XXL Nutrition

Anavar log (vrouw)

Bezoekers in dit topic

annie21

Novice
Lid geworden
5 mrt 2016
Berichten
6
Waardering
3
Lengte
1m67
hallo!
Ik ben 167, 65kg en een vetpercentage van ongeveer 23%. En mijn doel is binnen 6 weken naar de 17% met spierbehoud/spiergroei.

Vandaag begonnen met mijn anavar kuur. Toen ik op internet aan het rond zoeken was kwam ik er achter dat de werking van anavar op vrouwen een moeilijk topic is om te vinden.. Aangezien ik me daar erg aan stoorde ben ik van plan deze log bij te houden en hopelijk hierbij wat vrouwen te kunnen helpen/informeren!

Ik begin met 5mg per dag (2,5mg 'smorgens, 2,5mg 'savonds) en ga dit 4 tot 6 weken lang aanhouden. Het ligt aan het resultaat of ik dit ga verhogen.
Mijn voedingschema zit op de 1800kcal (lowfat).
Ik probeer 2 keer per week een update te geven.

Vanochtend de eerste 2,5mg ingenomen. Tijdens de training (legday) waren mn benen vrij snel moe. Het is natuurlijk altijd de vraag of dit de reden is maar normaal heb ik daar niet zo'n last van. Vanaf de middag een beetje misselijk en redelijk wat vocht verlies.

Tips en reacties zijn altijd welkom!
 
Laatst bewerkt:
Ik lees mee. :)
Geen tips helaas.
 
Ik volg!

Ik weet niet of dat al kan zijn van de anavar. Zelf heb ik helemaal geen last gehad van misselijkheid en al helemaal geen last gehad van vermoeidheid tijdens het trainen. Ik heb zelf 2 weken 5 mg aangehouden en ben toen naar 10 gegaan. Het enige wat ik heb gehad was een wat vettere huid, maar daar is alles tegen te doen natuurlijk. Ik ben benieuwd naar de progressie!
 
hoi hoi,

Zelf ben ik de 4de week ingegaan met anavar: 10 mg (5mg 's ochtends en 5 mg eind van de middag).
Ik ga waarschijnlijk 8-10 weken kuren, ligt eraan hoe snel of minder snel het allemaal gaat en how I look.

Leuk dat je het bij gaat houden, ben erg benieuwd hoe het jou zal gaan bevallen!
Dat vermoeide in je benen herken ik wel, bij mij loopt alles meteen vol en krijg ik een enorme pomp maar dat is ook wel lekker.
Soms heb ik ook last van misselijkheid maar als ik de anavar 15 minuutjes na mijn ontbijt pak samen met mijn andere supps dan heb ik er geen last van.
Sinds 1 week heb ik wat meer last gekregen van acne, rond mijn jukbeenderen en kaaklijn.. Dat is wel minder, maar probeer je huid goed schoon te houden.

Mijn doelstelling is naar 17% vet gaan.. in de maand begin mei wil ik dit bereikt hebben. Ik kom zelf ook van de 23% vet af..
Dus dat is wel een beetje vergelijkbaar met jou doelstelling en waar je vandaan komt ;-)
Ik ben in calorieën gaan zakken van 2400 (onderhoud) naar 2000 op trainingsdagen (rustdagen 1700), en deze week ga ik weer verder zakken..
Het verlagen wil ik geleidelijk aan doen en niet te snel, verder doe ik 2 a 3 keer per week cardio 45 minuten helling lopen.

Verdere tips:
- Drink veel!

Groetjes!
 
Update 1:

Ik ben nu 4 daagjes bezig en tot nu toe bevalt het goed! Tijdens training goede pomp en ik heb meer kracht. Wel merk ik dat alles wat sneller vol loopt dan normaal maar dat voelt ook wel weer heel goed! Gelukkig niet meer misselijk.
Alles lijkt veel voller zonder, ook als ik train niet train, een beetje hetzelfde als van creatine. Wel merk ik dat mijn hormonen enig zins een beetje in de war zijn, af en toe wat down en redelijk snel geirriteerd maar het is te overzien.
Na het innemen merk ik dat ik veel dorst heb. Zaterdag eens kijken wat het gewicht is, wel zie ik al enigzins verschil maar dat is logisch aangezien ik onder onderhoud eet.
x
 
hoi hoi,

Zelf ben ik de 4de week ingegaan met anavar: 10 mg (5mg 's ochtends en 5 mg eind van de middag).
Ik ga waarschijnlijk 8-10 weken kuren, ligt eraan hoe snel of minder snel het allemaal gaat en how I look.

