MuscleMeat

Anavar only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kan zijn. Maar kom dan niet af dat ik de studie niet begrijp. Zeg dan gewoon dat je het er niet mee eens bent.

Jij zal zeker wel heel wat kennis hebben over AAS, maar reageer toch gewoon op een normale manier.
Je snapt m'n reactie dus ook niet, want wat jij zei klopte gewoon niet.
 
Ok, week 2 zit er op aan 15 mg per dag. Tijd voor wat statistieken (lengte 1m84):

4 weken terug: 91kg, 10.1% vet%
Momenteel: 91kg, 8.6% vet%

Vvm winst: 1,4 kg, ik zit nog mr 2 weken ver dus om die 1.4kg al toe te schrijven aan de anavar is mssn wat snel. Maar ze is er dus dat is mooi.

Ik moet er ook bij zeggen dat ik in een calorie deficit zit. Het vet wat ik kwijt ben heeft zeker daar ook veel mee te maken

Ik start nu week 3 en heb besloten naar 30mg per dag te gaan.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ok, week 2 zit er op aan 15 mg per dag. Tijd voor wat statistieken (lengte 1m84):

4 weken terug: 91kg, 10.1% vet%
Momenteel: 91kg, 8.6% vet%

Vvm winst: 1,4 kg, ik zit nog mr 2 weken ver dus om die 1.4kg al toe te schrijven aan de anavar is mssn wat snel. Maar ze is er dus dat is mooi.

Ik moet er ook bij zeggen dat ik in een calorie deficit zit. Het vet wat ik kwijt ben heeft zeker daar ook veel mee te maken

Ik start nu week 3 en heb besloten naar 30mg per dag te gaan.

Kan heeeel goed vocht zijn he. Toen ik klaar was met anavar only piste ik de dag erna meteen 2,5 liter vocht uit. Kwam allemaal uit de spiertjes.
 
Ze schrijven op het eind duidelijk:
Practically this means that similar concentrations/effects may be achieved using lower dosages.

M.a.w. het zou kunnen dat met een lagere dosis anavar gelijkaardige effecten/concentraties kan bereikt worden als met een hogere dosis als je cafeïne neemt

Ze begrijpen hun eigen studie dus niet
Dit was mbt de dosis caffeine, dus dat je met minder caffeine hetzelfde effect op de excretie van anavar zou kunnen bereiken.
 
Ze schrijven op het eind duidelijk:
Practically this means that similar concentrations/effects may be achieved using lower dosages.

M.a.w. het zou kunnen dat met een lagere dosis anavar gelijkaardige effecten/concentraties kan bereikt worden als met een hogere dosis als je cafeïne neemt

Ze begrijpen hun eigen studie dus niet
Ze begrijpen het inderdaad niet, want vermeerderde excretie is inderdaad niet goed. Excretie= vrijstelling, en hoe sneller je iets vrijstelt, hoe korter het in de bloedbaan aanwezig is en dus zal ook het effect verminderen. Eigenlijk zegt die studie alleen: Mbv Caffëine wordt stof X beter opgenomen en sneller uitgepist.". Dat is alleen wenselijk indien je een snel effect wil, niet als je een lang en sterk effect wil.
 
Ze begrijpen het inderdaad niet, want vermeerderde excretie is inderdaad niet goed. Excretie= vrijstelling, en hoe sneller je iets vrijstelt, hoe korter het in de bloedbaan aanwezig is en dus zal ook het effect verminderen. Eigenlijk zegt die studie alleen: Mbv Caffëine wordt stof X beter opgenomen en sneller uitgepist.". Dat is alleen wenselijk indien je een snel effect wil, niet als je een lang en sterk effect wil.

De concentratie van de metaboliet epioxandrolon nam toch ook 15x toe over 40 uur, dat wil toch zeggen dat het lichaam er toch meer mee doet. Als het gewoon uitpissen was dan had je toch bijvoorbeeld een toename in excretie van oxandrolone van bijvoorbeeld 40x en geen toename van epioxandrolon.
 
