XXL Nutrition

Anavar log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Was zelf aan het twijfelen voor 100 te doen maar dan had ik maar voor 4 weken + het is mijn eerste kuur ooit, wil zien hoe mijn lichaam er mee omgaat etc. Hou jij een logje bij?

100mg is wel oke qua doseering. 50mg ga je ook wel een beetje voelen denk ik :D

Loggen ga ik niet doen doe dit even twee weken tot me pct.
Ga na ruim een jaar on te zijn geweest even tijdje stoppen.. misschien door op hgh/hgh fraq only.
 
Ik heb laatst winstrol tabs van 50mg gebruikt lekker spul. Ik begon in week 1 op 50mg en nam het 1,5/2 uur voordat ik ging trainen. En vanaf week 2-4 sochtends 50mg en een 1,5/2 uur pre-workout 50mg.
 
Bump.
 
Bumpity bump.
 
Update
 
Eindstand 3kg erbij?

Sterkte met je nieren.
 
Mooie gains man maar wtf waarom zo snel begonnen met kuren?? Ik heb nog steeds niets gepakt en het gaat als een tiet die krachtgains..... heb je geen spijt dat je zo snel begonnsn bent?
 
Eindstand 3kg erbij?

Sterkte met je nieren.
4.5 kg erbij op ochtend gewicht, op zich niet slecht maar blijkbaar kan mijn lichaam die hoge dosis dus toch niet aan. Al bij al, ik laat orals voor wat het is en zodra ik mij een test kuurtje kan aanschaffen doe ik dit meteen.

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

Mooie gains man maar wtf waarom zo snel begonnen met kuren?? Ik heb nog steeds niets gepakt en het gaat als een tiet die krachtgains..... heb je geen spijt dat je zo snel begonnsn bent?
Goh, heb er lang over nagedacht en getwijfeld. De kans kwam er en ik heb hem gepakt.. heb er geen spijt van eerlijk gezegd. Nu alleen hopen dat alles in orde is natuurlijk :D
 
4.5 kg erbij op ochtend gewicht, op zich niet slecht maar blijkbaar kan mijn lichaam die hoge dosis dus toch niet aan. Al bij al, ik laat orals voor wat het is en zodra ik mij een test kuurtje kan aanschaffen doe ik dit meteen.

Goh, heb er lang over nagedacht en getwijfeld. De kans kwam er en ik heb hem gepakt.. heb er geen spijt van eerlijk gezegd. Nu alleen hopen dat alles in orde is natuurlijk :D

hoeveel BF aangekomen?
begin en eind krachtstats?

hoop dat alles goed zit met nieren!
 
Hoop het ook voor je. Goed dat je geen spijt hebt. Smaakt het naar meer?
 
hoeveel BF aangekomen?
begin en eind krachtstats?

hoop dat alles goed zit met nieren!
BF is gedaald van 12% naar 10 % dat zegt mijn meter al thans.
begin stats :
5x75 BP
5x100 SQ ATG
5x150 DL
5x55 OHP
eind stats;
5x85 BP ( had een pr van 4x90 maar reken steeds op 5 )
5x120 SQ ATG
5x160 en 3x 170 DL
5x60 OHP ( beetje teleurstellend ) en 1x 80 OHP waar ik wel van onder de indruk was
in totaal 4.5 kg toch wel droge massa aangezien mijn vet beetje gedaald is
merkte wel dat ik serieus eiwitten omhoog moest knallen

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Hoop het ook voor je. Goed dat je geen spijt hebt. Smaakt het naar meer?
Zeker, gewoon geen orals meer. Ik wou origineel beginnen met een test -e kuur maar door omstandigheden is dit nooit doorgeraakt en kreeg ik dit spul als euhm.. vergoeding. Al bij al is het me niet al te slecht bevallen.
 
