XXL Nutrition

Anavar only 6 weken

Bezoekers in dit topic

PatC55

Novice
Lid geworden
11 aug 2014
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Goedemorgen allemaal

Ben nieuw op dit forum dus zal me kort even voorstellen!
Mijn naam is Patrick, 27 jaar, 102 kg 15% vet en woon in Groningen :D

Train sinds een half jaar fanatiek en ben al behoorlijk vooruit gegaan.
Laatst toch echt aan m'n eerste 'kuur' begonnen anavar only.
Doel is vetpercentage toch iets naar beneden brengen (combinatie met juiste training en voeding uiteraard) en misschien nog wat extra kracht erbij pakken!

Ik heb op dit forum al heel veel topics en kuurlogs gelezen, allemaal super netjes bijgehouden.

Zit nu zelf op dag 14, 70 mg per dag
Over het algemeen merk ik tot nu toe alleen de enorme pomp die ik al krijg na 1/2 setjes van welke oefening dan ook, op zich best lekker.

Alleen nu heb ik ook meer een vraag richting jullie, degene die zelfs al wel eens anavar gebruikt hebben.
Inmiddels dus op dag 14 maar heb alleen maar het gevoel alsof in minder kracht krijg. Gistermorgen getraind maar echt niks wou lukken. ???

Kan het zijn dat dit na 2 weken 'kan gebeuren' maar gewoon weer verder doorgaan?

Hoop op jullie antwoorden/ervaringen!

groeten:)
 
Als je trainingen slecht gaan heb je meestal wat meer rust nodig
Het is normaal dat als je gaat cutten dat je kracht verliest :o geen zorge na 14 dagen begint het pas leuk te worden
 
Als je trainingen slecht gaan heb je meestal wat meer rust nodig
Het is normaal dat als je gaat cutten dat je kracht verliest :o geen zorge na 14 dagen begint het pas leuk te worden

Gewoon blijven trainen dus, maar de arbeid/rust verhouding wat anders indelen? :rolleyes:
Ben benieuwd, hoop indd dat het na vandaag nog leuker wordt
 
Je hebt altijd een goeie en slechte /sterke en slappe dag.
Je moet niet op 1 dag kijken. Anavar is leuk om kennis met AAS te maken.

Me vrouwtje zit er ook aan. Gaat top :)

Hoe lang blijf je ON?
 
Je hebt altijd een goeie en slechte /sterke en slappe dag.
Je moet niet op 1 dag kijken. Anavar is leuk om kennis met AAS te maken.

Me vrouwtje zit er ook aan. Gaat top :)

Hoe lang blijf je ON?

Mijn bedoeling is om 6 weken on te blijven 70mg/dag
of zouden jullie eventueel 80mg aanraden?! heb veel gelezen dag var een licht middel is maar dit zal voor elk individu wel weer anders zijn.
maar aangezien ik zelf ook al 102 kg ben weet ik niet echt wat beter is, verhogen naar 80/90 of gewoon door blijven gaan met 70
 
Nou ik vind 70mg best prima hoor. Vooral als je al 6 weken lang gaat.
6 weken op 90mg vind je lever ook niet lekker denk ik :D
 
Nou ik vind 70mg best prima hoor. Vooral als je al 6 weken lang gaat.
6 weken op 90mg vind je lever ook niet lekker denk ik :D

Thnx voor de reacties en adviezen. Ga vanmiddag gewoon weer lekker beuken, kijken hoe het gaat! Vandaag is de 14e dag dus ben benieuwd hoe het vanaf nu zal lopen de komende 4 weken..
 
Je neemt te veel waardoor je eigen test productie en daarmee oestrogeen inzakt, zeker in een kcal tekort. 6 weken zou ook te lang zijn, in 4 weken met lagere dosis kun je je eigen productie nog op peil houden. Var werkt beter met (je eigen) test erbij dat heb je met oestrogeen nodig voor kracht.

---------- Post added at 11:39 ---------- Previous post was at 11:38 ----------

Als je trainingen slecht gaan heb je meestal wat meer rust nodig
Het is normaal dat als je gaat cutten dat je kracht verliest :o geen zorge na 14 dagen begint het pas leuk te worden

Wat moet er na 14 dagen gaan gebeuren dan? Ik zie alleen maar redenen waardoor het nog slechter zal gaan. (Verdere verstoring eigen test en mensen gaan nog meer nemen wat het en de sides ook weer erger maakt)
 
Je neemt te veel waardoor je eigen test productie en daarmee oestrogeen inzakt, zeker in een kcal tekort. 6 weken zou ook te lang zijn, in 4 weken met lagere dosis kun je je eigen productie nog op peil houden. Var werkt beter met (je eigen) test erbij dat heb je met oestrogeen nodig voor kracht.

Zou je dus zelfs aanraden om te minderen? Bijv 50mg?
 
Je neemt te veel waardoor je eigen test productie en daarmee oestrogeen inzakt, zeker in een kcal tekort. 6 weken zou ook te lang zijn, in 4 weken met lagere dosis kun je je eigen productie nog op peil houden. Var werkt beter met (je eigen) test erbij dat heb je met oestrogeen nodig voor kracht.

---------- Post added at 11:39 ---------- Previous post was at 11:38 ----------



Wat moet er na 14 dagen gaan gebeuren dan? Ik zie alleen maar redenen waardoor het nog slechter zal gaan. (Verdere verstoring eigen test en mensen gaan nog meer nemen wat het en de sides ook weer erger maakt)

Na 2 weken werken orals op hun top, dat gaat er gebeuren.. 6 weken op 70mg kan prima ik heb 6 weken op 100mg gezeten naast m'n kuur
 
Heb zelf ook de eerste 4 weken Anavar gepakt 60mg/dag om het te proberen, ik ging hier goed op met 120kg+
het blijft een lichte AAS.

Dan moet ik het ook wel redden denk ik met 102 KG :D
 
Neem je 2X daags 35 of .....
 
Neem je 2X daags 35 of .....

in de ochtend 40mg bij het ontbijt en dan * 8 uur later de resterende 30mg
(had me laten vertellen dat dat de meest ideale situatie was ivm halveringstijd van VAR)
 
zou je dus zelfs aanraden om te minderen? Bijv 50mg?

30-40

---------- Post added at 13:57 ---------- Previous post was at 13:56 ----------

Na 2 weken werken orals op hun top, dat gaat er gebeuren.. 6 weken op 70mg kan prima ik heb 6 weken op 100mg gezeten naast m'n kuur

Naast je kuur dus je pakte er test bij? Dan werkt het wel ja..

---------- Post added at 13:58 ---------- Previous post was at 13:57 ----------

in de ochtend 40mg bij het ontbijt en dan * 8 uur later de resterende 30mg
(had me laten vertellen dat dat de meest ideale situatie was ivm halveringstijd van VAR)

3x per dag is het best met 8-9 uurhalveringstijd he.
 
Dus Chrisk, bij 45 mg / dag met 15 mg tabs 3 tabs daily. Hoeveel tijd tussen de inname's ?
 
Ik neem alles prewo en voel me daar het beste bij.
Merk er verder geen reet van of ik het verdeel of niet.
 
Vandaag weer heerlijk getraind. Pomp als een malle echter merk nog niet echt veel van de 'krachttoename'
Benieuwd hoe het de komende paar dagen verloopt
 
Hoe zijn de verdere ervaringen van jullie?
Klopt het indd dat het na 2 weken echt begint te werken.. want las in vorige topics dat sommige panters hier het al na 5 dagen begonnen te voelen
ben erg benieuwd naar jullie eigen ervaringen
 
Back
Naar boven