MuscleMeat

Anavar of iets anders?

Bezoekers in dit topic

tiimx

Novice
Lid geworden
13 mrt 2015
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
63kg
Beste leden,

Ik ben reeds 2-3 jaar serieus bezig met fitness en ben nu serieus aan het overwegen om een van de lichtste kuren te nemen omdat ik niet breed/gepierd genoeg geworden ben tijdens mijn pubertijd (omdat ik op mijn 16e een scooterongeval heb gehad & sindsdien 2 jaar heb lopen sukkelen, lang in een rolstoel heb gezeten, ben beginne roken etc.., daardoor ben ik redelijk smal van schouders en benen gebleven

STATS:
Leeftijd: 21
Lengte: 1m80
Gewicht: 63kg

TOCH heb ik mezelf kunnen herpakken en van een schamele 49kg op 18 jarige leeftijd naar 63kg op 21 jarige leeftijd! :) deze 14kg heb ik eraan gekregen door dagelijks zoveel mogelijk caloriën binnen te krijgen en 3x per week te gaan fitnessen. Voor jullie is 63kg mss niet veel, maar ik heb er hard voor moeten werken! Jammer genoeg blijf ik nu hangen op dit gewicht & wil ik net ietsje meer.

Ik wil geen overdreven verschil, liefst zelfs maar een beetje. Vooral mn schouderspieren, rug en borst wil ik wat groter. Aangezien ik nog thuis woon, bijna aan een carrière begin en mijn ouders niet wil teleurstellen wil ik niet overdrijven & het laten lijken alsof ik gewoon gestopt ben met roken & gewoon een paar kilo ben bijgekomen.

Anavar zou niet voor grote gewichtstoename zorgen zeggen ze, maar dit toch enkele kilo's kunnen schelen? Lijkt me genoeg, zeker als ik dit pak samen met M-stack (ook nog nooit gebruikt) & 2 maanden gezond leef & nog harder ga trainen? Anavar leek me een goed plan omdat je ook gewoon gespierder lijkt doordat je vet verbrandt maar ik ben bang dat ik op andere plekken (niet rond mn buik) weer te mager wordt en geen gram vet over hou.

Daarom twijfel ik hard tussen Anavar of een andere lichte ''langblijvende'' kuur. Als ik Anavar neem, blijf ik dan best massgainer drinken zodat ik niet té veel vet verbrand?
Ik neem sowieso al creatine.

Nu is mijn vraag of Anavar wel geschikt is voor me aangezien ik zo smal van schouders ben en dus al mager lijk, maar wel mn buikvet weg wil trainen. Want zou eig wel wat meer spieren willen en tegelijkertijd mn buikvet wegtrainen.


Als jullie Anavar niet aanraden wat dan wel? Liefst een van de lichtste kuren die maar net zichtbaar is & liefst eentje die het langste blijft zonder opnieuw te kuren (blijf wel fitnessen) zoals Anavar.

Ben ik aan dit 'cutten' toe aangezien ik eigenlijk beetje wil bijkomen? Ik wil overal bijkomen, in tegenstelling tot mn buik want daar wil ik afvallen (heb redelijk wat buikvet waar ik eigenlijk wel trots op ben aangezien dit veel geld heeft gekost :p).

Misschien Primobolan? Turinabol? Winstrol of combinatie? Al lijkt me dit alles net ietsje te veel voor een eerste kuur & al zeker wanneer je het niet echt wil laten opvallen

Ik zou dit dan in combinatie met M-stack pakken zodat ik het maximale er uit haal & mezelf 2 maanden volledig geef en gezond leef, dit uiteraard ook voor het verbergen van waar ik echt mee bezig ben ;)
 
Zou gewoon nog even natty doortrainen. Als je niet meer gaint moet je meer eten. 63kg met jou lengte lijkt me niet echt een mooi beginpunt om te gaan kuren.

Mocht je toch beslissen Anavar te pakken, kan ik je aanraden de Anavar kuur van cools te doen. Succes
 
Zou gewoon nog even natty doortrainen. Als je niet meer gaint moet je meer eten. 63kg met jou lengte lijkt me niet echt een mooi beginpunt om te gaan kuren.

Mocht je toch beslissen Anavar te pakken, kan ik je aanraden de Anavar kuur van cools te doen. Succes

Bedankt voor de snelle reactie maar dit komt vooral door mn achterstallige groei neem ik aan. 63 is niet veel nee maar door vele operaties aan mn been heb ik er stekkenbeentjes aan overgehouden. Toen ik 16 was, was ik nog een stuk kleiner dan nu en woog ik ook rond de 62kg. Het zal nooit meer dan 65 worden zonder AAS denk ik. Ik bedoel ik prop al maanden/jaren aan een stuk zoveel mogelijk caloriën binnen, het trekt alleen naar mijn buik ^^
 
Je kan ook niet verwachten dat wanneer je meer gaat eten alles naar spiergroei zal gaan het is een combinatie van vet en spier wat je zal aankomen. Ik denk dat je nu gewoon bang bent dat je dik gaat worden en daarom niet meer wilt gaan eten. Blijf gewoon lekker hard trainen en ga meer eten. 63kg is echt niks en je kan dit MAKKELIJK naar 70+ brengen zonder AAS. Kun je benen wel trainen ivm je ongeluk en operaties?
 