Leuk dat je het bij gaat houden, ben erg benieuwd hoe het jou zal gaan bevallen!
Dat vermoeide in je benen herken ik wel, bij mij loopt alles meteen vol en krijg ik een enorme pomp maar dat is ook wel lekker.
Soms heb ik ook last van misselijkheid maar als ik de anavar 15 minuutjes na mijn ontbijt pak samen met mijn andere supps dan heb ik er geen last van.
Sinds 1 week heb ik wat meer last gekregen van acne, rond mijn jukbeenderen en kaaklijn.. Dat is wel minder, maar probeer je huid goed schoon te houden.

Mijn doelstelling is naar 17% vet gaan.. in de maand begin mei wil ik dit bereikt hebben. Ik kom zelf ook van de 23% vet af..
Dus dat is wel een beetje vergelijkbaar met jou doelstelling en waar je vandaan komt ;-)
Ik ben in calorieën gaan zakken van 2400 (onderhoud) naar 2000 op trainingsdagen (rustdagen 1700), en deze week ga ik weer verder zakken..
Het verlagen wil ik geleidelijk aan doen en niet te snel, verder doe ik 2 a 3 keer per week cardio 45 minuten helling lopen.

Verdere tips:
- Drink veel!

Groetjes!
Leuk dat we hetzelfde doel hebben! Ik ben veel aan het skien dat gebruik ik als cardio, zo hoop ik dat get ook wat sneller gaat. Bedankt voor je tips!
Merk je veel verschil tussen 5 en 10 mg?
Liefs!
 
Leuk dat we hetzelfde doel hebben! Ik ben veel aan het skien dat gebruik ik als cardio, zo hoop ik dat get ook wat sneller gaat. Bedankt voor je tips!
Merk je veel verschil tussen 5 en 10 mg?
Liefs!

Ik ben direct gestart met 10 mg en dat is gewoon goed gegaan, dus dat kan ik je niet vertellen helaas..
 
In voor interesse. Slik je de pil ernaast?
 
inn. ga je ook before en after pics posten?
 
Update 2!
Week 1 achter de rug.
Momenteel weeg ik 64,7 dit betekend dus dat ik qua gewicht nog hetzelfde weeg.. Erg demotiverend als je naar getallen kijkt. Wel is er al degenlijk verschil te zijn vetverlies.. Dat is een positief teken, wanneer ik wel vet kwijt raak maar nog op gewicht blijf!
De eerste paar dagen pakte ik 2,5 mh smorgens en 2,5 mg Savonds. Alleen ik merkte dat ik slecht ik slaap kwam, nu pak ik die 2e 2,5 mg rond het avond eten of iets daarvoor, nu geen last meer van slaap problemen.
Wat een groot pluspunt is dat ik helemaal geen trek heb in ongezond eten om dit moment. Mijn dieet is veel makkelijker vol te houden dan zonder de anavar en ook mijn gedachte gaan helemal niet naar een cheatmeal, wat normaal wel het geval is.
Qua kracht vind ik het nog redelijk mee vallen, ik ben wel iets sterker maar niet zo'n groot verschil.
Ik merk dat ik sinds de anavar redelijk snel dingen in mn hoofd groter maak dan dat ze zijn.. Het lijkt wel de maandelijkse periode
Verder geen rare dingen en het bevalt prima!
 
Nee ik slik de pil niet, wel heb ik een spiraal
Het is wel verstandig voor vrouwen om, naast een niet aromatiserende AAS zoals anavar, wel oestrogenen binnen te krijgen
 
Welk merk anavar gebruik je?
 
Hoi Annie, hoe gaat het verder met je kuur?
 
Hoi Annie,

Leuk dat je een log gaat bijhouden! Interessant om te lezen.
Ik heb wel eens gehoord dat er veel verschil zit in Anavar en dat het soms gemixt wordt andere anabolen.
Is het verstandig om dit ergens te laten testen, of kan dat niet? Zodat je in ieder geval zeker weet wat je gebruikt.
En betreft je spiraal, is dat een hormoon spiraal of een koperspiraal? Ivm de hormonen....

Ik ben benieuwd!
 
komt er nog een verder update ik ben heel erg benieuwd!
 
Denk dat je er wel vanuit mag gaan dat Annie geen behoefte heeft om iets te plaatsen. Ze was tenslotte dinsdag nog online..
 
Back
Naar boven