AndroidHealthClinic

Anavar om vet te verbranden

Bezoekers in dit topic

Oom Oli

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
28 jul 2018
Berichten
2.657
Waardering
2.414
Lengte
1m82
Massa
72kg
Vetpercentage
15%
Korte vraag: kan anavar geschikt zijn voor duursporters om vet te verbranden. Ga je hier niet teveel spieren van aanzetten? Bedoeling is lichter te worden. Ik ben een jogger (hardloper zoals ze in Nederland zeggen). 48 jaar ook, moet ook al een cholestrolremmer nemen, verhoogt dit je cholestrol? Heb eens eenmalig clenbuterol geprobeerd maar die uitwerking is veel te heftig, volgens mij kun je daar een hartaanval van krijgen als je tegen de 50 zit. Moest zelfs stoppen met lopen na een half uurtje.

Vetpercentage onder mijn naam klopt niet meer. Is nu 73kg en eerder 14-15%. Vind niet direct hoe je dat moet veranderen.
 
AAS werken niet als vetverbrander, het kan het iets ondersteunen of je fysiek tijdelijk wat droger voor doen komen. Vet verbranden doe je gewoon het beste met minder voeding tot je nemen en/of meer bewegen.

Als je al medicatie krijgt voor je cholesterol,zou ik ver weg blijven van (orale) AAS, aangezien die doorgaans sterk je cholesterol negatief beinvloeden
 
Ok das duidelijk, hoor soms dat Anavar meer een supplement is dan AAS maar had daar toch ook al mijn twijfels over..
 
Gewoon onder je behoefte eten en clean, veel cardio i.c.m krachttraining. Dit is de lange weg maar dat moet je er voor over hebben!
 
Geen enkele AAS is een ‘vetverbrander’.
Als je het goed doet dan kom je aan in spiermassa waardoor je ‘onderhoudsniveau’ voor eten en drinken ook omhoog gaat. Maar het is geen ‘pilletje erin en verbranden die hap’ spul.
Cardio+krachttraining + heeeeeel veel geduld.

succes!
 
Voeding bepaald of vet verbrand of niet.
 
Anavar kan mss wel helpen om wat meer spiermassa te behouden tijdens het afvallen. Maar het afvallen zal je toch moeten doen dmv een calorietekort
 
Anabolen zorgt voor spierbehoud in de cut. Dieet zorgt voor vetverlies
 
Back
Naar boven