AndroidHealthClinic

Anavar only, squat nemesis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Graag gedaan ;)

Als je 3 maanden wacht heeft je lichaam een goed herstel ondergaan. Op termijn is dit alleen maar voordelig voor behoud van massa en kracht.

En kuren blijft dan een aanvulling ipv vervanging.Wat je nu voelt kriebelen is psychologisch. En binnen 2 maanden ga je voelen dat je lichaam echt klaar is voor een nieuwe kuur.

Top, en hier gaat het me inderdaad om; behoud van kracht! Ik ben nog te jong imo om het hele jaar on te gaan. En zit niet te wachten op extreme terugvallen. Het zou me denk ik opvreten als ik tijdens een kuur bv 200 zou squaten en na afloop weer helemaal in te kakken naar een 150/160 single:D

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 10:27 ----------

Interessante log!
Smolov op anavar is wel een cool idee. :D

Het lijkt me inderdaad ook mooi om te zien wat smolov teweegbrengt in samenwerking met een kuur. Ik moet echter zeggen dat ik na het volgen van dagelijkse squats (en bijbehorende maxes) niet meer zo'n hoge pet op heb van smolov.

Smolov is een grote bulk aan volumewerk. Naar mijn mening mist het de echt zware gewichten. Na afloop ben je een geconditioneerde machine wat volume betreft. Voor zware singles doet het echter weinig in gewenning.
 
Haha :p Ja ik vind ook dat aas een toevoeging is en geen vervanging.

Van een lichte anavarkuur op 40 mg/dag is je lichaam toch veel sneller dan 3 maanden hersteld, niet?
 
Van een lichte anavarkuur op 40 mg/dag is je lichaam toch veel sneller dan 3 maanden hersteld, niet?

30mg/dag zelfs. En ben wel benieuwd hoe Cools hierover denkt.
 
Van een lichte anavarkuur op 40 mg/dag is je lichaam toch veel sneller dan 3 maanden hersteld, niet?

Dat hangt van persoon tot persoon af. En het is moeilijk te zeggen wanneer alle systemen hersteld zijn. Bloedwaardes zoals testosteron en oestrogeen zijn maar een fractie hiervan.

Maar het gaat niet alleen om herstel. De tijd tussen de kuren is voor je lichaam op eigen kracht verder te laten gaan.

Zo is aas een aanvulling ipv vervanging. Hoe meer tijd tussen je kuren hoe gezonder ook.
 
Laatst bewerkt:
Hoe heb je de 30 mg anavar eig ingenomen? Heb je het verdeeld over één dag of nam je het in één keer in?
 
Als jouw dag maar 16 uur telt dan veronderstel je dat juist.

Daarmee bedoel ik: bv 8u00 's morgens en vervolgens 16u00 en dit elke dag opnieuw? De brug tussen 16u00 en de dag erop 8u00 is dan wel heel wat langer dan 8u00 maar waarom zou je het bv voor het slapen gaan innemen, heb je toch niets aan?
 
Daarmee bedoel ik: bv 8u00 's morgens en vervolgens 16u00 en dit elke dag opnieuw? De brug tussen 16u00 en de dag erop 8u00 is dan wel heel wat langer dan 8u00 maar waarom zou je het bv voor het slapen gaan innemen, heb je toch niets aan?

Waarom niet?
 

Ik zou denken dat je er doorheen de dag meer aan hebt aangezien je lichaam dan meer "stress" zoals training ed ervaart dan tijdens je slaap? Zou jij het eerder verdelen in 3 dosissen ?
 
Ik zou denken dat je er doorheen de dag meer aan hebt aangezien je lichaam dan meer "stress" zoals training ed ervaart dan tijdens je slaap? Zou jij het eerder verdelen in 3 dosissen ?

Ik geloof niet dat het boeit als je anavar neemt wanneer je stress hoog is. Het gaat erom dat je het binnenkrijgt, maakt niet uit wanneer. Eventueel je dosis opsplitsen om de bloedwaardes stabiel te houden, maar qua resultaat boeit dat volgens mij ook niet veel.
Ik neem het zelf voor de zekerheid tweemaal per dag, elke 12 uur, want als ik het driemaal daags ga nemen vergeet ik gegarandeerd overdag te nemen
 
Ik geloof niet dat het boeit als je anavar neemt wanneer je stress hoog is. Het gaat erom dat je het binnenkrijgt, maakt niet uit wanneer. Eventueel je dosis opsplitsen om de bloedwaardes stabiel te houden, maar qua resultaat boeit dat volgens mij ook niet veel.
Ik neem het zelf voor de zekerheid tweemaal per dag, elke 12 uur, want als ik het driemaal daags ga nemen vergeet ik gegarandeerd overdag te nemen

Idem, s'ochtends eerste en afhankelijk van hoe laat dat was ongeveer 12 uur later de volgende.
 
2x per dag is beste methode waarschijnlijk. Anavar heeft een halfwaardetijd van ongeveer 12u en is dus 24u werkzaam.

Wat voor de lever het beste is is een moeilijke vraag. Het zit toch constant in je lichaam. En de vraag is of bij de first pass langs de lever een hogere dosis belastend is of meerdere kleine dosissen.



---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Ik zou denken dat je er doorheen de dag meer aan hebt aangezien je lichaam dan meer "stress" zoals training ed ervaart dan tijdens je slaap? Zou jij het eerder verdelen in 3 dosissen ?

Gezien anavar dus 24u werkzaam is maakt dit niet zo uit.

Stel je neemt 15mg 's morgens (maandag). Na 12u is er nog 7,5mg product over en heb je dus 7,5mg verbruikt. Dan neem je na 's avonds (12u later) weer een dosis en heb je 15+7,5mg=22,5mg.

(dinsdag)Volgende dag na 12u heb je 11,25mg verbruikt. En nog 11,25mg in je systeem. Dan neem je 's morgens weer 15mg, dus 26,25mg in je systeem.

(woensdag)13,125mg+15mg=28,125mg. 's avonds 14(,05125)mg+15=29mg

(donderdag)14,5mg+15mg=29,5mg. 's avonds 14,75mg+15mg=29,75mg

(vrijdag)14,875mg+15mg=29,875mg. 's avonds 14,9mg+15mg=29,9mg

(zaterdag)14,95mg+15mg=29,95mg. 's avonds 14,975mg+15=29,975mg

enz...


Dus je ziet dat je stabiele bloedwaardes verkrijgt na 3 dagen. Het verbruik om de 12u is dan ook telkens gelijkend waardoor je constant een hogere anabole waarde hebt. Dit is niet alleen voordelig na een training, maar ook tijdens rust en je slaap.


Bij en enkele inname is dit.

30mg, na 12u 15mg. Volgende dag niets, maar wel 15mg verbruikt. Weer inname, enz.. Dus je kan dan op een punt komen waar je geen actief product meer hebt in je lichaam bij enkele inname. Gezien het actief leven bij sommigen maar 20 a 22u kan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven