AndroidHealthClinic

Anavar only PCT

Bezoekers in dit topic

TrueNatty

Novice
Lid geworden
24 apr 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
120kg
Vetpercentage
1%
Hallo allen.

Ik ga een var only kuur pakken op 50mg 6 weken lang. Ik wil graag weten wat voor PCT ik moet doen. Ik hoor allerlei geluiden. Ik ben van mening dat het mijn productie zal onderdrukken. Dus zal ik mijn gains snel verliezen als ik niet goed nakuur imo? Wat is een goede nakuur? Ik kan aan nolvadex komen, heb gelezen dat dit een goede PCT is in dit geval. 20mg per dag 4 weken lang zat ik aan te denken. Enige gedachten hierover?

MvGr,
TrueNatty

(PS: heb veel bronnen bezocht maar zelfs hier: http://www.true-natural-bodybuilding.com/ kan ik geen eenduidige informatie erover vinden)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen.

Ik ga een var only kuur pakken op 50mg 6 weken lang. Ik wil graag weten wat voor PCT ik moet doen. Ik hoor allerlei geluiden. Ik ben van mening dat het mijn productie zal onderdrukken. Dus zal ik mijn gains snel verliezen als ik niet goed nakuur imo? Wat is een goede nakuur? Ik kan aan nolvadex komen, heb gelezen dat dit een goede PCT is in dit geval. 20mg per dag 4 weken lang zat ik aan te denken. Enige gedachten hierover?

MvGr,
TrueNatty

(PS: heb veel bronnen bezocht maar zelfs hier: http://www.true-natural-bodybuilding.com/ kan ik geen eenduidige informatie erover vinden)

Van wat ik begrepen heb zou clomid een betere nakuur hiervoor zijn. Clomid doet meer voor de ballen qua stimuleren van aanmaak van je testosterone. 6 Weken anavar zal je natuurlijke testproductie onderdrukken.
Mijn voorstel voor 6 weken anavar op 50mg is 50/50/25mg clomid doen of 10 dagen 50mg vervolgd door 5 dagen 25mg.
 
Zou ook voor clomid gaan.

Als je van een UG lab hebt dan 3 weken op 50mg per dag

Heb je HG (wat goede dealers tegenwoordig hebben) week 1 50mg per dag daarna nog 2 weken op 25mg
 
5 weken op 30mg erop zitten zonder nakuur

Nergens last van gehad

Dus bij lagere dosis zou dit echt niet nodig zijn
 
Back
Naar boven