XXL Nutrition

Anavar Only 6 weken Log

Bezoekers in dit topic

Balendin

Cool Novice
Lid geworden
31 mrt 2014
Berichten
68
Waardering
4
Lengte
1m50
Hier dan mijn eerste log, omdat ik het zo interessant vond om andere te lezen ook maar een eigen begonnen!
Wil eigenlijk een mooi overzicht maken, en ook deze eerste post elke x bijwerken zodat het direct overzichtelijk is over de resultaten en kracht.:cool:

Doel van de kuur, 83 kilo te wegen en 1% VP te dalen.(wat ik vaker toch snel aanzet).

Kuur: Anavar Only 1-6 weken 80mg -> 1-3 weken 80mg, 4-5 weken 100mg(week 6 geschrapt ivm werk)

Start:
Mijn statistieken:
Leeftijd: 22 jaar
Lengte: 172cm ( Ja, een kleine jongen;) )
Gewicht: 80 kg
BF%: ~11%

Einde:
Gewicht: 82,8
BF%: 9,5

Start:
Dumbell press: 8x38 kg
Legpress: 8x460kg kg ( Vorig jaar een maandje eruit gelegen met blessure door sqaut, sindsdien niet meer gedaan.)
Deadlift: 6x160kg
Military press: 7x70kg

Momenteel: (week3)
Dumbell press: 7x44 kg
Legpress: 4x520 kg
Deadlift: 6x180kg :eek:
Military press: 6x80kg

Momenteel: (week5)
Dumbell press: 6x46 kg
Legpress: 6x520 kg
Deadlift: 5x190kg
Military press: 8x80kg

Trainingschema: Warming up, 12, 12, 10
Dag 1: Chest & Buik
Dag 2: Rug & benen
Dag 3: Rust
Dag 4: Armen & buik
Dag 5: Schouders & Traps
Dag 6: Rust
Dag 7: Beging weer bij dag 1

Voedingschema: Cleanbulk, en misschien onder onderhoud(+cardio) eten wanneer er snel de 83kg wordt behaald.

Resultaten:
Start: 80kg
Week 1: 81,2 + 1,2kg (cleanbulk)
Week 2: 83,0 + 1,8kg (cleanbulk)
Week 3: 83,8 + 0,8kg (wel vet verloren) (onderhoud)
Week 4: 83,6 - 0,2kg (Flink vet verloren) (Onderhoud + cardio)
Week 5: 82,8 - 0,8kg (Normaal vet verloren) (Cutten)
 
Laatst bewerkt:
Start:
Dumbell press: 8x38 kg
Legpress: 460x8 kg ( Vorig jaar een maandje eruit gelegen met blessure door sqaut, sindsdien niet meer gedaan.)
Deadlift: 6x 160kg
Military press: 7x70kg

Momenteel:
Dumbell press: 7x44 kg
Legpress: 520x4 kg
Deadlift: 8x 180kg :eek:
Military press: 6x80kg

AWESOME. Ik neem aan dat die stats andersom moeten staan? Zou wel baas zijn als je 520 squats maakt met een dumbelltje van 4kg in je hand:D
 
je zal wel een goed fysiek hebben met die stats. Word dit je eerste kuur?
 
ik volg!~ik ben het van plan laatste 4 weken in me kuur te doen ben benieuwd... succes alvast
 
je zal wel een goed fysiek hebben met die stats. Word dit je eerste kuur?

Ja dit wordt mijn eerste kuur, heb nog wel een foto van ongeveer 2 maanden geleden. woog toen 77 kilo en was wel een stuk droger. Maar heb je een indicatie;) momenteel is de mobiel kapot, en ga geen andere vragen:p

foto.jpg
 
Ja dit wordt mijn eerste kuur, heb nog wel een foto van ongeveer 2 maanden geleden. woog toen 77 kilo en was wel een stuk droger. Maar heb je een indicatie;) momenteel is de mobiel kapot, en ga geen andere vragen:p


netjes, ben benieuwd waar dit naar toe gaat :)
 
ook benieuwd, IN
 
Helaas kreeg ik net de mededeling dat ik 2 juni naar het buitenland moet voor het werk, en dat is juist mijn laatste week van de kuur. Wat is beste om te doen?
-Gewoon innemen die week en waarschijnlijk geen mogelijkheid om te trainen. (de vrijdag als ik terug ben eindigt mijn kuur)
OF
-Dosis verhogen naar 100(110?)mg per dag, en gewoon 5 weken volle kuur.
Denk zelf het laatste, omdat ik vaker gelezen heb dat je de laatste 2 weken minste spiermassa meepakt.

