XXL Nutrition

anavar only

Bezoekers in dit topic

JimmyNeutron

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 jul 2010
Berichten
2.605
Waardering
143
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
ik zit er aan te denken anavar te gaan gebruiken,,ik weeg nu ong 81 met bf van 9% .
ik weet al wel genoeg over anavar maar wil even kijken wat jullie ervaringen zijn met anavar.ik wil nog ong 3 tot 5 kilo leann massa pakken ong en nog wat extra definitie .

gr jim
 
ik zit er aan te denken anavar te gaan gebruiken,,ik weeg nu ong 81 met bf van 9% .
ik weet al wel genoeg over anavar maar wil even kijken wat jullie ervaringen zijn met anavar.ik wil nog ong 3 tot 5 kilo leann massa pakken ong en nog wat extra definitie .

gr jim

mijn ervaring met anavar is goed , ik kreeg er enorme pomp van , ook buiten mn traningen was alles opgepompt , goeie vasculariteit en drogere buik.
maar droge massa pak je echt niet met anavar zeker geen 3 of 5 kg.
overigens zat ik op 80mg en daarna nog eens 100.
definitie zal je krijgen en goeie vasculariteit en mss krachttoename (kleine dan).
maar kg's nee;)
het kan zijn dat je 3kg gaint bijv. ik heb dat igg niet ervaren.

gr
 
Laatst bewerkt:
mijn ervaring met anavar is goed , ik kreeg er enorme pomp van , ook buiten mn traningen was alles opgepompt , goeie vasculariteit en drogere buik.
maar droge massa pak je echt niet met anavar zeker geen 3 of 5 kg.
overigens zat ik op 80mg en daarna nog eens 100.
definitie zal je krijgen en goeie vasculariteit en mss krachttoename (kleine dan).
maar kg's nee;)
het kan zijn dat je 3kg gaint bijv. ik heb dat igg niet ervaren.

gr

i mijn fout sorry,wat ik bedoel is ik wil 3tot 5 kg gainen nog als doel .anavar wil ik gebruiken voor de vasc en def ,dus ik reken er niet op met anavar 5 kg te pakken.wat had jij aan gewicht gewonnen dan?
 
i mijn fout sorry,wat ik bedoel is ik wil 3tot 5 kg gainen nog als doel .anavar wil ik gebruiken voor de vasc en def ,dus ik reken er niet op met anavar 5 kg te pakken.wat had jij aan gewicht gewonnen dan?

oh, ik dacht dat je indd met deze kuur 3 tot 5kg wilt pakken,

ik had anavar met tren en test en was 9kg aangekomen maar kwam natuurlijk door test en tren , dus ik weet niet specifiek wat anavar precies heeft gedaan bij mij . zoiezo anavar only is een zwakke kuur waarvan je weinig gaat merken helemaal als je 40mg ofzo doet;)
maar je zal wel hardheid gaan merken en definitie ook wel.
iig ik zal var zeker nog gebruiken komende kuurtjes:D lekker spulletje.
 
Var only is zonde als je al wat ervaardere gebruiker bent
 
pak dbol ipv ana op jou vp, ga je zeker geen spijt van krijgen.
 
zat ik eerst wel aan te denken maar dbol houd veel vocht vast,en is meteen de zwaarste oral die je kan nemen,
 
Heb je met jou lage vetpercentage weinig last van, zorg dat je voeding goed is.
het (vele) vocht komt meer voor als je vetpercentage hoger is.
 
Anavar geeft toch voornamelijk kracht gains?

Ik hoor jullie het hebben over definitie en vasculariteit. Definitie = vet verlies? Dus het is goed te gebruiken om wat vet te verliezen terwijl je je lichaamsgewicht zoveel mogelijk gelijk wilt houden?
 
Anavar geeft toch voornamelijk kracht gains?

Ik hoor jullie het hebben over definitie en vasculariteit. Definitie = vet verlies? Dus het is goed te gebruiken om wat vet te verliezen terwijl je je lichaamsgewicht zoveel mogelijk gelijk wilt houden?

nee anavar werkt pas visueel goed als je laag in je vet zit , strepen en vasc komen dan duidelijk naaar voren. kracht is minimaal met anavar en is niet te vergelijken met dbol ofzo. het is indd alleen handig tijdens een zware cut maar dan alsnog kan je beter een low dose test prop er naast zetten wat beter werkt tegen catabolisme;)

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

zat ik eerst wel aan te denken maar dbol houd veel vocht vast,en is meteen de zwaarste oral die je kan nemen,

oral = oral dbol is dan misschien net iets zwaarder voor je lever.
BTW op welke dosis ben jij van plan var te gaan doen??
vocht vast houden is een oestrogene bijwerkingen en daar krijg je minder last van als je indd laag in vet zit , gebruikers met een hoog vet zullen er meestal direct last van krijgen. en let op je zoutinname wat helpt tegen bloat
 
zat ik eerst wel aan te denken maar dbol houd veel vocht vast,en is meteen de zwaarste oral die je kan nemen,

Nee hoor, je hebt ook nog winstrol, dan oxy en dan halotestin
 
ik had begrepen dat van anavar je kracht wel toeneemt.het zal niet extreem veel zijn.
 
anavar only? hmm is een cutmiddel en dan 9% waarom geen lekkere bulk kuur??
met test en diana?
 
weet niet wat voor anavar jullie slikken maar van anavar word ik persoonlijk beresterk zelfs sterker als test op 500 mg
 
  #616

Even een vraag,
Wat vinden jullie de beste verdenling van anavar over de gehele dag.

Zit op de 70 mg per dag nu.
Wat is de beste verdeling volgens jullie?
Edit:
Ik vraag dit omdat ik best laat wakker word elke dag.ik slaap elke dag uit tot ong 12:30,
dus ben even aan het kijken wat de beste verdeling is voor mij omdat de halfwaarde van anavar 9 uur is(en ik langer als 9 uur slaap).is het voor mij miss dan het beste om het voor het slapen te pakken. En meteen als ik wakker word?

Gr
 
Back
Naar boven