MuscleMeat

Anavar only

Bezoekers in dit topic

ik dacht dat anavar ook goed was voor een kracht toename of sla ik de bal hier helemaal mis? mss tijdens de cut lijkt anavar me wel handig om net dat extra beetje kracht bij te krijgen
 
Zit nou weer even verder het bier gelaten in het weekend wat meer op men eten gelet en wat meer cardio gedaan zit nou op 13% BF en denk nog steeds aan een kuur wat vinden jullie van deze kuur ?

Week 1 : 10 mg VAR/ 20 mg TBOL
Week 2 : 20 mg VAR/ 30 mg TBOL
Week 3 : 30 mg VAR/ 40 mg TBOL
Week 4 : 30 mg VAR/ 30 mg TBOL
Week 5 : 30 mg VAR/ 30 mg TBOL

Anavar ga ik niet boven de 30 mg aangezien de negatieve effecten op het libido ;-)
 
Tis of het een of het ander.Zou lekker 50mg pakken pd,dan is het misschien de moeite waard
 
Heb online gelezen dat dit echt een hele goede stack is ..
 
Heb online gelezen dat dit echt een hele goede stack is ..

IPV online over cutkuurtjes te lezen ga je eens wat vaker op de loopband staan! Ik verbaas me erover dat nog niemand iets over je poep stats heeft gezegt mbt kuren:rolleyes:
 
wat zijn zijn stts dan?

heb in mei 100 mg var 40 dagen genomen

vet rond mijn middel en abs smolt echt weg! zat op een 1800kcal! verloor 8 kg en geen kracht die periode!

naderhand dikke gyno helaas!

maar is nu weer wegetrokken
 
Tbol is rommel dus niet doen.

Ik zou voor 8 weken 50mg ed nemen dit zou mooie resultaten moeten geven.

Libido heb ik nog nooit problemen ondervonden bij var(integendeel zelfs) net als gyno krijg je toch libidoprobs neem er dan 50mg proviron naast kom je nog wat harder te staan.
 
Back
Naar boven