XXL Nutrition

Anavar only 60mg

Bezoekers in dit topic

Ghaz

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
42
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Hey jongens,

wil binnenkort beginnen aan me eerste kuur, zat zelf te denken aan anavar only omdat die het meest veilig is (?).
Alleen lees ik verschillende dingen qua doseringen en nakuren.
Moet je anavar nou werkelijk hoog doseren? (80mg+ )
Is er een nakuur nodig?
Me doel is 93kg~ bij 12% nu weet dat ik dat natuurlijk bij lange na niet ga redden met een anavar only kuur maar vroeg me wel af wat ik als resultaat kan verwachten.
Wat raden jullie me aan?
Test-e only lijkt me ook wel wat alleen is het toch een beetje de naaldenangst die me tegenhoud.
Ik hoor graag van jullie

groetjes

Overwin die naalden angst.. Met anavar only kan je een kilotje of 2/3 schoon pakken als je voeding, training en rust in orde is..

Beter gewoon test only pakken, na de eerste keer prikken is je angst weg en kan je serieuze gains maken.. 8 kilo overhouden is niet ongewoon, verhalen van 15 kilo moet je met een korrel zout nemen ;)

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor je reactie
8kilo klinkt inderdaad beter, test-e lijkt me ook fijner.
Het is niet zozeer de angst voor de naald zelf maar gewoon de angst dat ik fout prik.
Ook moet ik zelf de spuit erin zetten dus wou ik het liefst in me been injecteren maar hoor iedereen over dat glutes de beste plek is, hoe doen jullie dat?

Ik prik hem gewoon zelf in de glutes voor de spiegel, geen probleem.. Fout prikken kan niet, even de zuiger terug trekken, geen bloed dan zit je safe :)

Ik ben nog net begonnen en heb nu mijn eerste 2 spuiten gezet. Is echt makkelijker dan je denkt hoor:) Zit er zo in, voel je niks van en heb me de eerste x een partij zitten te roeren in mijn glutes van de spanning daar wordt je bang van... En nog geen injectiepijn gehad of bloed gezien:P

Zoals eerder gezegd: direct voor het echte werk gaan. Desnoods zoek je maar iemand anders om de injecties te zetten.

OT: als je toch voor anavar only gaat zou ik zeker hoger gaan doseren ;)
Nakuren is niet echt een must om bv gyno etc weg te werken, var is ook niet zo heel erg onderdrukkend, maar het kan toch wel handig zijn om je herstel wat te bevorderen.
Gewoon nolva @20mg voor 2-4 weken zou ik zeggen.

En dan ben ik meer geneigd om te zeggen 2 weken, als je merkt dat je dan al een pak hersteld bent, want van de nolva ga je waarschijnlijk meer bijwerkingen hebben als van de var zelf...

Nee joh, gewoon staan voor de spiegel, kijken waar ik moet prikken in de spiegel, en erin met die naald.. Even wennen om met één hand de zuiger terug te trekken, maar gaat prima!

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 16:28 ----------

heb me de eerste x een partij zitten te roeren in mijn glutes van de spanning daar wordt je bang van...

Zou ik wel even mee uitkijken, belangrijk dat je de naald goed stil houd.. Als je bij het terugtrekken geen bloed in je spuit hebt, en dan gaat zitten roeren, en dus ook dieper / ondieper, kan je alsnog in een bloedvat / ader terecht komen ;)

Zou ik wel even mee uitkijken, belangrijk dat je de naald goed stil houd.. Als je bij het terugtrekken geen bloed in je spuit hebt, en dan gaat zitten roeren, en dus ook dieper / ondieper, kan je alsnog in een bloedvat / ader terecht komen ;)

Nee klopt, je hebt me toen eerder advies gegeven ;) Ik doe op de helft altijd ff weer aspireren. En dat was toen de eerste x, 2e x ging al stukken beter:)

Bedankt voor jullie reacties heren.
Als ik het hier zo lees is het inderdaad minder moeilijk dan ik me had voorgesteld.
Wat zouden raden jullie aan als test-e moet ik het echt alleen bij de test-e houden of ook nog wat erbij als kickstart?
Want de test-e merk je pas na 3/4 weken, correct?