Moet niet gekker worden willen kuren met 63kg op 1,80 haha!
 
summer-is-coming_o_1317463.jpg
 
Je kan ook niet verwachten dat wanneer je meer gaat eten alles naar spiergroei zal gaan het is een combinatie van vet en spier wat je zal aankomen. Ik denk dat je nu gewoon bang bent dat je dik gaat worden en daarom niet meer wilt gaan eten. Blijf gewoon lekker hard trainen en ga meer eten. 63kg is echt niks en je kan dit MAKKELIJK naar 70+ brengen zonder AAS. Kun je benen wel trainen ivm je ongeluk en operaties?

+70 lijkt me niet haalbaar met mijn skeletbouw zonder AAS. Zoals je op de afbeelding kunt zien heb ik wel al redelijk wat opgebouwd, heb een vriend die even groot is is dan mij maar wel breder en gespierder is en hij blijft hangen bij een 67kg. Ook hij twijfeld om Anavar te nemen. Dik zullen mn benen nooit worden & mn schouders ook nooit echt breder als ik zo blijf trainen. Ik wil dan ook niet echt aan de AAS, ik wil gewoon net dat beetje extra dus dan lijkt Anavar me geen kwaad te doen & komt de sixpack gemakkelijker ;) ik ben niet van plan zware AAS te gebruiken
 
+70 lijkt me niet haalbaar met mijn skeletbouw zonder AAS. Zoals je op de afbeelding kunt zien heb ik wel al redelijk wat opgebouwd, heb een vriend die even groot is is dan mij maar wel breder en gespierder is en hij blijft hangen bij een 67kg. Ook hij twijfeld om Anavar te nemen. Dik zullen mn benen nooit worden & mn schouders ook nooit echt breder als ik zo blijf trainen. Ik wil dan ook niet echt aan de AAS, ik wil gewoon net dat beetje extra dus dan lijkt Anavar me geen kwaad te doen & komt de sixpack gemakkelijker ;) ik ben niet van plan zware AAS te gebruiken

Jongen je bent niet goed wijs.. Ik was ook een skere schrale ekto.. Zonder AAS kun je prima naar de 75-80KG, zonder hulpmiddelen!
 
Lach maar, ik kan er niks aan doen dat ik deze lichaamsbouw heb overgehouden door 't feit dat ik tijdens mn groei in een rolstoel zat ;) ken iemand van 53kg die direct met Dianabol begint hahah dus dan ben ik zo gek nog niet met dit lichste kuurtje dat er bestaat

Gast je moet je hoofd uit je anus trekken en jezelf geen onzin wijs maken.. Mag wel hoor, maar je hebt alleen jezelf ermee ;)
 
Lach maar, ik kan er niks aan doen dat ik deze lichaamsbouw heb overgehouden door 't feit dat ik tijdens mn groei in een rolstoel zat ;) ken iemand van 53kg die direct met Dianabol begint hahah dus dan ben ik zo gek nog niet met dit lichste kuurtje dat er bestaat

Dianabol of var het is gewoon dom al zo snel te gaan kuren sla die vriend van je ook maar even tegen zijn bakkes aan. Kerel jij wilt zeggen dat je NU al op je natuurlijke limiet zit? I call bullshit groeien duurt nu eenmaal lang. Kijk even oude foto's van vorig jaar terug dan zul je waarschijnlijk denken wow er is toch veel verandert in een jaartje tijd en dat zul je volgend jaar ook denken als je gewoon door blijft pompen.
 
Ik meen het. Ik snap gewoon niet waar jullie denken dat ik nog veel meer uit ga halen zonder AS, mss m'n benen ja. Zal noooit boven de 70 komen zonder

Mega zucht
 
MIJN VRIENDIN IS 63KG EN DIE HEEFT EEN NORMAAL LICHAAM DOE NORMAAAAAL
 
MIJN VRIENDIN IS 63KG EN DIE HEEFT EEN NORMAAL LICHAAM DOE NORMAAAAAL

Zij heeft ook NORMALE BENEN + VROUWEN HEBBEN MEER VET!!

Het gaat me om mn bovenlichaam, als k dat scooterongeval niet had gehad had k nu 70 gewogen & hadde jullie wss gezegd van oja begin maar met kuren. Jullie denke gwn dat k nog veeeel meer kan bereike omdat jullie het getalletje 63 horen ;) moet eens naar het totale plaatje krijgen. En ok mss was het dan niet in verhouding geweest met mn stekkenbeentjes maar dat maakt geen reet uit want zo zie je er zoveel
 
Gast! Ik was ook 58kg voor trainen. Als je maar genoeg eet.
 
Als je 70kg had gewogen had ik nog gezegd niet kuren!
 
Ookal woog je 70kg had iedereen gezegd shut up and eat.
 
Ja wtf bij 70 nog niet kuren?? Ik kom van 49 denken jullie echt dat ik ff 25kg ga bijkomen en van 50kg naar 74kg ga? Denk eens even logisch na ik ben nu jong ik wil nu leven en niet pas als ik bijna 30 ben & jaren aan een stuk bijna niks geen alcohol & iedere dag gezond leven. Neenee k heb nog een leven buiten fitness e
 
Zonder enige kennis van AAS en voeding/training moet je sowieso niet gaan kuren.

Hoezo zou ik geen kennis van voeding en training hebben? Omdat ik maar 14kg ben bijgekomen en nog altijd maar 63 weeg? Dat heeft met andere factoren te maken gehad ;)
 
Hoeveel kcal eet je per dag?
 
Back
Naar boven