Fitness Seller

Anavar only 100mg

Bezoekers in dit topic

Cleanbulk90

Novice
Lid geworden
20 jun 2019
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Beste DBB's

Nieuw hier op dit forum.
Wel al heel veel komen snuffelen hier naar topics en al veel meegelezen. Ook de kuursecties.
Stats : 171cm, 85kg ,17-18%vp
Trainingsjaren totaal: 7jaar met de nodige ups en downs natuurlijk met enkele lange stops (waaronder 2 met meer of 1 jaar) door persoonlijke redenen.
Begingewicht toen: 56kg

Kuurverleden : dianabol only 40mg ed (2-3 kg overgehouden)
Test e 250 tren e 200 winstrol 30mg kickstart (5kg clean overgehoude )
De andere kg's natuurlijk aangekomen door eetschema serieus op te schroeven naar 5500-6000kcal .
Eetschema (kort)
7-8 maaltijden per dag waaronder 4 grote porties, met groot bedoel ik zilvervliesrijst ,pasta, af ej toe aardappelen dit in combi met kipfilet, kalkoenfilet, alle soorten clean vlees + groenten (groene groenten zoals broccoli,erwten, suikerbonen ect.) Andere maaltijden variëren met massgainers, wheyshakes, kwark (500gr), bananen, af en toe noten, kiwi, citroen( meestal sap)
Supplementen: bcaa's, omega 3.6.9, creatine (4weken , 4 weken off..) preworkouts.

Zoals de titel al zegt zal ik binnen een 4-6tal weken een 3de kuurtje beginnen met Anavar 100mg ed.

Waarom anavar only (terwijl het hier wordt afgeraden) onder de meesten toch Gewoon omdat het heel lang geleden is dat ik gekuurd heb en "licht" terug wil beginnen en "kennismaken".
Na de zomer (oktober,november) wil ik terug een serieuze kuur ondernemen (een echte kuur dus !) namelijk:
1-4 - winstrol 50mg ed
1-14 test e 500
1-12 tren e 600
1-14 boldeone 600
1-17 pct

Graag jullie mening over zowel mijn verhaal + de anavar only en toekomstige kuur.
Alvast thx om dit door te lezen!
Peace .
 
Lekker grammen rammen.... Vind je het niet een beetje te veel en tren zit ook aardig hoog..
 
Al neem je een kilo anavar het gaat je uiteindelijk toch niet veel opleveren, als massa tenminste je primaire doel is. Sterk word je er wel van.
 
Mijn bedoeling met anavar is zeker niet massa bijkomen al zou het wel een pluspunt zijn natuurlijk, maar he Sinterklaas bestaat ook niet toch wat ik verwacht van deze "kuur" is inderdaad meer kracht gaan krijgen, waardoor ik zwaardere sets kan doen, meer kleine scheurtjes in de spieren en dit goed opvangen met de juiste voeding ect.. en met veel geluk misschien een % of 2 dalen in vet.
 
Lekker grammen rammen.... Vind je het niet een beetje te veel en tren zit ook aardig hoog..
Lijkt inderdaad een beetje teveel van het goede, maar mits goede voeding, regelmatig controleren van bloedwaarden moet dit wel te doen zijn. Weeg ondertussen 87kg bij 1m71 wat aardig is toch?
 
Gewicht en lengte zegt weinig over je fysiek-ontwikkeling. Post maar eens een foto dan zullen de experts hier je wel een gepast kuurtje adviseren.
 
Gewicht en lengte zegt weinig over je fysiek-ontwikkeling. Post maar eens een foto dan zullen de experts hier je wel een gepast kuurtje adviseren.

Ja dat is heel juist! Maar voor privacy redenen ben ik niet zo voor foto's plaatsen van mezelf. Wat ik wel kan meegeven zijn de stats: dus 1m71 87kg
Armen 42cm (opgespannen)
Borst 117cm,buik 92 cm,benen 64cm,kuiten 40.5cm
 
Hier toch een foto van mijn achterkant
 
Ik adviseer om niet te gaan kuren.
 
Omdat je beter kan injecteren.
Ik dacht dat je bedoelde a.d.v mijn fysiek dat ik gewoonweg niet moet kuren (te dik, te weinig massa..) injecteren zal ik naar de winter toe doen, is ook te lezen in mijn 1ste post vriend wil mijn lichaam even laten wennen aan het "verboden" spul vooraleer ik er grammen in prop.
 
Je wil dit gaan doen na je vorige kuur van 250 test 200 tren? Die oral only bullshit kuren tel ik niet mee dus dit is je 2e kuur en je gaat gelijk van 450mg naar 1700mg aan injects per week. Als je zelf niet inziet hoe idioot dit is zou ik als ik jou was gewoon gelijk stoppen met kuren voordat je eindigt met gigantische tietjes en test levels onder de nul.

Wat is je plan tegen oestrogeen van de test en prolactine van de tren? Weetje uberhaupt hoe je lichaam reageert op 500mg test? Of 600mg tren e?

Denk het niet he...
 
Ik snap niet waarom je van 100 mg anavar ineens naar een dergelijke stack wilt gaan?

Zeg gewoon wat test en een beetje mast, en sla deze onzin over. Die twee gram gear moet je niet eens aan denken
 
Ik snap niet waarom je van 100 mg anavar ineens naar een dergelijke stack wilt gaan?
Totaal niet logisch gewoon, waarom je test plat gooien voor een bullshit anavar kuur van een paar weken om dat vervolgens een x aantal maanden nog een keer te doen. Doe het dan gewoon gelijk goed en bewaar de anavar voor aan het einde van je kuur of als kick start...
 
Back
Naar boven