• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat

Anavar moment inname

Bezoekers in dit topic

tonytonyy

Novice
Waardering
4
Lengte
1m88
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Hallo ik ben vandaag begonnen met een anavar only kuur oraal,
Ik wou beginnen met de eerste week 3per dag 30(mg) dus en daarna 50 5stuks dus echter wil ik wijzer worden over hoe ik die 5 ga moeten verdelen ik neem nu smorgens smiddags savonds maar hoe verdeel ik er 5 omdat ik me heb laten vertellen datje wel telkens de zelfde hoeveelheden moet binnenkrijgen?

Mijn 2e vraag is is het verstandig om liver en organ defender te pakken tijden de kuur? Zo ja welk moment van de dag en hoeveel
#richpiana

Afgezien van het feit dat je beter geen orals kan nemen is het moment van inname niet echt belangrijk.

Je moet weten dat de halfwaardetijd van anavar 8uur is. Dus elke 10mg is na 8uur nog 5 in je systeem.

Als jij 3 x 10 mg wilt nemen kun je gerust morgens om 0800uur bijvoorbeeld 10mg nemen en dan in de middag om 1600uur 20mg, dan heb je de volgende ochtend nog steeds de werkzame stof in je systeem als je om 0800uur de volgende neemt.

Maar waarom anavar only?
Wat is je doel?
Hoe vaak train je?
Hoe is je voeding?

Hallo ik ben vandaag begonnen met een anavar only kuur oraal,
Ik wou beginnen met de eerste week 3per dag 30(mg) dus en daarna 50 5stuks dus echter wil ik wijzer worden over hoe ik die 5 ga moeten verdelen ik neem nu smorgens smiddags savonds maar hoe verdeel ik er 5 omdat ik me heb laten vertellen datje wel telkens de zelfde hoeveelheden moet binnenkrijgen?

Mijn 2e vraag is is het verstandig om liver en organ defender te pakken tijden de kuur? Zo ja welk moment van de dag en hoeveel
#richpiana
Gewoon in de ochtend. op deze dosis ga je echt geen verschil merken wanneer je inneemt.

Maar anavar is gewoon zonde van je geld, en je verneukt je lipiden er mee !

300mg Test E/C/Sust EW en klaar is klara. 2 vials opmaken

• Like
Waarderingen: alexbadboy4life en K82
Gewoon in de ochtend. op deze dosis ga je echt geen verschil merken wanneer je inneemt.

Maar anavar is gewoon zonde van je geld, en je verneukt je lipiden er mee !

300mg Test E/C/Sust EW en klaar is klara. 2 vials opmaken
Eigenlijk is dit wat je echt wilt, als je wilt kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Afgezien van het feit dat je beter geen orals kan nemen is het moment van inname niet echt belangrijk.

Je moet weten dat de halfwaardetijd van anavar 8uur is. Dus elke 10mg is na 8uur nog 5 in je systeem.

Als jij 3 x 10 mg wilt nemen kun je gerust morgens om 0800uur bijvoorbeeld 10mg nemen en dan in de middag om 1600uur 20mg, dan heb je de volgende ochtend nog steeds de werkzame stof in je systeem als je om 0800uur de volgende neemt.

Maar waarom anavar only?
Wat is je doel?
Hoe vaak train je?
Hoe is je voeding?
Het werd me aangeraden om het met clenbutrol te pakken echter heb ik veel bad things gezien met mensen die clenbutrol gebruikten dus heb ik er van af gezien. Maar mijn doel is een stukje droger te worden zonder al te veel risico’s ik train 5x per week ik kom van hoog niveau kickboxen maar ik heb alltijd kracht getraind en ben de focus nu aan het leggen op kracht training. Mijj voeding is op maat ik leef al heel lang op dieet.

Ik zit nu op de 2e dag met anavar maar ik voel al sinda gisteren een licht drukkend gevoel bij de lever ik overweeg dus te stoppen of om testo er bij te nemen inderdaad

Ik zit nu op de 2e dag met anavar maar ik voel al sinda gisteren een licht drukkend gevoel bij de lever ik overweeg dus te stoppen of om testo er bij te nemen inderdaad
Maar mijn doel is een stukje droger te worden zonder al te veel risico’s

ik leef al heel lang op dieet.
Hoe lang leef je op dieet? Wat is je onderhoud kcals en waar zit je nu op?
Echt zonde om aas te pakken als je een "stukje" droger wilt worden man. Dit kan gewoon met behulp van voeding en trainen.

Kun je daarna wel een kuurtje doen om spiermassa te kweken maar om droog te worden zou ik als ik jou was echt niet gaan gebruiken. Bewaar dan die anavar en test als je klaar ben met je dieet en daarna gaat willen groeien.

