XXL Nutrition

Anavar only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HardstyleLover

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 jun 2008
Berichten
19
Waardering
0
Is een kuurtje van 6 weken anavar 40 mg de moeite om te doen of niet ? nog enkele tips ?
 
Gebruik de search, vind je genoeg info over Anavar.
 
ilgt aan je doel, om te cutten kan dit prima.. als je wilt gainen heb je een verkeerde keuze gemaakt.
 
Ben al 1.5 jaar krachttraining aan het doen nu wil ik gewoon eindelijk dat wasbordje erdoor krijgen is anavar hier een goed middel voor ? En krijg je niets massa bij door anavar ?
 
Wasbordje krijgen doe je met schone voeding en meer cardio. Anavar maakt je hooguit wat harder.
 
Waarvoor is anavar dan goed ? je krijgt er geen massa door en afvallen gaat niet zo geweldig beter ..
 
Anavar is geschikt als vrouwen-anabool of voor mannen die pre contest nog wat harder en voller willen worden.
 
van anavar is trouwens *wel* bewezen dat het bijdraagt aan het kwijt raken van buikvet, dit in tegenstelling tot wat hier nu geroepen wordt.

om te cutten vind ik var echt super spul; misschien wil je wel iets hoger gaan zitten dan 40mg...
 
Welke raad je dan wel aan om te gebruiken voor wat massa te nemen en beetje vet te verbranden ?
 
van anavar is trouwens *wel* bewezen dat het bijdraagt aan het kwijt raken van buikvet, dit in tegenstelling tot wat hier nu geroepen wordt.

om te cutten vind ik var echt super spul; misschien wil je wel iets hoger gaan zitten dan 40mg...
Aan hoeveel mg denk je dan ?
 
van anavar is trouwens *wel* bewezen dat het bijdraagt aan het kwijt raken van buikvet, dit in tegenstelling tot wat hier nu geroepen wordt.

om te cutten vind ik var echt super spul; misschien wil je wel iets hoger gaan zitten dan 40mg...
Maar hoeveel denk je dat dat is. Deze gast gaat als een dikke laag vet over ligt geen blokjes kweken alleen door anavar te nemen, dan heb je toch echt cardio nodig. Akkoord dat Anavar prima is om tijdens je cut als kuur te gebruiken, zal zeker bijdragen. Maar anabolen zijn niet bedoelt om te cutten, ze zijn immers anabool en vet verliezen is catabool.
 
Ik zou zelf 80mg pakken voor max 6 weken. Goed dieet en flink wat cardio erbij.. evt nog een fatburnertje dr bij (efi als het even kan).. Dan ga je zeer wsch wel een goed resultaat halen.
 
En net wat Big-T zegt; je moet niet starten met 20+ BF..... wat zijn je stats?
 
Ja en mss nog een oral voor wat massa te gainen of word dat afgeraden ?

1m75
83 kg
bf 17%
 
nee, houd het simpel.. of je gaat cutten of je gaat bulken... half/half leid tot een half resultaat ;)
en daarnaast is 1 oral al meer dan zat.. je weet dat die zooi niet echt gezond is he?
 
Ik zou zelf 80mg pakken voor max 6 weken. Goed dieet en flink wat cardio erbij.. evt nog een fatburnertje dr bij (efi als het even kan).. Dan ga je zeer wsch wel een goed resultaat halen.
Idd goed plan.
 
vind 17% ook al vrij hoog... probeer eerst naar 14 te komen, en dan pas de zooi erbij te pakken.
 
pffff 17% bro,zou eerst maar eens een uurtje cardio gaan doen per dag,en je dieet eens onder de loep gaan nemen.Berijk je meer mee dan een handjevol anavar naar binnen te proppen,in de hoop af te vallen.................there is no easy way
 
Back
Naar boven