Week 3:

Dosis 30mg/dag met caffeine


Dit is dag 3 op 30 mg/dag, net als toen ik begon met 15mg/dag heb ik de afgelopen dagen wat last gehad van een gejaagd gevoel. Het is al wat beter dus ik ga er vanuit dat dat na een paar dagen opnieuw over is.


Ik heb ook nieuwe macro’s gekregen: E: 312 K: 270 V: 111 (3327 kcal)


Koolhydraten zijn met +- 50 gr afgenomen en vet met +- 10 gr.
 
Week 3:

Dosis 30mg/dag met caffeine


Dit is dag 3 op 30 mg/dag, net als toen ik begon met 15mg/dag heb ik de afgelopen dagen wat last gehad van een gejaagd gevoel. Het is al wat beter dus ik ga er vanuit dat dat na een paar dagen opnieuw over is.


Ik heb ook nieuwe macro’s gekregen: E: 312 K: 270 V: 111 (3327 kcal)


Koolhydraten zijn met +- 50 gr afgenomen en vet met +- 10 gr.

let maar op met je cafeïne, heb ik ook lang gebruikt om te trainen , ondertussen neem ik nu pilletjes om wat te kalmeren , beetje blijven in haperen zeker :P( ik ben wel gevoelig voor cafeïne)
 
nu net zelf weer geloof ik 5 weken stim vrij dus ook geen cafeïne wat is het leven ruk man zonder stims :P
 
Week 3:
Dosis 30mg/dag met cafeïne

Ben nu een paar weken ver, anavar geeft me tot nu toe een off season gevoel terwijl ik in een kcal deficit zit. Het maakt het dieet een stuk makkelijker, voel me sterk, train met plezier en kracht is on par met off season training.

Deze week wel een setback, momenteel is de infraspinatus van mijn linker schouder erg ontstoken. Geen idee waar het van komt had de dag ervoor rug getraind mr voelde tijdens de training niks speciaals. Ik ken die blessure heb het nog ooit gehad aan de andere kant. Hopelijk kan ik het met wat gerichte oefeningen snel laten wegtrekken.

Afhankelijk van hoe het gaat deze week geen bovenlichaam trainingen meer. Wel een extra beentraining dan. Dat is niet zo erg mijn benen kunnen wel wat extra gebruiken. Na 14 jaar trainen heb ik geleerd om me mentaal niet te laten beïnvloeden door blessures, Bodybuilding is vaak om dingen heen trainen, zeker als je geen 18 meer bent.

Sides:
- van gyno is voorlopig absoluut geen sprake meer. Ookal heb ik in het begin een paar dagen een raar gevoel gehad in mijn tepels, dat is nu ook weg. Ik neem GEEN Nolvadex enkel hoge dosering zink.

- gejaagd gevoel is ook alweer beter

- acne, ik heb een beetje een flare up gehad, op mijn schouders en op mijn wang. Hoeft niet persé met anavar te maken hebben, ik heb daar sowieso wel soms last van. Kan natuurlijk wel. Ik kijk het aan. Voorlopig totaal geen reden om te stoppen
 
nu net zelf weer geloof ik 5 weken stim vrij dus ook geen cafeïne wat is het leven ruk man zonder stims :P

Ik 4 dagen, godverdomme veel geslapen, niet vooruit te branden. Was ook wel iets te makkelijk met het zakkie dmaa en andere stims. Wel lekker slapen nu though. Hoop wel dat ik maandag weer beetje up and running ben gezien vakantie dan voorbij is.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik 4 dagen, godverdomme veel geslapen, niet vooruit te branden. Was ook wel iets te makkelijk met het zakkie dmaa en andere stims. Wel lekker slapen nu though. Hoop wel dat ik maandag weer beetje up and running ben gezien vakantie dan voorbij is.
ik had een dikke crash van de eca .. maar goed slikte ze als snoepjes dus is dan ook niet gek zelfs op me werk viel ik af en toe in slaap :o
 
Week 4:
Dosis: 30mg per dag met cafeïne

Vanaf deze week voeg ik ook creatine toe.

Creatine heeft mij vroeger als natural altijd wel goed geholpen. Ten minste als ik het cyclede.

