XXL Nutrition

Anavar log 6 weken 50 mg

Bezoekers in dit topic

Fietssleutel

Novice
Lid geworden
1 apr 2015
Berichten
22
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Volgende week begin ik met mijn eerste (anavar) kuurtje! Ik fitness nu ongeveer 3 à 4 maal wekelijks vanaf mijn 17e levensjaar. Ik heb gekozen voor een oral-only kuurtje.

Het doel van de kuur is cutten & krachttoenname, ik ga onder onderhoud eten met de macro's C/P/F 5%/35%/60% (Keto dus).

Ik ga alles bijhouden in onderstaande excel schema en ik zal jullie op de hoogte houden!

986j4x.jpg


Ik ben erg benieuwd naar de resultaten.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel onder onderhoud ga je ?
 
al eerder aan keto gedaan?
lijkt me best wel heftig als je ook nog zoveel aan Rugby doet :o
 
Mooi, kan je ook je voedingsschema even posten. Ben wel benieuwd hoe je die macro's klaarspeetl.
Grtz en alvast suc6,
 
al eerder aan keto gedaan?
lijkt me best wel heftig als je ook nog zoveel aan Rugby doet :o

Vorig jaar heb ik mijn cut ook met keto gedaan, ik zorg wel dat ik mijn refeed dagen heb op de dag van de wedstrijden. Dat bevalt prima!
 
Vorig jaar heb ik mijn cut ook met keto gedaan, ik zorg wel dat ik mijn refeed dagen heb op de dag van de wedstrijden. Dat bevalt prima!

ok , dan lijkt het me wel te doen ! wens je veel succes ik volg je!
 
Mooi, kan je ook je voedingsschema even posten. Ben wel benieuwd hoe je die macro's klaarspeetl.
Grtz en alvast suc6,

Dit was van gisteren:

7095j5.jpg


Ik probeer elke dag wel wat anders te eten.
 
In, hopelijk hou je het log goed bij. Komen er fotos?
 
Ben je een meid?
Jezus zomer komt eraan
 
Ik probeer elke dag wel wat anders te eten.

Zou je je voeding vaker kunnen uploaden?

Ik vind het wel interessant hoe je dagelijks low carb gaat volhouden. Eventueel ook ter inspiratie voor anderen. Het zal wel veel baconnnnn worden toch? :D
 
Zou je je voeding vaker kunnen uploaden?

Ik vind het wel interessant hoe je dagelijks low carb gaat volhouden. Eventueel ook ter inspiratie voor anderen. Het zal wel veel baconnnnn worden toch? :D

Ik ga mijn best doen! Heb er zin in. Sws veel bacon ja, maar dat ga ik vanaf volgende week wel wat terugschroeven ivm de verzadigde vetten.
 
Ben je een meid?
Jezus zomer komt eraan

Wat is er mis met een anavar only kuur ? Het is algemeen bekend dat je met prikken veiliger meer bereikt, maar als die jongen gewoon lekker laag in vet% wilt staan zonder al te veel spierverlies zie ik niet wat er mis is met een korte oral kuur.. Dit gewicht icm laag in vet is een prima fysiek toch.
 
Wat is er mis met een anavar only kuur ? Het is algemeen bekend dat je met prikken veiliger meer bereikt, maar als die jongen gewoon lekker laag in vet% wilt staan zonder al te veel spierverlies zie ik niet wat er mis is met een korte oral kuur.. Dit gewicht icm laag in vet is een prima fysiek toch.
neem dan een serieuze dosering var als je toch var only wil doen
wel leuk dat je weet hoe hij eruit ziet zonder pics stats zeggen niet alles ;)-
 
Whey perfection = toch meer dan 3 gr. carbs per scoop?
 
Whey perfection = toch meer dan 3 gr. carbs per scoop?

Gemiddelde voedingswaarden per dosering (1 maatschep / 28 gram):
446 Kj / 105 Kcal
Vet 1,6 gram
waarvan verzadigd 0,5 gram
Koolhydraten 1,7 gram
waarvan suikers 1,2 gram
Vezels 0,7 gram
Eiwitten 21,9 gram
Zout 0,12 gram
 
Gemiddelde voedingswaarden per dosering (1 maatschep / 28 gram):
446 Kj / 105 Kcal
Vet 1,6 gram
waarvan verzadigd 0,5 gram
Koolhydraten 1,7 gram
waarvan suikers 1,2 gram
Vezels 0,7 gram
Eiwitten 21,9 gram
Zout 0,12 gram

not sure if...:p

Je kent het schandaal niet?
 
neem dan een serieuze dosering var als je toch var only wil doen
wel leuk dat je weet hoe hij eruit ziet zonder pics stats zeggen niet alles ;)-

Zelfs 30 mg var biedt al genoeg ondersteuning in een cut, niet iedereen hoeft een monster (in positieve zin) van 100+ kg te worden door meerdere flinke kuren.
Fysieken verschillen per persoon maar met deze stats kun je me niet wijs maken dat TS een ecto is..
 
Laatst bewerkt:
Zelfs 30 mg var biedt al genoeg ondersteuning in een cut, niet iedereen hoeft een monster (in positieve zin) van 100+ kg te worden door meerdere flinke kuren. Fysieken verschillen per persoon maar met deze stats kun je me niet wijs maken dat TS een ecto is..
Een ecto zal hij idd niet zijn hij gaat het toch doen maar zie wel datje echte var hebt word nogal veel gefaket
 
Een ecto zal hij idd niet zijn hij gaat het toch doen maar zie wel datje echte var hebt word nogal veel gefaket

Klopt, @ TS, zorg dat je gear echt is anders betaal je gewoon teveel voor wat achteraf winstrol blijkt te zijn. Niet dat dat zon ramp is, maar is wel wat belastender voor je gewrichten. Als je hier nu al vaak last van hebt of last van hebt gehad moet je wel even opletten dat je ze niet forceert wanneer je ON bent.
 
Back
Naar boven