MuscleMeat

Anavar only hulp

Bezoekers in dit topic

Shotgun1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
14%
Hee iedereen,

Ik zit er aan te denken om richting de zomer een Anavar only kuur te doen. Ben 27 jaar, weeg 81 KG en ben 179 cm lang. Denk dat ik momenteel ongeveer een vetpercentage heb van 14%.

Mijn twee belangrijkste punten/vragen zijn:
- Is dit gewicht i.c.m. het vetpercentage een goed uitgangspunt om te beginnen met een kuur? Heb nog even tijd voordat ik hier aan wil beginnen, dus kan nog wat bijschaven.
- Wat zouden verstandige doseringen zijn? Zit zelf te denken aan ongeveer 50/60 mg per dag voor een periode van 5 weken.

Sport momenteel 7 keer per week, waarvan 5 keer krachttraining en tweemaal cardio. Vaak doe ik ook nog wel wat krachttraining op de dagen van de cardio en op dagen van kracht soms ook nog wat cardio.
Bedoeling is om tijdens de kuur onder onderhoud te gaan eten (tussen 1900 en 2000). Eet momenteel 2400 en blijf daarmee op gewicht.

Bedoeling is uiteraard om richting de zomer vetpercentage te verlagen en toch nog wat spiermassa aan te komen. Dit zou overigens de eerste kuur zijn die ik dan ooit zou doen.

Tips zijn heel welkom :)

Dat je niet moet kuren als je niet wil spuiten is een vrij subjectieve mening.
Ik zie persoonlijk het probleem niet van anavar only.
Het is vrij licht voor het lichaam, zowel je lever, lipiden, en je eigen testosteron aanmaak.
Dus je pakt wat droge massa en kracht ermee en behoudt deze ook makkelijker want je bent zo weer hersteld.
Als je goeie anavar hebt dan doet 60mg per dag (420mg per week) meer dan 300mg test per week.

50mg voor een week of 6-8 is wel okay

Zou wel eerst nog een beetje cutten en de kuur gebruiken om wat massa aan te zetten, dus in een klein surplus eten.

Groetjes aan je vriend

Zit zelf momenteel ook in de anavar kuur , ik ben deze kuur begonnen door mijn kracht verlies na lange afwezigheid in korte tijd weer op te pakken en wat droge massa te nemen aangezien ik toch veel vet ben aangekomen en spier verloren , en ik graag eerst goed onderbouwd ben omdat daarna een zwaardere kuur te nemen

Zit zelf momenteel ook in de anavar kuur , ik ben deze kuur begonnen door mijn kracht verlies na lange afwezigheid in korte tijd weer op te pakken en wat droge massa te nemen aangezien ik toch veel vet ben aangekomen en spier verloren , en ik graag eerst goed onderbouwd ben omdat daarna een zwaardere kuur te nemen
Je bent een kuur begonnen voor extra kracht en droge massa maar je bent veel spier verloren en vet aangekomen? Waarom fix je niet eerst je voeding en je training gewoon? Je 18% is aan de hand van de foto te laag, die ligt denk ik nog wel iets hoger.

Je bent een kuur begonnen voor extra kracht en droge massa maar je bent veel spier verloren en vet aangekomen? Waarom fix je niet eerst je voeding en je training gewoon? Je 18% is aan de hand van de foto te laag, die ligt denk ik nog wel iets hoger.
Je bent een kuur begonnen voor extra kracht en droge massa maar je bent veel spier verloren en vet aangekomen? Waarom fix je niet eerst je voeding en je training gewoon? Je 18% is aan de hand van de foto te laag, die ligt denk ik nog wel iets hoger.de f

De foto is niet echt recent , daarbij waren mijn voeding en training volgens de begeleiding op orde , eten is voor mij af en toe een probleem met nachtdiensten

Ik ben door lange afwezigheid veel verloren nu ik ben weer begonnen met voeding en training redelijk op orde te stellen en daarbij is de anavar een hulp middel

Ik ben door lange afwezigheid veel verloren nu ik ben weer begonnen met voeding en training redelijk op orde te stellen en daarbij is de anavar een hulp middel
Waarom heb je een hulp middel nodig als je voorheen al goed op weg was?

Waarom heb je een hulp middel nodig als je voorheen al goed op weg was?
Omdat ik graag zsm weer op mijn oude niveau wou komen , en om nu direct een zwaardere kuur te nemen omdat mijn bloedwerk niet volledig op orde was leek mij niet handig , de bloeduitslagen die ik recent had durfde ik wel een anavar kuur mee te nemen. Ik merk dat ik het er qua kracht goed op doe en zie lichamelijk veranderingen ! Ik heb over 1,5 week weer een meet moment vanuit daar kan ik het weer eens gaan bekijken

Wat dacht je van geen kuur !
Cherso beachboy’s nemen altijd tabjes 🤣
1.79m 84kg fake 18% en kuren

Anavar is voor vrouwen, of te gebruiken in prepkuur voor wedstrijd of fotoshoot !

Anavar is voor vrouwen, of te gebruiken in prepkuur voor wedstrijd of fotoshoot !
Klare taal , u zegt de 18% procent niet te kunnen kloppen … het is gemeten met de hand instrumenten niet via zo apparaat

Ga eerst fatsoenlijk trainen, en je kracht komt wel terug. Kracht uit gear is fake. Als je stopt sta je compleet voor lul, en kun je ineens geen 100kg meer drukken.

Ga eerst fatsoenlijk trainen, en je kracht komt wel terug. Kracht uit gear is fake. Als je stopt sta je compleet voor lul, en kun je ineens geen 100kg meer drukken.
Zoals ik begreep , behoud je na kuur dus gewoon je kracht en ‘fysiek’ maar wederom bedankt voor uw reactie ik ga het met de tijd mee maken

Back
Naar boven