XXL Nutrition

Anavar kuurlog - eerste kennismaking met AAS

Bezoekers in topic

Vypaw

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
24 aug 2020
Lengte
1m72
Massa
76kg
Vetpercentage
17%
Oke ik heb even goed naar mijzelf gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik een eigenwijze en koppige vent ben. Jullie hebben gelijk.
Ik ga mijn schema aanpassen en de komende 6 weken cutten om op een acceptabel vetpercentage te komen.
Zal ik in deze 6 weken cut anavar toevoegen of zal ik deze achterwege laten.

Ben benieuwd naar jullie meningen...
Eerst cutten en consequent blijven, vanuit daar kijken wat het je opgeleverd heeft in desbetreffende tijd. En daarna vanuit daar weer verder gaan kijken. Zou die var nog ff achterwegen laten als ik jou was. 😁

chrisk

-
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Die paar kg gains van anavar zie je toch niet als je niet compleet shredded bent?

Wanna

Advanced Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
10 mei 2013
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
  • Topic Starter Topic Starter
K
Die paar kg gains van anavar zie je toch niet als je niet compleet shredded bent?

dat kan best maar mijn doel is niet om te shredden. Ik ben liever buff rond de 15procent.

geilehenky

Cool Novice
Lid geworden
29 sep 2020
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
K

dat kan best maar mijn doel is niet om te shredden. Ik ben liever buff rond de 15procent.
Dan zou je nou net zo goed die anavar kunnen pakken als je toch niet streeft naar een schredded fysiek. Als je voeding on point is ga je wel kunnen bouwen en die 15% kunnen onderhouden.

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Ik laat ff bloedprikken en pak denk ik voor de zomer nog ff wat een zwaarder kuurtje. Dan ga ik weer loggen

Eerste kennismaking met AAS
Drake Wow GIF by DJ Khaled

Naar boven