MuscleMeat

Anavar log vrouw - Dec 2021 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 171798

Novice
Lid geworden
15 dec 2021
Berichten
17
Waardering
55
Hi allemaal,

Ik heb ontzettend veel baat gehad bij de logboeken van mijn vrouwelijke voorgangers die hier hun Anavar kuur ervaringen hebben gedeeld en besloot derhalve hetzelfde te doen.

Korte intro over mijzelf:
Ik ben een 31-jarige dame en Personal Trainer. Ik ben 150CM en weeg momenteel 50kg - vet % circa 17-18%. Ik zit nu in de laatste fase van mijn Cut periode (1400kcal) en de derde week van mijn Anavar kuur. Ik ben onlangs begonnen aan mijn wedstrijd prep voor volgend jaar, categorie Fitmodel. Ik sport 6 dagen per week (krachttraining) en doe daarnaast Cardio in het Aeroob systeem + 10-12,5k stappen op dagbasis. Dit is mijn eerste kennismaking met Anavar/Steroids.

Log:
Vanaf de eerste dag ben ik begonnen met een dosis van 10mg verdeeld over twee momenten.

Week 1 + 2: Ik merkte dat ik sneller daalde in gewicht en had het idee dat ik iets Leaner was. Verder merkte ik nog vrij weinig van de Anavar, behalve het feit dat ik af en toe een kort lontje had. Ook leek het alsof mijn hongergevoel in de eerste 3 uren na inname gedempt werd.

Week 3: Ik merk dat ik sterker word en meer gewicht kan tillen. Daarnaast krijg ik in mijn bovenlichaam (m.n. Biceps) een enorme pomp tijdens het trainen. Het voelt aan alsof de spieren vollopen, waardoor het soms iets lastiger wordt om een spier goed aan te spannen in de concentrische fase doordat deze dik en zwaar aanvoelt. Daarnaast voelen mijn ledematen erg zwaar aan als ik wakker word 's ochtend. Ik heb een aantal puistjes gekregen in mijn gezicht, maar daar stoor ik mij verder niet aan. Ook merk ik op dat mijn hoofdhuid en gezicht wat 'vettig' aanvoelen. Mijn spieren voelen veel harder aan en definitie is duidelijk waarneembaar. Mijn Quads zijn significant toegenomen in volume. Ik voel me verder helemaal prima.

Ik heb besloten de kuur voor nog 3 weken te vervolgen met dezelfde dosis.

Mocht er animo voor zijn, zal ik verdere updates plaatsen binnen dit topic.

Groeten,
Amber
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk is er animo voor, we lezen allemaal mee...Veel succes!
 
ik volg ook, mijn vrouwtje is ook bezig momenteel dan kan ik even vergelijken
 
Hi allemaal,

Ik heb ontzettend veel baat gehad bij de logboeken van mijn vrouwelijke voorgangers die hier hun Anavar kuur ervaringen hebben gedeeld en besloot derhalve hetzelfde te doen.

Korte intro over mijzelf:
Ik ben een 31-jarige dame en Personal Trainer. Ik ben 150CM en weeg momenteel 50kg - vet % circa 17-18%. Ik zit nu in de laatste fase van mijn Cut periode (1400kcal) en de derde week van mijn Anavar kuur. Ik ben onlangs begonnen aan mijn wedstrijd prep voor volgend jaar, categorie Fitmodel. Ik sport 6 dagen per week (krachttraining) en doe daarnaast Cardio in het Aeroob systeem + 10-12,5k stappen op dagbasis. Dit is mijn eerste kennismaking met Anavar/Steroids.

Log:
Vanaf de eerste dag ben ik begonnen met een dosis van 10mg verdeeld over twee momenten.

Week 1 + 2: Ik merkte dat ik sneller daalde in gewicht en had het idee dat ik iets Leaner was. Verder merkte ik nog vrij weinig van de Anavar, behalve het feit dat ik af en toe een kort lontje had. Ook leek het alsof mijn hongergevoel in de eerste 3 uren na inname gedempt werd.

Week 3: Ik merk dat ik sterker word en meer gewicht kan tillen. Daarnaast krijg ik in mijn bovenlichaam (m.n. Biceps) een enorme pomp tijdens het trainen. Het voelt aan alsof de spieren vollopen, waardoor het soms iets lastiger wordt om een spier goed aan te spannen in de concentrische fase doordat deze dik en zwaar aanvoelt. Daarnaast voelen mijn ledematen erg zwaar aan als ik wakker word 's ochtend. Ik heb een aantal puistjes gekregen in mijn gezicht, maar daar stoor ik mij verder niet aan. Ook merk ik op dat mijn hoofdhuid en gezicht wat 'vettig' aanvoelen. Mijn spieren voelen veel harder aan en definitie is duidelijk waarneembaar. Mijn Quads zijn significant toegenomen in volume. Ik voel me verder helemaal prima.

Ik heb besloten de kuur voor nog 3 weken te vervolgen met dezelfde dosis.

Mocht er animo voor zijn, zal ik verdere updates plaatsen binnen dit topic.

Groeten,
Amber
Hoeveel neem je? En is t je eerste keer? Waarom anavar?
 
