Fitness Seller

Anavar kuurlog - eerste kennismaking met AAS

Bezoekers in dit topic

Oke ik heb even goed naar mijzelf gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik een eigenwijze en koppige vent ben. Jullie hebben gelijk.
Ik ga mijn schema aanpassen en de komende 6 weken cutten om op een acceptabel vetpercentage te komen.
Zal ik in deze 6 weken cut anavar toevoegen of zal ik deze achterwege laten.

Ben benieuwd naar jullie meningen...
Eerst cutten en consequent blijven, vanuit daar kijken wat het je opgeleverd heeft in desbetreffende tijd. En daarna vanuit daar weer verder gaan kijken. Zou die var nog ff achterwegen laten als ik jou was. 😁
 
Die paar kg gains van anavar zie je toch niet als je niet compleet shredded bent?
 
K
Die paar kg gains van anavar zie je toch niet als je niet compleet shredded bent?

dat kan best maar mijn doel is niet om te shredden. Ik ben liever buff rond de 15procent.
 
K


dat kan best maar mijn doel is niet om te shredden. Ik ben liever buff rond de 15procent.
Die kg spiermassa die je pakt op var gaat je niet buff maken.
 
K


dat kan best maar mijn doel is niet om te shredden. Ik ben liever buff rond de 15procent.
Dan zou je nou net zo goed die anavar kunnen pakken als je toch niet streeft naar een schredded fysiek. Als je voeding on point is ga je wel kunnen bouwen en die 15% kunnen onderhouden.
 
Ik laat ff bloedprikken en pak denk ik voor de zomer nog ff wat een zwaarder kuurtje. Dan ga ik weer loggen

Eerste kennismaking met AAS
Drake Wow GIF by DJ Khaled
 
Back
Naar boven