Ps. Korte update van week 3 + gewicht komt vanavond.
 
Zou verhogen en dan ben je op tijd klaar. Die ene week zal niet een mega verschil maken. Denk dat je op hogere dosis nog meer merkt van de var. Was je van plan om te nakuren?
 
gaat nog best hard die Anavar.
Heb je ook nog negatieve effecten? zoals mindere libido?
 
580 legpress? wat squat je dan?
 
Zou verhogen en dan ben je op tijd klaar. Die ene week zal niet een mega verschil maken. Denk dat je op hogere dosis nog meer merkt van de var. Was je van plan om te nakuren?

Ja ga dit denk ik ook doen, en ik weet de werking en hoeveelheid inname zeker niet lineair is maar zal het toch moeten voelen. En een nakuur eerst dacht ik van wel, maar wist niet dat Nolvadex zo toxisch was, misschien vandaar lichaam zelf laten herstellen. Maar eerlijk gezegd zie ik de bomen door het bos niet meer, met duizenden verschillende topics hierover.

gaat nog best hard die Anavar.
Heb je ook nog negatieve effecten? zoals mindere libido?

Minder libido merk ik wel zeker, tijdens week 2 toch wel gedaald en nu nog minder, maar niet rampzalig. Verder geen negatieve effecten, zelfs puistjes minder geworden.

580 legpress? wat squat je dan?

Lees openings-topic, en ik doe 520 legpress staat er toch?

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Week 3 samenvatting:

Door het goede weer hier in het zonnige Nederland, kreeg ik weer veel last van hooikoorts dikke snotneus/keelpijn/koppijn. En natuurlijk gaan alle drogisten dicht wanneer je zelf af bent gewerkt :fuu: , denk dat hierdoor ook mede het trainen niet optimaal ging:

-Kracht is zowat hetzelfde gebleven geen duidelijke vooruitgang(ivm hooikoorts)
-Merk nu wel meer pomp, sta strakker in mijn vel.
-Gewicht toename +0,8 kilo
-Vet verloren, heb dit niet gemeten maar zie je wel goed in de spiegel dus waarschijnlijk meer dan 1 kilo massa aangekomen.
 
Laatst bewerkt:
Meningen zijn verschillen en ik heb max op 80 gezeten en niet nagekuurt. Geen last met mijn herstel gehad. Maar goed de meningen verschillen veel hierover...
 
Door het goede weer hier in het zonnige Nederland, kreeg ik weer veel last van hooikoorts dikke snotneus/keelpijn/koppijn. En natuurlijk gaan alle drogisten dicht wanneer je zelf af bent gewerkt :fuu: , denk dat hierdoor ook mede het trainen niet optimaal ging:

Cetirizine is ook bij Lidl en Aldi verkrijgbaar en heeft een werking vergelijkbaar met Loratadine (mocht je dat nu gebruiken). Dan is het probleem met gesloten apotheken opgelost.
 
bij de appie ook gewoon te krijgen trouwens
 
Meningen zijn verschillen en ik heb max op 80 gezeten en niet nagekuurt. Geen last met mijn herstel gehad. Maar goed de meningen verschillen veel hierover...

Denk toch dat ik het ook niet ga doen, alleen hopen dat libido gehalte snel omhoog gaat:D


Altijd leuk om te zien, dat mensen meelezen!



Cetirizine is ook bij Lidl en Aldi verkrijgbaar en heeft een werking vergelijkbaar met Loratadine (mocht je dat nu gebruiken). Dan is het probleem met gesloten apotheken opgelost.
bij de appie ook gewoon te krijgen trouwens

Had het vorige week vrijdag al gehaald, maar evengoed bedankt wist niet dat je het in de supermarkt kon halen;)
 
hoe bevalt t verder?
 
Back
Naar boven