AndroidHealthClinic

Anavar met ander doel ...

Bezoekers in dit topic

bonkill

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 nov 2002
Berichten
41
Waardering
0
'Vroeger' met enig enthousiasme aan bodybuilding gedaan.
Echter 5-10 jaar geleden de overstap gemaakt naar duursport (triathlon).

Helaas een maand of wat geleden bij een onfortuinlijk ongeluk, een aantal nek- en rugwervels gebroken.
Gelukkig nauwelijks tot geen blijvende schade en het herstel gaat voorspoedig.
Althans qua mobiliteit en spieren.

De botten groeien her en der wat minder snel aan elkaar dan gehoopt, dat zorgt toch voor wat onzekerheid (bij mij).
Vanuit de medici geen reden tot ongerustheid, 'dat komt vanzelf wel'. Nu zijn hun inspanningen ook vooral gericht op herstel tot normaal functioneren, ik wil weer onbekommerd op de fiets kunnen zitten, flipturns in het zwembad doen en me niet extra zorgen hoeven te maken als ik een keer val.
Daarom zegt het gevoel toch dat het fijn is de botgroei wat te helpen en zit ik weer met regelmaat in de sportschool om ook de spieren eromheen te versterken.
Steroiden in het algemeen en anavar in het bijzonder kunnen botgroei/-dichtheid stimuleren, ik kijk daar met een schuin oog naar.
Iemand ervaring?
 
Oxandrolone kan je helpen herstellen van operatie, trauma of na periode van ziekte waar je spiermassa is afgenomen. Volgens mij hersteld het geen botdichtheid/groei, ben wel benieuwd waar je dat hebt gelezen.
edit:typo
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad gerelateerd aan behandeling brandwonden, wordt hier in conclusie aangegeven dat het 't verlies van botdichtheid kan verminderen (wat natuurlijk niet gelijk hoeft te zijn aan een toename van botdichtheid doen vergroten):

 
Herstel gaat spoedig... dus beter nog even geduld. Kun je daarna ook weer op eigenkracht verder. :thumb:
Je kunt de rivier niet duwen...
 
Back
Naar boven