Is 10mg niet wat veel voor een eerste keer? Dacht dat chickies meestal beginnen met 5mg per dag voor een eerste cycle.
 
Is 10mg niet wat veel voor een eerste keer? Dacht dat chickies meestal beginnen met 5mg per dag voor een eerste cycle.
Kan volgens mij prima… dacht dat vrouwen zelfs kunnen uppen tot 20-30mg ed
 
Hi allemaal,

Om hierbij een paar vragen te beantwoorden:

- Ik slik inderdaad 10mg, verdeeld over twee momenten.
- Ik heb voor Anavar gekozen omdat ik voor mijn eerste kuur ervaring eerst een product wilde gebruiken waarvan de bijwerkingen een milder effect zouden uitoefenen op vrouwen en zodoende te peilen hoe mijn lichaam en hormoonspiegel erop zou reageren. Uit mijn research kwam naar voren dat Anavar het best aansloot op hetgeen waar ik zoekende naar was, tevens ook als extra 'boost' in de eindfase van mijn Cut periode.

Update:
Mijn vierde week is gisteren ingegaan. Ik twijfelde eerst even of het wel effectief zou zijn om de kuur nog af te maken gezien de huidige situatie omtrent de gesloten sportscholen. Echter, ik kies ervoor de laatste weken af te maken met dezelfde dosis. Ik heb mijn kcal inname verlaagd met 150 kcal omdat ik veel minder actief ben en ik heb mijn training zodanig aangepast dat ik tracht zoveel mogelijk spiermassa te behouden - voor zover mogelijk uiteraard. Dit doe ik door met zoveel TUT te trainen, dropsets, clustersets, Rested Pauze etc.

Ik heb af en toe stemmingswisselingen, maar ik denk dat dit ook enigszins door de huidige Lockdown situatie wordt veroorzaakt. Ik ben vrij moeilijk te porren voor iets, wederom wijt ik dit ook grotendeels aan de huidige situatie. Af en toe verschijnt er een puistje op mijn gezicht, in wat grotere mate op mijn bovenrug en schouders. Daarnaast heb ik minder last van een vettige huid. Tot slot merk ik dat de onderdrukking van het hongergevoel dat ik voorheen ervaarde flink is afgenomen.

Qua physique lijk ik een stuk gespierder te zijn geworden in mijn bovenlichaam en dan met name in mijn schouders en armen. Mijn biceps en Quads voelen ook vrij hard aan. Ik heb meer zichtbare lijnen in mijn onderlichaam. In mijn Abdominal area zie ik dit helaas niet terug, maar ik ben me er dan ook van bewust dat dit mijn meest 'hardnekkige' lichaamsdeel is. Wat betreft mijn gewicht: dit schommelt enorm en ik ben juist toegenomen in gewicht. Mijn huidige gewicht is 52.3 kg.



Liefs,
Amber
 
Morning all,

Hierbij weer een update:

Vandaag gaat de zesde week van mijn kuur in. Ik heb besloten om de kuur door te trekken met nog twee weken, waarbij ik dezelfde dosis van 10mg hanteer. Vanaf het begin van de kuur startte ik met deze dosis en dit heb ik ook constant gehouden. Hierom ben ik ook niet van plan om de dosering af te bouwen gedurende de laatste periode. De reden dat ik ervoor kies om de kuur te vervolgen, is omdat ik nu (pas) de fysieke effecten waarneem dat het product teweeg heeft gebracht en ik denk aan te voelen dat mijn lichaam de extra twee weken prima kan handelen.

Update
Gedurende de vierde week was ik genoodzaakt om thuis te trainen en heb ik zoals eerder aangegeven derhalve mijn kcal inname verlaagd. Qua physique zag ik geen waarneembare progressie. Wel heb ik iets meer last van lichte acne in mijn gezicht en dan met name op mijn kin en rondom mijn slaap (zijkant gezicht). Er zijn dagen waarop er plotseling een extreme vermoeidheid opkomt gedurende de dag. Daarnaast heb ik nog steeds last van een vette hoofdhuid en signaleerde ik uitslag (rode cirkelvormige vlekken) van mijn nek tot aan mijn hals. Ik ben nog aan het onderzoeken of deze uitslag überhaupt gerelateerd is aan de Anavar.

In de vijfde week had ik de mogelijkheid om een aantal dagen in een sportschool te trainen en dus weer zwaarder en uitgebreider te trainen. Ik zag dan ook een overduidelijke pomp in mijn armen en schouders op upperbody dagen. De aders in mijn schouders en biceps beginnen nu langzaamaan zichtbaar te worden aan het oppervlak (hoera!). Ook neem ik steeds meer definitie waar in mijn benen en bij de glutes. Helaas nog steeds te weinig definitie rondom de buik.

Liefs,
Amber
 
Heb je geen last van vocht ofzo?
 
Vocht door anavar? Leg uit...aangezien anavar niet aromatiseert.

Geen idee. Maar mijn vrouw hield daar immens vocht van vast. Die kon max 2 weken nemen.
 
Geen idee. Maar mijn vrouw hield daar immens vocht van vast. Die kon max 2 weken nemen.
(Vrouwelijke) Kennis had dat ook met epistane
 
Back
Naar boven