BF is gedaald van 12% naar 10 % dat zegt mijn meter al thans.
begin stats :
5x75 BP
5x100 SQ ATG
5x150 DL
5x55 OHP
eind stats;
5x85 BP ( had een pr van 4x90 maar reken steeds op 5 )
5x120 SQ ATG
5x160 en 3x 170 DL
5x60 ( beetje teleurstellend ) en 1x 80 ohp waar ik wel van onder de indruk was
in totaal 4.5 kg toch wel droge massa aangezien mijn vet beetje gedaald is
merkte wel dat ik serieus eiwitten omhoog moest knallen

Zeker, gewoon geen orals meer. Ik wou origineel beginnen met een test -e kuur maar door omstandigheden is dit nooit doorgeraakt en kreeg ik dit spul als euhm.. vergoeding. Al bij al is het me niet al te slecht bevallen.

denk niet dat je 6 kilo massa hebt gepakt op een 5wk anavar only kuur terwijl je 2% bent gedaalt( 2% vet ong 1.5 kilo+4.5 zwaarder) ;)

wel leuke kracht gainz verder maar niet echt extreem verder, zou toch meer verwachten van anavar op bench en ohp. van 55x5 naar 60x5 op OHP zou je natty verwachten van een 4.5 kilo bulk in 5 weken.


wel mooie verhouding, 80x1 en 5x60, ik zit op 80x2, 70x7 en 60x11 ofzo :roflol: was de form wel het zelfde?

squat 20 kilo gainz is wel leuk maar als ik naar de rest kijk is niet alles van die 20 kilo door de kuur.
 
Op 4300kcal blijven zitten deze 5 weken ook?
 
denk niet dat je 6 kilo massa hebt gepakt op een 5wk anavar only kuur terwijl je 2% bent gedaalt( 2% vet ong 1.5 kilo+4.5 zwaarder) ;)

wel leuke kracht gainz verder maar niet echt extreem verder, zou toch meer verwachten van anavar op bench en ohp. van 55x5 naar 60x5 op OHP zou je natty verwachten van een 4.5 kilo bulk in 5 weken.


wel mooie verhouding, 80x1 en 5x60, ik zit op 80x2, 70x7 en 60x11 ofzo :roflol: was de form wel het zelfde?

squat 20 kilo gainz is wel leuk maar als ik naar de rest kijk is niet alles van die 20 kilo door de kuur.
Ja inderdaad, ohp was teleurstellend, bench ook. Dit zijn ook mijn zwakste punten :/. En naturel zou ik nooit zo snel zijn bijgekomen, ik ken mijn lichaam.. Helaas.

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Op 4300kcal blijven zitten deze 5 weken ook?
Ja probeer toch steeds aan minstens 4300 te zitten, kwestie van proberen te behouden wat ik nu heb gegained
 
Ja inderdaad, ohp was teleurstellend, bench ook. Dit zijn ook mijn zwakste punten :/. En naturel zou ik nooit zo snel zijn bijgekomen, ik ken mijn lichaam.. Helaas.

probeer eens seated OHP, minder balens en core, meer schouders.

deed ik heel veel om mijn schouders op te brengen en kracht daarin ging goed omhoog met veel carryover naar bench.
 
heel leuk getallen nummertjes etc. maar hoe ziet je lichaamsgewijs er nu uit? Beter voor je gevoel? Zelfde??
 
probeer eens seated OHP, minder balens en core, meer schouders.

deed ik heel veel om mijn schouders op te brengen en kracht daarin ging goed omhoog met veel carryover naar bench.
Ik doe wel af en toe seated OHP en daar pak ik sowieso meer op dan een rechtstaande.. Ik denk omdat ik een beetje schrik heb met zware gewichten als rechstaande ohp.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

heel leuk getallen nummertjes etc. maar hoe ziet je lichaamsgewijs er nu uit? Beter voor je gevoel? Zelfde??
Op dit moment voel ik me vrij kut, morgen naar dokter en beginnen met mijn nakuur ookal denk ik dat het niet echt nodig is. Kwestie van zeker spelen. Mijn lichaam ziet er naar mijn zeggen niet veel anders uit. Benen daar in tegen wel. Had gehoopt op meer massa in mijn borst en schouders maar dit blijft moeilijk. Kan wel foto posten als je wil
 
Aaah.
Ik zit nu in week 4 met anavar (cuttende) En moet zeggend at ik tevreden ben.
Ben goed droger geworden en kracht is licht stijgende.
 
Back
Naar boven