AndroidHealthClinic

Anavar only in cut

Bezoekers in dit topic

Jesse8893

Novice
Lid geworden
25 sep 2013
Berichten
19
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Hoi!
Ik ga volgende week beginnen met anavar, ik wil alleen een beetje advies.
Ik ben nu bezig met een cut.
Stats zijn
Lengte 179cm
Gewicht 105kg
Vet% 22% (2 maanden geleden gemeten. Morgen nieuwe meting)

Huidige 1RM
SQ 170
DL 200
BP 110

Ik krijg ongeveer 1700kcal binnen.
Carbs +-100g
Prot +-220g
Vet +-20g (zonder visolie)
Moet dit ook even herberekenen zodat ik de exacte stats kan geven.

Maar nou mijn vraag: Dit is de eerste keer dat ik uberhaupt wat ga gebruiken, buiten 'normale' supplementen om, dus heb er niet echt veel ervaring mee. Een collega zei dus dat je met var geen nakuur nodig hebt, maar op BB las ik wel een paar keer over nakuren na var-only.
Moet ik nakuren? Zo ja, met wat?
Ik ben van plan om te beginnen met 40mg en eventueel op te bouwen naar 60mg.
Ik wil var niet primair gaan gebruiken om te groeien.

Ik kan evt mijn stats elke 2 weken updaten als daar interesse naar is.

Gr. Jesse
 
Hoe wil je je dieet volhouden als je minimaal zo'n 10% vet moet verliezen en nu al op 1700 kcal zit? Twintig gram vet is ook echt veelte weinig. Sleutel aan je andere variabelen voordat je aan aas begint.
 
Hoe wil je je dieet volhouden als je minimaal zo'n 10% vet moet verliezen en nu al op 1700 kcal zit? Twintig gram vet is ook echt veelte weinig. Sleutel aan je andere variabelen voordat je aan aas begint.

Dit is om weer even in mijn cut te komen. Heb een poosje te veel gegeten en had moeite om in mijn cut te komen. Ik wou dit 2 weken doen (nu een weekje bezig) en in de tussentijd even goed gaan zitten voor een fatsoenlijk voedingsschema te maken.
 
Je kan heel veel verbeteren aan je voeding. Zo weinig vet is gewoon ongezond en 1700kcal per dag is toch nooit vol te houden.

Roids heb je ook gewoon niet nodig op 22%
Op zo’n hoog vp hoef je echt niet bang te zijn om spier te verliezen ofzo.
 
Probeer te cutten naar 12%. Zet niet vanaf het begin al te laag in kcal in want dan ga je het nooit volhouden. Ga max 500 kcal onder je behoefte zitten. Je zult gaandeweg merken dat je behoefte steeds lager wordt. Compenseer dat met wat cardio of steeds minder eten. Als je dan vanaf 12% nog dieper wil gaan kun je daar best een beetje anavar bij nemen.

Oke, toppie man, thanks! Ik post tegen die tijd wel een update
 
Eens met het bovenstaande.
 
Anavar is hardly roids:trollface:

Maar on topic, zorg dat je onder de 12% zit en ga dan pas kuren.
 
Hoe wil je je dieet volhouden als je minimaal zo'n 10% vet moet verliezen en nu al op 1700 kcal zit? Twintig gram vet is ook echt veelte weinig. Sleutel aan je andere variabelen voordat je aan aas begint.
Ik snap ook niet hoe hij 1700 kcal per dag eet en geen vet aan het verliezen is
 
Back
Naar boven