AndroidHealthClinic

Anavar kuurtje

Bezoekers in dit topic

Steffke

Cool Novice
Lid geworden
23 nov 2015
Berichten
37
Waardering
18
Lengte
1m68
Goedemorgen,

Anderhalve week geleden ben ik begonnen met anavar. Nu las ik dat de meningen verdeeld zijn over in 1x alles innemen of over de dag verdelen. Is er wel een voordeel om het bijv. een uur voor het trainen te pakken of juist in de ochtend?

Groetjes,

Stephanie
 
Anavar heeft een half-life van ~8 uur waardoor verdelen mogelijk interessanter is voor een constantere bloedwaarde.
Anderzijds wordt het oraal genomen, hierbij heb je mogelijk bij een eerste passage van de lever dat een deel wordt tegengehouden waardoor het interessanter is om alles in 1x te nemen. Zeker voor vrouwen omdat ze een stuk lagere doses gebruiken dan mannen.

Misschien dat Cools of Galen hier wat over kan zeggen.
 
Ja is wel zo leuk! ik zal er even een uitgebreid verslagje van maken vanavond met leeftijd lengte, gewicht enz. en bijhouden natuurlijk.
 
Ja is wel zo leuk! ik zal er even een uitgebreid verslagje van maken vanavond met leeftijd lengte, gewicht enz. en bijhouden natuurlijk.

Super!!!Leuk voor andere vrouwen die anavar zouden overwegen.
 
Anavar heeft een half-life van ~8 uur waardoor verdelen mogelijk interessanter is voor een constantere bloedwaarde.
Anderzijds wordt het oraal genomen, hierbij heb je mogelijk bij een eerste passage van de lever dat een deel wordt tegengehouden waardoor het interessanter is om alles in 1x te nemen. Zeker voor vrouwen omdat ze een stuk lagere doses gebruiken dan mannen.

Misschien dat Cools of Galen hier wat over kan zeggen.
Dank u! Hoe meer info hoe beter. Is vrij weinig over te vinden helaas.!
 
Dank u! Hoe meer info hoe beter. Is vrij weinig over te vinden helaas.!

Voor vrouwen is er als het gaat over aas weinig te vinden denk ik.Vandaar dat kuurlogjes door vrouwen mss kunnen helpen.
 
Anavar heeft een half-life van ~8 uur waardoor verdelen mogelijk interessanter is voor een constantere bloedwaarde.
Anderzijds wordt het oraal genomen, hierbij heb je mogelijk bij een eerste passage van de lever dat een deel wordt tegengehouden waardoor het interessanter is om alles in 1x te nemen. Zeker voor vrouwen omdat ze een stuk lagere doses gebruiken dan mannen.

Misschien dat Cools of Galen hier wat over kan zeggen.

Bij mannen is het maximaal 12u werkzaam, maar in meeste gevallen gemiddeld 10u. Dus opsplitsen is de enige goede manier als je de andere helft van de dag niet met een laag androgeen (katabool) gehalte wil zitten.

Voor vrouwen zal het niet veel langer werkzaam zijn, moet ik nog eens checken.

Voor het trainen innemen heeft geen nut. Zo werkt aas niet. De anabole processen die gestimuleerd worden hebben tijd nodig.
 
ik dacht dat vrouwen niet meer dan 10 mg moesten nemen, dus wat valt er dan valt er toch niets te splitsen?
 
met een pillensnijder kan je de pillen halveren zonder gedoe.
 
Heb een foutje gemaakt.

http://www.drugs.com/pro/oxandrolone.html#s3

Half life zou inderdaad 10,4u zijn en bij ouderen 13,3u (slechtere metabolisatie). Bij vrouwen zal dit ongeveer gelijk zijn aan ouderen omdat hun lever sowieso een slechter vermogen heeft tot metabolisatie.

Na ca. 10u als man heb je nog de helft van je anavar in je lichaam dus. En weer 10u later van overblijvende dosis weer de helft.

Dus bij 20mg -> 10u later, 10mg -> 10u later, 5mg -> na 20u nog 5 mg

Bij 1 inname elke 24u op 20mg:

-Dag 1 = 20mg -> 24u later ca 3,3 mg

-Dag 2 + 20mg = 23,3 mg totaal -> 24u later ca 3,8mg

-Dag 3 + 20mg = 23,8mg totaal - 24u later ca 4mg

Een enkele inname is mogelijk dus, zeker voor een vrouw. Maar de vraag is wat beter werkt.

