XXL Nutrition

Anavar Only als 1e Kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

McPako

Novice
Lid geworden
5 sep 2018
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
98kg
Vetpercentage
16%
Hallo allemaal,

Ik ben op gebied van AAS nieuw en zit voor mijzelf te denken aan een Anavar (Oxandrolone) Only kuurtje voor 6 weken op 50 mg/ed. Nou lees ik bijna overal op het internet dat echte Anavar bijna niet te verkrijgen is en de meeste UG Labs mixen anavar met Winstrol/Dianabol/Oxymethalone en dit vormt dan het beruchte anavar pilletje.

Nou is mijn vraag of dit waar is, zo niet dan wil ik wel een poging wagen om bij mijn dealer anavar te kopen Want ik wil graag mijn eerste kuur zo mild mogelijk (zo min mogelijk sides) houden aangezien mijn doel is om een iets hardere en drogere look te krijgen. Massatoename is niet belangrijk voor mij.

Een ander kuur waar ik aan dacht is Test-e only voor 10 weken op 500 mg/pw. Dit zal ik alleen doen als het geen anavar wordt.

Graag hoor ik jullie advies op het gebruik van anavar als eerste kuur en of de toegankelijke UG Labs wel degelijk Anavar maken en geen cocktail pilletje.

Thnx:)
 
1. Er is genoeg echte oxandrolone te verkrijgen.

2. Jij moet niet kuren.
 
In ieder geval vraag je eerst om advies voordat je spullen al gekocht hebt/al bezig bent. Toch wat meer in verdiepen en vervolgens verder kijken, want er is heel veel informatie over te vinden.
 

Mijn kennis is inderdaad niet veel over AAS, maar wat ik wel heel goed weet is wat ik wil bereiken en hoe mijn lichaam werkt. AAS wil ik als hulpmiddel gebruiken dit keer en dat is ook de reden dat ik hier op de forum voor het eerst een topic plaats. Ik snap wat je bedoelt en ik heb heus wel gezocht op dit forum naar andere topics en kwam zelf tot conclusie dat anavar only in principe ook wel kan voldoen aan mijn wensen. Ik wil namelijk met behulp van een cutschema mijn vetpercentage verlagen maar met zo min mogelijk spiermassa verlies (anavar staat bekend om zn anabolische werking). En voor de mensen die denken dat ik het idee heb dat AAS een wondermiddel is NEEE dat denk ik niet!

Zoals ik al zei ik wil niet meer massa, wil gewoon een iets drogere en hardere look, vandaar de keus Anavar.
 
Ik wil namelijk met behulp van een cutschema mijn vetpercentage verlagen maar met zo min mogelijk spiermassa verlies (anavar staat bekend om zn anabolische werking). En voor de mensen die denken dat ik het idee heb dat AAS een wondermiddel is NEEE dat denk ik niet!
Als alleen dit je doel is dan is AAS het absoluut niet waard. Vetpercentage verlagen doe je met voeding en beweging. Tenzij je voor een paar dagen 4% bf wilt bereiken zal je weinig spiermassa inleveren als je een beetje fatsoenlijk cut (dus niet 1000+ kcal onder onderhoud bv.).
 
Als alleen dit je doel is dan is AAS het absoluut niet waard. Vetpercentage verlagen doe je met voeding en beweging. Tenzij je voor een paar dagen 4% bf wilt bereiken zal je weinig spiermassa inleveren als je een beetje fatsoenlijk cut (dus niet 1000+ kcal onder onderhoud bv.).

Dit dus.
 
op 16% vet gaat geen enkele AAS je een harde look geven, mijn vriend. Anavar only al helemaal niet.
 
Mijn kennis is inderdaad niet veel over AAS, maar wat ik wel heel goed weet is wat ik wil bereiken en hoe mijn lichaam werkt. AAS wil ik als hulpmiddel gebruiken dit keer en dat is ook de reden dat ik hier op de forum voor het eerst een topic plaats. Ik snap wat je bedoelt en ik heb heus wel gezocht op dit forum naar andere topics en kwam zelf tot conclusie dat anavar only in principe ook wel kan voldoen aan mijn wensen. Ik wil namelijk met behulp van een cutschema mijn vetpercentage verlagen maar met zo min mogelijk spiermassa verlies (anavar staat bekend om zn anabolische werking). En voor de mensen die denken dat ik het idee heb dat AAS een wondermiddel is NEEE dat denk ik niet!

Zoals ik al zei ik wil niet meer massa, wil gewoon een iets drogere en hardere look, vandaar de keus Anavar.

Nogmaals: niet kuren.
 
gewoon niet doen
 
Back
Naar boven