Week 1 - 4 : Anavar 60MG ED
Week 1 - 12 : Test e 500MG EW
Week 14 - 17 : Nolvadex 20MG ED

Restultaat qua gains is bij test-e is toch nihil of je het nou 10 of 12 weken doet?
Meen ik ergens gelezen te hebben

De rek is er na 10weken meestal uit inderdaad. :)

Ik prik hem gewoon zelf in de glutes voor de spiegel, geen probleem.. Fout prikken kan niet, even de zuiger terug trekken, geen bloed dan zit je safe :)

Fout prikken kan wel, je moet oppassen voor een zenuw die door je billen loopt.
Verdeel je bilspier in 4 stukken en spuit in het bovenste-buitenste deel.

Die gozer komt hier voor een Anavar only en de eerste reactie is gelijk "TEST E"
Help iedereen aan de test gasten,lijkt wel het nieuwe motto hier!!!

Die gozer komt hier voor een Anavar only en de eerste reactie is gelijk "TEST E"
Help iedereen aan de test gasten,lijkt wel het nieuwe motto hier!!!

Dit is inderdaad wat er gebeurd, en is al jaren het 'motto'! Hoe minder mensen aan de orals only hoe beter! Als je wilt kuren moet je het goed doen, en geen getrut over naalden angst, etc.. Test is de meest pure 'lichaamseigen' steroïde, en zou altijd mee begonnen moeten worden imo.. Mensen denken altijd maar dat ze met bijvoorbeeld 'WiNnY oNlY of DbOlL oNlY' veiliger zitten, maar dat zit allemaal tussen de oren, puur omdat het niet gespoten hoeft te worden.. Veel meer kans op sides..

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 09:09 ----------

Fout prikken kan wel, je moet oppassen voor een zenuw die door je billen loopt.
Verdeel je bilspier in 4 stukken en spuit in het bovenste-buitenste deel.

Dit hoef je mij niet te vertellen bro, neem aan dat iedereen dat wel weet hier waar je zou moeten prikken.. Verder is de kans een zenuw te raken altijd aanwezig, en dat betekend niet meteen dat je fout geprikt hebt.. Gewoon doorduwen en spuiten..

Laatst bewerkt:
Dit hoef je mij niet te vertellen bro, neem aan dat iedereen dat wel weet hier waar je zou moeten prikken.. Verder is de kans een zenuw te raken altijd aanwezig, en dat betekend niet meteen dat je fout geprikt hebt.. Gewoon doorduwen en spuiten..

Je duwt echt niet door als je een zenuw heb geraakt bro

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 09:15 ----------

Week 1 - 4 : Anavar 60MG ED
Week 1 - 12 : Test e 500MG EW
Week 14 - 17 : Nolvadex 20MG ED

Zou de kickstart met Anavar achterwegen laten, het komt op deze manier niet tot zijn recht en is ook wel erg zwak als kickstart.

wat vinden jullie van deze kuur

wk1-12 500 test p/w
wk1-10 400 deca p/w
wk1-5 40mg dianabol p/d
wk14-17 20mg nolvadex p/d

wat vinden jullie van deze kuur

wk1-12 500 test p/w
wk1-10 400 deca p/w
wk1-5 40mg dianabol p/d
wk14-17 20mg nolvadex p/d

Prima, maar is geen kuur om mee te beginnen vindt ik.
Gewoon Test E 10 of 12 weken, eventueel nog de dianabol als kickstart, maar zou ik achterwegen laten.
Je maakt wel een sprong voor iemand die gister nog aan anavar only dacht :)

Terug
Naar boven