Bij opgedeelde inname van 20mg (2x/dag):

- Dag 1: 10mg -> 10u later 5 mg over + extra 10mg inname 2 = 15mg totaal

- Dag 2: 10u later? 7,5mg over + extra inname 10mg = 17,5mg?

Enz.. Dus bij gedeelde inname zien we een sterkere opbouw en een constantere hogere waarde. Maar we hebben 4u over van een dag wat de waarde nog iets lager brengt. Of je moest het kunnen timen elke 10u een inname. Vrouwen en ouderen hebben het makkelijker en kunnen er 12 a 13u van maken.

Bij inname verdeeld over 3 inname per dag:

-Dag 1: 6,7mg -> 8u later 4,64mg + 6,7mg = 11,34mg -> 8u later 7,67mg + 6,7mg = 14,37

De dagen nadien zal je telkens met een hogere waarde eindigen op het einde van de dag alsook de innames tussen. Dus hier zien we een mooiere opbouw met minder sterke pieken en dalen.
 
Heb een foutje gemaakt.

http://www.drugs.com/pro/oxandrolone.html#s3

Half life zou inderdaad 10,4u zijn en bij ouderen 13,3u (slechtere metabolisatie). Bij vrouwen zal dit ongeveer gelijk zijn aan ouderen omdat hun lever sowieso een slechter vermogen heeft tot metabolisatie.

Na ca. 10u als man heb je nog de helft van je anavar in je lichaam dus. En weer 10u later van overblijvende dosis weer de helft.

Dus bij 20mg -> 10u later, 10mg -> 10u later, 5mg -> na 20u nog 5 mg

Bij 1 inname elke 24u op 20mg:

-Dag 1 = 20mg -> 24u later ca 3,3 mg

-Dag 2 + 20mg = 23,3 mg totaal -> 24u later ca 3,8mg

-Dag 3 + 20mg = 23,8mg totaal - 24u later ca 4mg

Een enkele inname is mogelijk dus, zeker voor een vrouw. Maar de vraag is wat beter werkt.

Bij opgedeelde inname van 20mg (2x/dag):

- Dag 1: 10mg -> 10u later 5 mg over + extra 10mg inname 2 = 15mg totaal

- Dag 2: 10u later? 7,5mg over + extra inname 10mg = 17,5mg?

Enz.. Dus bij gedeelde inname zien we een sterkere opbouw en een constantere hogere waarde. Maar we hebben 4u over van een dag wat de waarde nog iets lager brengt. Of je moest het kunnen timen elke 10u een inname. Vrouwen en ouderen hebben het makkelijker en kunnen er 12 a 13u van maken.

Bij inname verdeeld over 3 inname per dag:

-Dag 1: 6,7mg -> 8u later 4,64mg + 6,7mg = 11,34mg -> 8u later 7,67mg + 6,7mg = 14,37

De dagen nadien zal je telkens met een hogere waarde eindigen op het einde van de dag alsook de innames tussen. Dus hier zien we een mooiere opbouw met minder sterke pieken en dalen.
Duidelijk! Thnx voor de moeite! Zeker nuttig
 
ik dacht dat vrouwen niet meer dan 10 mg moesten nemen, dus wat valt er dan valt er toch niets te splitsen?
Ik denk dat dat per vrouw verschilt. Elk lichaam reageert ander denk ik, dus de een kan meer hebben dan de ander toch?
 
ja je kan ook 100 mg anavar per dag nemen maar of dat nou gaat helpen..........
 
Ik denk dat dat per vrouw verschilt. Elk lichaam reageert ander denk ik, dus de een kan meer hebben dan de ander toch?

Ik zou het toch niet proberen. Een vrouw maakt gemiddeld 20x testosteron aan dan een man.

5mg anavar is al veel voor een vrouwelijk lichaam. 10mg of meer is om problemen vragen uiteindelijk. Beste ook anticonceptie erbij nemen ter compensatie van de androgenen.
 
Ik zou het toch niet proberen. Een vrouw maakt gemiddeld 20x testosteron aan dan een man.

5mg anavar is al veel voor een vrouwelijk lichaam. 10mg of meer is om problemen vragen uiteindelijk. Beste ook anticonceptie erbij nemen ter compensatie van de androgenen.
Anticonceptie heb ik er inderdaad voor gezorgd.
 
Anticonceptie heb ik er inderdaad voor gezorgd.

5mg zou ik nemen per dag (35mg/week), meer dan voldoende. Voor een vrouw is 1 enkele inname goed.
 
Back
Naar boven