Fitness Seller

Anavar log vrouw - Dec 2021 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geen idee. Maar mijn vrouw hield daar immens vocht van vast. Die kon max 2 weken nemen.
Hmm das wel apart man, goed dat ze gestopt is, dat was zeker geen anavar.
 
(Vrouwelijke) Kennis had dat ook met epistane
Veel pro-hormonen zijn gespiked met andere roids. Tenzij je het test weet je niet wat erin zit. Want ook epistane aromatiseert niet.
 
Morning mede-bodybuilders!

Helaas heb ik mij vergist in de hoeveelheid pillen die ik nog over had en ben ik genoodzaakt mijn kuur een week eerder dan verwacht af te ronden. Vandaag is de laatste dag en zou tevens ook de 8e week ingaan.

Ik heb gedurende de laatste weken geen additonele effecten ondervonden of kunnen waarnemen. Al met al is mijn conclusie dat de Anavar voor mij meer spierdefinitie in het bovenlichaam teweeg heeft gebracht - en dan met name in de biceps en schouders. De spieren voelen harder aan en de doorbloeding lijkt sneller plaats te vinden tijdens krachttraining. Ik krijg nog steeds een enorme pomp tijdens Upperbody dagen. In het onderlichaam heb ik zelf het idee dat mijn Quadriceps in volume zijn toegenomen en ook iets harder aanvoelen. Mijn glutes zijn ronder en ik heb meer definitie rondom deze spieren (wel vrij minimaal), ik betwijfel echter of dit ook daadwerkelijk door de Anavar komt.

De laatste paar dagen was mijn huid iets minder vettig dan voorheen en had ik minder last van Acne. Ook merkte ik vreemd genoeg dat mijn hongergevoel wel weer enigzins onderdrukt werd, ondanks het feit dat ik juist iets omhoog ben gegaan in kcal.

Ik ga nu vanuit mijn maintenance opbouwen richting een Clean Bulk voordat ik de wedstrijd prep start. Ik ben benieuwd hoe en of mijn lichaam nog gaat reageren op deze kuur. Wellicht kies ik ervoor om in de toekomt nogmaals Anavar te slikken, but let's see!

Ik hoop dat mijn logs informatief zijn geweest!

Liefs,
Amber
 
Hi allemaal,

Ik heb ontzettend veel baat gehad bij de logboeken van mijn vrouwelijke voorgangers die hier hun Anavar kuur ervaringen hebben gedeeld en besloot derhalve hetzelfde te doen.

Korte intro over mijzelf:
Ik ben een 31-jarige dame en Personal Trainer. Ik ben 150CM en weeg momenteel 50kg - vet % circa 17-18%. Ik zit nu in de laatste fase van mijn Cut periode (1400kcal) en de derde week van mijn Anavar kuur. Ik ben onlangs begonnen aan mijn wedstrijd prep voor volgend jaar, categorie Fitmodel. Ik sport 6 dagen per week (krachttraining) en doe daarnaast Cardio in het Aeroob systeem + 10-12,5k stappen op dagbasis. Dit is mijn eerste kennismaking met Anavar/Steroids.

Log:
Vanaf de eerste dag ben ik begonnen met een dosis van 10mg verdeeld over twee momenten.

Week 1 + 2: Ik merkte dat ik sneller daalde in gewicht en had het idee dat ik iets Leaner was. Verder merkte ik nog vrij weinig van de Anavar, behalve het feit dat ik af en toe een kort lontje had. Ook leek het alsof mijn hongergevoel in de eerste 3 uren na inname gedempt werd.

Week 3: Ik merk dat ik sterker word en meer gewicht kan tillen. Daarnaast krijg ik in mijn bovenlichaam (m.n. Biceps) een enorme pomp tijdens het trainen. Het voelt aan alsof de spieren vollopen, waardoor het soms iets lastiger wordt om een spier goed aan te spannen in de concentrische fase doordat deze dik en zwaar aanvoelt. Daarnaast voelen mijn ledematen erg zwaar aan als ik wakker word 's ochtend. Ik heb een aantal puistjes gekregen in mijn gezicht, maar daar stoor ik mij verder niet aan. Ook merk ik op dat mijn hoofdhuid en gezicht wat 'vettig' aanvoelen. Mijn spieren voelen veel harder aan en definitie is duidelijk waarneembaar. Mijn Quads zijn significant toegenomen in volume. Ik voel me verder helemaal prima.

Ik heb besloten de kuur voor nog 3 weken te vervolgen met dezelfde dosis.

Mocht er animo voor zijn, zal ik verdere updates plaatsen binnen dit topic.

Groeten,
Amber
 
Back
Naar boven