Mijn mening.

Als je toch anavar blijft gebruiken moet je wel voldoende water drinken en echt goed eten.
Hoe is je voeding? Want je bent hier niet duidelijk in.
Drink je voldoende? 4 liter per dag is normaal hoor in dit geval.

Het werd me aangeraden om het met clenbutrol te pakken echter heb ik veel bad things gezien met mensen die clenbutrol gebruikten dus heb ik er van af gezien. Maar mijn doel is een stukje droger te worden zonder al te veel risico’s ik train 5x per week ik kom van hoog niveau kickboxen maar ik heb alltijd kracht getraind en ben de focus nu aan het leggen op kracht training. Mijj voeding is op maat ik leef al heel lang op dieet.

WTF ???

iedere leipo pakt tegenwoordig Clenbuterol om zgn af te vallen, ook zal Anavar je niet veel helpen. maar minder eten, dan wel meer bewegen !!
Je was tenminste wel zo slim om geen Clen te pakken

• Like
Waarderingen: K82
Hoe lang leef je op dieet? Wat is je onderhoud kcals en waar zit je nu op?
Echt zonde om aas te pakken als je een "stukje" droger wilt worden man. Dit kan gewoon met behulp van voeding en trainen.

Kun je daarna wel een kuurtje doen om spiermassa te kweken maar om droog te worden zou ik als ik jou was echt niet gaan gebruiken. Bewaar dan die anavar en test als je klaar ben met je dieet en daarna gaat willen groeien.

Mijn mening.

Als je toch anavar blijft gebruiken moet je wel voldoende water drinken en echt goed eten.
Hoe is je voeding? Want je bent hier niet duidelijk in.
Drink je voldoende? 4 liter per dag is normaal hoor in dit geval.
Hallo mijn kcal behoefte is op dit moment 2200kcal en bestaat uit voldoende eiwitten echter wil ik ook wat groeien maar in de drogere vorm? Wat kunnen jullie me aanraden de anavar tabs wegdoen en iets anders nemen of bewaren en mixen met wat anders

• Like
Hallo mijn kcal behoefte is op dit moment 2200kcal en bestaat uit voldoende eiwitten echter wil ik ook wat groeien maar in de drogere vorm? Wat kunnen jullie me aanraden de anavar tabs wegdoen en iets anders nemen of bewaren en mixen met wat anders
1.88cm en 84kg kan dat nooit !

• Like
Het heeft veel weg van mijn verhaal destijds.
Ik heb geluisterd naar het advies alhier 😉.
Je zal er niet kapot van gaan waarschijnlijk, maar je brengen wat je wilt waarschijnlijk ook niet.

• Like
Waarderingen: IkWilGrootWorde en K82
Het heeft veel weg van mijn verhaal destijds.
Ik heb geluisterd naar het advies alhier 😉.
Je zal er niet kapot van gaan waarschijnlijk, maar je brengen wat je wilt waarschijnlijk ook niet.
Hey thanks had jij wel resultaten bij de anavar only kuur? Oraal?

Ik snap je beredenering niet? Ik weeg 83-84kilo en eet 2200 kcal op een dag? Dus wat kan niet?
Dat je nu 2200Kcals eet, zegt niet dat je dat nodig hebt(behoefte).

Je cut/valt af, dan eet je dus ,op bepaald moment, onder je behoefte(onderhoud)

Heb je je vetpercentage laten meten? Is die 12% correct?

Ik zou echt geen aas nemen om "een stukje" droger te worden. Is echt zonde jongen!

Dat je nu 2200Kcals eet, zegt niet dat je dat nodig hebt(behoefte).

Je cut/valt af, dan eet je dus ,op bepaald moment, onder je behoefte(onderhoud)
Ah zo
Heb je je vetpercentage laten meten? Is die 12% correct?

Ik zou echt geen aas nemen om "een stukje" droger te worden. Is echt zonde jongen!
ja gemeten maar dat komt door het kickboxen daar brande ik veel kcal af en at goed voedzaam en eiwitrijk nu tevens nog steeds als ik testo met anavar zou nemen heb jij enig idee of testo gel even goed werkt?

Ah zo

ja gemeten maar dat komt door het kickboxen daar brande ik veel kcal af en at goed voedzaam en eiwitrijk nu tevens nog steeds als ik testo met anavar zou nemen heb jij enig idee of testo gel even goed werkt?
Ik heb geen ervaring met testo-gel. Lijkt me persoonlijk niks omdat je niet makkelijk kunt doseren.

Terug
Naar boven