AndroidHealthClinic

Anavar only

Bezoekers in dit topic

Driven1010

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
1.750
Waardering
18
Ieder ja post ik wel weer eens in een opwelling dat ik aan de steroiden ga, maar als puntje bij paaltje komt doe ik het niet.

Dit jaar gaat het denk ik anders zijn, met name omdat ik mijn eerste wedstrijd ga doen (bij de IFBB dus tussen de gebruikers). Ik train sinds 2002 onafgebroken en leef bodybuilding 365d per jaar.

Momenteel weeg ik 92kg bij 1m84, bij een vetpercentage van 10.1% gemeten met een huidplooimeter door een coach die er iets van kent. Die foto in mijn avatar ben ik, van jaren terug. Daar woog ik nog 85 kg ofzo denk ik bij 12%. Ik heb dus nog wel iets of wat progressie gemaakt. Ik zal kijken of ik straks nog een foto kan uploaden.

Ik heb mijn coach (bekende naam in Nederland) om advies gevraagd ivm een kuur. Zijn voorstel: een Anavar only kuurtje. Ik viel bijna van mijn stoel want het is niet omdat ik nooit gekuurd heb dat ik er niks van weet. Ik heb mezelf gedurende jaren geïnformeerd over AAS op het internet en ik weet dat anavar only kuurtjes niet echt met groot jolijt onthaalt worden door de meesten AAS kenners.

Testosteron is de basis en als anavar mijn eigen productie onderdrukt dan heb ik grote kans op een libidoprobleem en mijn logica zegt me ook gewoon dat testosteron noodzakelijk is voor het mannelijk lichaam.

Maar volgens mijn coach onderdrukt Anavar weinig tot niet. Tja en daar zit het hem, op het gebied van gebruikerservaringen vind je beide strekkingen sommige mensen zeggen het onderdrukt andere zeg van niet. Medische literatuur net hetzelfde, sommige studies zeg van wel, andere van niet. Het zal dus voor een groot stuk van persoon tot persoon afhangen, en misschien ook van het feit of men daadwerkelijk anavar gebruikte of niet want het is moeilijk om aan het “echte” spul te geraken.

Zaterdag laat ik sowieso bloed trekken om mijn huidige natuurljike test waardes te kennen. Ik zal ze hier posten.

Ik heb bij labmax.ca een testertje gekocht om mijn anavar te testen. Ik weet dan niets over mg’s maar weet ten minste of er anavar in zit.

Wat verwacht ik van mijn anavar kuur? Niet veel eigenlijk, ik ga naar 4% vet moeten gaan en ik weet uit ervaring dat dat spiermassa gaat kosten als natural. Daarom reken ik op Anavar om mijn spiermassa zoveel mogelijk te behouden tijdens men dieet. Dat is wat ik verwacht/hoop.

Dan zit ik nog met het volgende ga ik met anavar door gedurende de hele wedstrijdvoorbereiding of ga ik short cycles doen (2 weken on 2 weken of iets dergelijks). Dat zou de onderdrukking nog beperken denk ik maar ook de resultaten waarschijnlijk.

Ik ga sowieso regelmatig mijn bloed laten controleren en op die manier in de gaten houden wat er gebeurd met mijn natuurlijke test productie. Afhankelijk van die resultaten ga ik ook een nakuur doen. Nolvadex of CLomid? Zeg het maar, Nolva wordt wat beter verdragen lijkt me.

Tips, meningen, advies, zijn welkom.
 
Laatst bewerkt:
Ik had nog niks over dosering gezegd. 15 mg of 30 mg per dag weet ik nog niet helemaal zeker. Tis allemaal vrij bescheiden ik weet het. Ik ben dan ook niet op zoek naar de grootste resultaten, meer naar een eiwit spaarder.
 
lichte dosis test only zal zeker je spieren sparen tijdens cut, of heb ik het mis,?
 
Kan prima. Of het effectief is hangt uiteraard af van je voeding. Dat is met iedere AAS soort.
Dosering is wel relatief laag.

Daarnaast, als je aan anavar kunt komen kan je ook aan andere AAS komen.
Dan genieten andere aas de voorkeur naar mijn mening.
 
Nog een oude member hier ;)
Anavar only kan maar zou eerder dit doen in jouw geval...
Test, mast, anavar voor 10 weken.
 
Gewoon test only...
Heeft je coach wel kuur ervaring zelf?
15-30 mg is ook heel zonde om je productie voor plat te leggen
En anavar onderdrukt gewoon, dus om die reden zou ik test niet laten...
Op 350 mg test p ew icm 50 mg winny ed voelde ik me heel snel weer top na de kuur ;)
 
Goede basis voor een wedstrijd (je lichaam niet je kuur)

Luister naar jezelf en gooi die coach de prullenbak en neem een fatsoenlijke!

Voor de rest succes met je voorbereiding!
 
Die foto's zijn 10,1 %?

Nee bro.
 
Die foto's zijn 10,1 %?

Nee bro.

zijn buik staat totaal niet droog maar misschien zijn zijn benen heel droog en schouders en armen ook dus in totaal kan misschien wel e
 
250mg test
40-60mg anavar
 
Heb vandaag bloed laten trekken, dinsdag weet ik de resultaten en post ik ze.

Ik denk dat ik het advies van mijn coach ga volgen. Na een maand ga ik dan opnieuw bloed laten trekken en kijken naar mijn waardes.

Indien nodig ga ik dan 350 mg test toevoegen en een aromatase remmer. Ik heb dan nog tijd zat voor mijn wedstrijd. Dan zie ik de Anavar als een leuke kickstart.

Het is een leuk experiment voor mezelf maar ook voor anderen hier want ik ga bloedwaarden netjes tracken.

Zodra ik mijn labmax testertje binnen heb ga ik beginnen, zal nog wel een dag of 10 duren.
 
Back
Naar boven