Heb al een paar maanden geen creatine meer genomen, heb ik zo gepland om nu in mijn cut een beetje een boost te krijgen.

Er zijn ook wel wat anekdotes op het internet te vinden dat anavar en creatine een synergie hebben. Zou te maken hebben met het effect van anavar op ATP. Broscience denk ik want echt wetenschappelijk bewijs heb ik niet gevonden.

Na volgende week laat ik ook opnieuw mijn bloed trekken, heel benieuwd hoe het met mijn eigen hormoonhuishouding staat. Resultaten zal ik hier posten.

Ook volgt volgende week een nieuw ijkpunt met gewicht en vetpercentage en gaan we eventueel weer wat aan mijn macro's doen.

Mijn schouder voelt beter aan maar het is hout vasthouden. Ik doe er wat triggerpoint massages voor met een tennisbal en rotatorcuff versterkende oefeningen. Deze week geen schouders of borst getraind wel een dubbele sessie benen.
 
Week 4:
Dosis: 30mg per dag met cafeïne

Vanaf deze week voeg ik ook creatine toe.

Creatine heeft mij vroeger als natural altijd wel goed geholpen. Ten minste als ik het cyclede.

Heb al een paar maanden geen creatine meer genomen, heb ik zo gepland om nu in mijn cut een beetje een boost te krijgen.

Er zijn ook wel wat anekdotes op het internet te vinden dat anavar en creatine een synergie hebben. Zou te maken hebben met het effect van anavar op ATP. Broscience denk ik want echt wetenschappelijk bewijs heb ik niet gevonden.

Na volgende week laat ik ook opnieuw mijn bloed trekken, heel benieuwd hoe het met mijn eigen hormoonhuishouding staat. Resultaten zal ik hier posten.

Ook volgt volgende week een nieuw ijkpunt met gewicht en vetpercentage en gaan we eventueel weer wat aan mijn macro's doen.

Mijn schouder voelt beter aan maar het is hout vasthouden. Ik doe er wat triggerpoint massages voor met een tennisbal en rotatorcuff versterkende oefeningen. Deze week geen schouders of borst getraind wel een dubbele sessie benen.
snap niet goed waarom je nu naar je hormonen wilt kijken
de resultaten zullen, mits je anavar echt is, slecht zijn
 
Omdat er mensen zijn die beweren dat anavar niet onderdrukt. Ik weet het niet maar we gaan het volgende week weten.

Daarnaast is het ook interessant om oestrogeen waarde te weten. Oestrogeen bemoeilijkt vetverlies en zorgt voor vocht retentie vermits ik een wedstrijd ga doen moet ik weten als ik daar iets aan moet doen of niet.

Verder wil ik toch leverwaarden en cholesterol ... Weten. In België is bloed onderzoek trouwens ook niet duur.
 
Kleine tweak in mijn dieet.

Ik deed sowieso al een soort van carb backloading, ik at geen koolhydraten voor 12u30.

Ik schuif dat nu op naar 19u30 (post workout). Macro's blijven hetzelfde.

Wel geen typische backload fast carbs zoals ijs, cereals,...

Witte aardappelen en Jasmin rijst zijn zowat de snelste kh die ik eet.
 
Heb je de uitslagen al van je bloedonderzoek?

Nog niet, ik heb morgen om 08u45 een afpsraak bij de dokter en laat dan bloed trekken. Tegen dinsdag zou ik dan de uitslag moeten weten en post ik de resultaten.

Ook track ik komend weekend mijn vet% en gewicht.

Gisteren heb ik Borst en schouders getraind, vorige week had ik last van mijn rechterschouder, dat lijk ik onder controle te hebben. Hout vasthouden maar ik heb gisteren maximaal kunnnen trainen zonder problemen. Trigger point massages en rotatorcuff versterkende oefeningen blijf ik voorlopig doen.

Ben trouwens ook aan het denken om de laatste maand voor mijn wedstrijd naar 60mg anavar per dag te gaan (duurt nog wel even voor we zover zijn). Zal er een beetje aan liggen hoe ik er tegen dan voor sta. Voorlopig blijf ik mooi op 30mg.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven