultaat te zien. Doel voornamelijke droge spier massa erbij

(ben nu 1,78 en 62kg) zou ik met een goed dieet en schema hier goede resultaten mee behalen?
 
Probeer maar is een week of 8 30mg anavar p/d. Zorg wel dat je traint (niet als een pussy) en voldoende eiwitten eet. Ben benieuwd hoe je er op reageert.
 
Ben je een vrouw? Gezien je stats en de keuze voor anavar?
Nee man, keuze voor anavar omdat ik hier las de meest milde keur en resultaten die bleven (wil geen kuur als je stopt resultaten nemen ook af)

wat zou jij dan aanraden ?
 
Laatst bewerkt:
Probeer maar is een week of 8 30mg anavar p/d. Zorg wel dat je traint (niet als een pussy) en voldoende eiwitten eet. Ben benieuwd hoe je er op reageert.
Plus wat Creatine erbij? Heb wel eens gelezen dat Anavar+ Creatine een goede combi is.
 
250 Testosteron C
400 Primobolan
 
Klinkt meer alsof je het lastig vindt om genoeg te eten.
Geen enkele kuur gaat magisch jouw kcal inname verhogen waardoor je ineens wel spier opbouwt.
Dus tip is: ga een paar jaar meer eten. Je kan nog zo'n 23kg spiermassa aankomen op jouw lengte met gewoon goed eten en trainen. Ik weet het, want ik ben ooit begonnen op 54kg met 178cm, en uitgekomen op 85kg zonder middelen.
 
Back
Naar boven